Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2008

Αλέξης Τσίπρας ο κοπανατζής

Από syriza-watch αναμεταδίδουμε:

Τι να πω.

Αν βγάζανε εμένα στα 17 μου στην τηλεόραση ξέρετε τι θα έλεγα;

θα έλεγα το όνειρό μου για την κοινωνία.

Να πάψει η αδικία, να πάψει η αναξιοκρατία, να πάψει το ρουσφέτι, να έρθει η ειρήνη.

Την άποψή μου για την παιδεία;

Θα έλεγα να ενδιαφέρονται οι μαθητές, να έχουμε καλύτερους καθηγητές, καλύτερα βιβλία, περισσότερες εξωσχολικές εκδηλώσεις, να μαθαίνουμε περισσότερα πράγματα και κυρίως να έχουμε υπομονή για τη μάθηση και να χτίζονται ολοκληρωμένες προσωπικότητες που θα σέβονται τους θεσμούς, τη δημοκρατία, τον εαυτό τους.

Θα προσπαθούσα να μεταφέρω την ιδανική κοινωνία, να μιλήσω τις σχέσεις των ανθρώπων, την αγάπη, θα καταδίκαζα την αποξένωση, την «απαξίωση των αξιών».

Αλλά πριν 17-18 χρόνια, το 1990-91, δεν κάλεσαν εμένα στην τηλεόραση.

Κάλεσαν τον Αλέξη Τσίπρα.

Τον νυν αρχηγό του Τσίπριζα, εεε συγνώμη, του ΣΥΝ που είναι μέλος τους Σύριζα.

Και τι είπε ο Αλέξης;

να θεσμοθετηθεί η κοπάνα!!!

να γίνει σεβαστό το «δικαίωμα του μαθητή »να λείπει από το μάθημα!!!

Πώς και δε μας μίλησε άραγε για το «δικαίωμα του βρέφους» να λείψει από το θηλασμό;

Ακούστε τον!



Δεν υπάρχουν σχόλια: