Τετάρτη, 16 Μαρτίου 2011

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΒΟΜΒΑ: ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΑΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ - ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΚΑΟΥΡΑΣ ΜΕΛΙΝΑΣ - ΝΤΑΣΕΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΓΙΝΕΙΑ ΜΑΡΜΑΡΑ (ΕΛΙΑΜΕΠ 7)


Ε Λ Ι Α Μ Ε Π

Μέρος 7ον

Οι αναπληρωματικοί

Το επαναλαμβάνω, για να σας εντυπωθεί: Πολλοί θέλουνε να μπουν στο ΕΛΙΑΜΕΠ ή έστω να συνεργαστούν μαζί του, ώστε να δουν μιαν άσπρη μέρα, αλλά δεν έχουνε τα αναγκαία προσόντα. Πρέπει πρώτα-πρώτα να είσαι διαπρεπής επιστήμων, σαν τον Μπαμπινιώτη, να πούμε, ή τον Σβολόπουλο. Μετά να έχεις να επιδείξεις έργο στην αποσύνθεση του Ελληνικού Έθνους (όπως οι προαναφερθέντες). Πρέπει, εναλλακτικώς, να είσαι υπερεκλεκτόν μέλος της διεθνούς κοινωνίας (ή, τελοσπάντων, της ελληνικής) σαν τον Δαυίδ. Πρέπει ακόμα, προκειμένου να πάρεις ηγετική θέση στο όλο κύκλωμα, να είσαι αποδεδειγμένως αγνώστου καταγωγής και με πολύ γερές άκρες στην Αμερική σαν τον Κουλουμπή. Και εάν, τελικώς, δεν είσαι ορισμένα από αυτά οφείλεις να είσαι τουλάχιστον εκατομμυριούχος σαν τον Βερέμη ή, στο κάτω κάτω, νέος προστατευόμενος του Βερέμη, σταθερά δραστήριος και ενεργητικός στη διάλυση της Ελλάδας, όπως π.χ. ο Βαληνάκης.

Εσείς, που μου ξερογλείφεστε, τι διαθέτετε από όλα αυτά; Τίποτα! Ούτε καν σε ιερατικό γένος των Εβραίων δεν ανήκετε! Ε, μη μού κάνετε όνειρα! Καθήστε στα αυγά σας το λοιπόν και διαβάστε τα όσα έχω σήμερα να σας πω. Έχω την εντύπωση πως κι αυτά εποικοδομητικά θα σας είναι.

*

Σήμερα, παλληκάρια μου, θα σας μιλήσω για τους αναπληρωματικούς. Σπουδαίες προσωπικότητες δηλαδή που, ενώ δεν συμμετεχουν στο ΕΛΙΑΜΕΠ, συνδέονται στενότατα με τους εκεί επιφανείς επιστήμονες. Είναι οι εφεδρικοί σαν να λέμε ή και η μπουζουριέρα όπως λέγανε οι παλαιότεροι. Ο ρόλος τους; Είτε να μένουν σε μια χρυσωμένη αφάνεια, ώστε να παράγουν ιδέες ανενόχλητοι, ή να βροντάνε και να αστράφτουν υπέρ της Ελλάδας και των Ελλήνων – χωρίς να λένε απολύτως τίποτα.

Στην πρώτη κατηγορία ανήκει ο Πασχάλης Κιτρομηλίδης. Τον έχετε ακουστά; Όχι. Θα έχετε παρατηρήσει όμως εσείς που, με κομμένη την ανάσα, διαβάζετε Το Βήμα, Την Καθημερινή και άναυδοι παρακολουθείτε το Σκάϋ, το Mega και τα ρέστα, μή τυχόν σας ξεφύγει κάτι και μού μείνετε «χωρίς ενημέρωση», ότι, όποτε ο Βερέμης επιθυμεί να τεκμηριώσει τις απόψεις του για τον Κολοκοτρώνη π.χ., καλεί άτομα που έτσι ή αλλιώτικα συνδέονται με το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών. Εδώ είμαστε! Διευθυντής (εκλεγμένος παρακαλώ από το σημαδιακό έτος 2000) του Ινστιτούτου Νεοελληνικών Ερευνών του ενλόγω Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών είναι ο Πασχάλης Κιτρομηλίδης. Όπως ο ίδιος λέει κατάγεται από την Κύπρο – και από την Κύπρο βρέθηκε (πού αλλού;) στην Αμερική όπου σπούδασε στο πανεπιστήμιο των Βεσλεϋανών προτεσταντών (θα σας πω στη συνέχεια τι είναι οι Βεσλεϋανοί) και μετά στο Χάρβαρντ. Το Χάρβαρντ το ξέρετε! Μη μου πείτε όχι! Είναι το πανεπιστήμιο από όπου βγαίνουνε τα τσιράκια των κοσμοκρατόρων, όπως π.χ. ο Τζέφρυ Παπανδρέου και ο Αντωνάκης Σαμαράς (αυτός που διαθέτει «ολοκληρωμένες προτάσεις» για να σώσει την Ελλάδα και τους Έλληνες). Οι κοσμοκράτορες, βάλτε το καλά στο μυαλό σας, δεν βγαίνουνε ούτε από το Χάρβαρντ ούτε από τα πιο κάτω: βγαίνουνε από το Γέηλ και μόνο από αυτό (ο Μπους π.χ.). Αυτά θα τα πούμε όμως σε άλλη φάση.

Γυρίζει λοιπόν ο Κιτρομηλίδης όχι στην Κύπρο (χαζός ήτανε;) αλλά στην Αθήνα και τσουπ! βγαίνει καθηγητής στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Και από τη θέση του αυτή συμπράττει σταθερώς με τον Λιάκο της Φιλοσοφικής, χωρίς όμως να κάνει τις ακρότητες του Λιάκου. Όχι, όχι, με τίποτα! Ο Κιτρομηλίδης είναι άνθρωπος σεμνός, ευπρεπής, χαμηλών τόνων, ωραιοπαθής μάλιστα, καθόσον βγαίνει φωτογραφίες πότε στο έτσι και πότε στο αλλιώτικο, και όλα τα σχετικά, αλλά και πολυγραφότατος επιστήμων συν τοις άλλοις. Κοσμεῖται από πολλές αρετές, σαν να λέμε. Εντάξει, συμπράττει με τον Λιάκο και αφιλοκερδώς τον υποστηρίζει (από τα παρασκήνια), όποτε στον Λιάκο δεν φτάνει η υποστήριξη του Κορρέ. «Και τι έγινε;» θα μου πείτε.

Έγινε το εξής, αγαπητοί μου. Ο Κιτρομηλίδης λανσάρισε στο μαλακό κατά τη δεκαετία του 1980 και στο άγριο από το 1998 και μετά τη θεωρία εξαιτίας της οποίας το ΔΝΤ και εμείς, οι Έλληνες, βρισκόμαστε στη φάση τού «Τι μας κάνει, μάνα μου! Τι μας κάνει!» Και επειδή και σεις ακόμα μπορεί να κάνετε τον χαζό, σπεύδω να σας τα κάνω λιανά. Βλέπετε τι γίνετε στη χώρα μας. Οι λαθρομετανάστες φτάνουνε πια τα 2.000.000, η ανεργία ξεκληρίζει τη νεολαία μας, οι μισθοί και οι συντάξεις εκμηδενίζονται (με δημοκρατικές διαδικασίες εννοείται), η κοινωνική ασφάλιση καταργείται (αυτό δεν το μάθατε; εμ, πού να το μάθετε; από τις «Εφημερίδες της Κυβερνήσεως», που λέει και ο Χατζάρας, Βήμα και Καθημερινή;) ο πληθωρισμός ανεβαίνει, οι Έλληνες είτε εξοντώνονται είτε δεν κάνουνε πια παιδιά – και από πάνω κάθε μέρα μας λένε ότι χρωστάμε όλο και περισσότερα. Εσείς δεν σκεφτήκατε γιατί γίνονται όλα αυτά; Εάν ακόμα δεν το καταλάβατε, διαβάστε Κιτρομηλίδη.

Τι υποστηρίζει ο ενλόγω διαπρεπής επιστήμων; Ότι οι Έλληνες είναι... Εβραίοι, οι οποίοι κάποια στιγμή βρεθήκανε στην «Πελοπόννησο και τη Στερεά Ελλάδα», ξεχάσανε την καταγωγή τους και αντικατέστησαν τον πόθο της επιστροφής στην Παλαιστίνη με το όραμα της Μεγάλης Ιδέας!

Το πιάσατε; Σεις, εγώ, όλοι μας είμαστε Εβραίοι που έχουμε ξεχάσει την καταγωγή μας! Και προκειμένου να ξαναθυμηθούμε την καταγωγή μας, μας αλλάζουνε (με δημοκρατικές διαδικασίες) τα φώτα, μέχρι να ξαναθυμηθούμε τους «πραγματικούς προγόνους μας» και να ξαναβρούμε τον «αληθινό μας εαυτό». Μόλις τον ξαναβρούμε και γίνουμε Εβραίοι ωραίοι και καλοί, και θα φύγει το ΔΝΤ και θα γεμίσουνε οι τσέπες μας λεφτά. Και επειδή πάλι σας βλέπω να με διαβάζετε με ένα στόμα ανοιχτό σαν τη Σπηλιά του Νταβέλη, σας λέω εν τω άμα και πού τα γράφει αυτά: Στην –«επιστημονική»- μελέτη του «Ιδεολογικά ρεύματα και πολιτικά αιτήματα», που δημοσιεύτηκε μαζί με μελέτες άλλων μπουμπουκιών όπως ο Βερέμης και ο Κολιόπουλος στο βιβλίο «Ὀψεις της ελληνικής κοινωνίας του 19ου αιώνα», βιβλιοπωλείο της «Εστίας», 1998 (δεύτερη έκδοση), σελίδα 36.

Τώρα που τόσα σας είπα, σας κάνω κι εγώ μια ερώτηση: Ποιος χρηματοδοτεί τον Κιτρομηλίδη, ποιον σπόνσορα έχει, για να το κάνω πιο λιανά; Για ψάξτε... ψάξτε...ξαναψάξτε... μπράβο! Το βρήκατε! Τον Γεώργιο Δαυίδ/George David της Bilderberg/ΕΛΙΑΜΕΠ. Ποιον άλλον θα είχε, ω συνέλληνες;

Και για να τελειώνουμε με τον Κιτρομηλίδη. Λέει πως είναι από την Κύπρο. Εντάξει, γιατί όχι; Το όνομά του όμως είναι κάπως περίεργο: Κιτρομηλίδης σημαίνει ο γιος του κίτρου και του μήλου. Έχετε δει εσείς τα κίτρα να παντρεύονται με μήλα και να κάνουνε παιδιά, επιστήμονες, μάλιστα, μεγάλους και τρανούς, σπουδαγμένους στο Χάρβαρντ; Έλα, Χριστέ και Παναγιά!

Πάντως προσέξτε το αυτό με τα αστεία ονόματα. Μπορεί και να μην είναι τυχαίο.

*

Και τώρα ερχόμεθα στις μπουζουριέρες. Πρώτος και καλύτερος ο Εμμανουήλ Μικρογιαννάκης, καθηγητής και αυτός (σε σύνταξη τώρα νομίζω) της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Αυτός δεν κάνει τις «ακρότητες» του κομμουνιστοφάγου Κορρέ, με τον οποίο, εννοείται, είναι φίλοι γκαρδιακοί, αλλά το παίζει ευπρεπής και επιστημονικότερος. Τρέχει όπου τον καλούνε και μιλάει. Αμάν! Τι διαλέξεις είναι αυτές! Λεκτικοί καταρράκτες βγαίνουνε από το στόμα του, στους οποίους ο προσεκτικός ακροατής μόλις που προλαβαίνει να διακρίνει τους Καλλικρατίδες και Αγαθαρχίδες, τους Βρασίδες, Λύσανδρους και Θουκυδίδηδες. Και μετά από αυτά τα λαμπερά και ένδοξα, πέφτουνε και κάποια ακατανόητα για την «παθολογία» των πολιτευμάτων (μη με ρωτάτε, ω αγαθοί! ό,τι καταλαβαίνετε εσείς καταλαβαίνω κι εγώ) και τέλος πέφτει και η βόμβα: Ο Όλυμπος χαιρετάει το Σινά!

Και πάλι ερωτώ – με κίνδυνο να γίνω κουραστικός: Το πιάσατε; Ο Όλυμπος δεν χαιρετάει τον Κίσσαβο, την Όσσα, το Καϊμακτσαλάν έστω ή τον Παρνασσό, την Πεντέλη, τον Λυκαβηττό, τον Ταΰγετο τελοσπάντων αλλά το Σινά. Γιατί το Σινά; Διότι εκεί ανέβηκε ο Μωυσής να πάρει από τον Γιαχβέ τις πλάκες με τις Δέκα Εντολές. Το πιάσατε τώρα; Και αν ακόμα δεν το πιάσατε, παρακολουθήστε τη συνέχεια.

Ευρισκόμεθα στον χειμώνα του 1999. Οι κόποι του Ζυλ Ντασσέν έχουν αρχίσει να πιάνουνε τόπο. Δεν τον θυμάστε τον Ζυλ Ντασσέν; Να σας τον θυμίσω εγώ. Το όνομα είναι γαλλικό. Το άτομον είναι ιουδαίος της Αμερικής, φανατικός κομμουνιστής, ο οποίος –πάλι δεν θυμάστε;- παντρεύτηκε τη Μελίνα Μερκούρη. Η Μερκούρη ήταν κόρη οικογένειας ακροδεξιών με πολλή ομορφιά και κάποιο ταλέντο. Προσπάθησε να γίνει ηθοποιός, δεν τα κατάφερε, οπότε παντρεύτηκε τον Ντασσέν που την επέβαλε στο διεθνές καλλιτεχνικό στερέωμα. («Τα παιδιά του Πειραιά» κ.τ.λ.). Κατά τη διάρκεια της επταετίας 1967-1974, το ζεύγος Μερκούρη-Ντασσέν αλώνιζε στο Παρίσι, πρωτοστατούσε σε διαδηλώσεις μαρξιστοσοσιαλιστών με γούνινα παλτά πολυτελείας κ.ο.κ. Τελοσπάντων, ξαναέρχεται η Δημοκρατίας στον τόπο όπου είχε γεννηθεί, η Μερκούρη μπαίνει στο ΠΑΣΟΚ και μετά γίνεται υπουργός Πολιτισμού. Ο Ντασσέν τώρα είχε βάλει ένα σκοπό στη ζωή του: να φέρει τα Ελγίνεια μάρμαρα στην Ελλάδα. Και εδώ προσέξτε με πολύ, σας παρακαλώ, διότι το θέμα χρήζει εξετάσεως.

Πράγματι, τις μαρμάρινες παραστάσεις από το αέτωμα του Παρθενώνα τις είχε πάρει ο λόρδος Έλγιν στις αρχές του 19ου αιώνα. Τα Μάρμαρα όμως μετά δόθηκαν στο Βρεταννικό Μουσείο, όπου φυσικά τα προσέχουνε και κατέχουν περίοπτη θέση. Τι τον έπιασε όμως τον Ντασσέν να βάλει σκοπό της ζωής του να ξαναφέρει Ελγίνεια στην Αθήνα; Οι Γάλλοι, να πούμε, έχουνε στο Λούβρο την Αφροδίτη της Μήλου και τη Νίκη της Σαμοθράκης, οι Γερμανοί στο Βερολίνο και στο Μόναχο ολόκληρους αρχαίους ελληνικούς ναούς από την Πελοπόννησο και τη Μικρά Ασία, η Ιταλία είναι γεμάτη από ελληνικές αρχαιότητες (και όχι μόνο από τη Μεγάλη Ελλάδα). Γιατί σώνει και καλά τα Ελγίνεια;


Διότι, αγαπητοί μου, τα Ελγίνεια έχουνε σχέση με την αρχαία θεά Αθηνά, στη γιορτή της οποίας, τα Παναθήναια, θέλανε να πάρουνε μέρος επί των παιδιών του Πεισιστράτου (6ος αιώνας π.Χ.) και οι Γεφυραίοι. Ο Ιππίας, γιος του Πεισίστρατου, δεν τους άφησε, οπότε δύο Γεφυραίοι, ο Αρμόδιος και ο Αριστογείτων, ομοφυλόφιλοι κραγμένοι, σκοτώσανε τον αδελφό του Ιππία, τον Ίππαρχο, και τελικώς φέρανε τη δημοκρατία στην αρχαία Αθήνα. (Αυτά τα λέει πολύ ωραία ο Ηρόδοτος αλλά και ο Θουκυδίδης και μας τα έχει ξαναπεί στις μέρες μας ο Κ. Πλεύρης).

Και πάλι σας ακούω να μου λέτε: «Τι μας νοιάζει, ρε άνθρωπε, για τους Γεφυραίους; Εμείς εδώ τσουρουφλιζόμαστε, για τους γιους του Πεισίστρατου θα μας λες;» Εμ, έλα όμως που σας νοιάζει και σας παρανοιάζει. Διότι οι Γεφυραίοι, καλοί μου συνέλληνες, δεν ήταν Έλληνες. Είχαν έρθει από την Παλαιστίνη και οι Ιουδαίοι σήμερα τους θεωρούν προγόνους τους, δηλαδή αρχαίους Εβραίους!

Καταλάβατε τώρα την αλληλουχία των γεγονότων; Εάν κατάφερναν ο Ντασσέν με τη Μερκούρη να φέρουν πίσω τα Ελγίνεια, χάρη στη γιορτή των οποίων, δηλαδή τα Παναθήναια, οι Γεφυραίοι και οι Γεφυροπούλες είχαν αφομοιωθεί στην Αρχαία Αθήνα, θα είχαν απτό, πιαστό, μπροστά στα μάτια τους το μνημείο των «Ελληνιστών Εβραίων». Και ακόμα, θα βαρούσανε καίρια τον Χριστιανισμό. Διότι, αγαπητοί μου συνέλληνες, τους Εβραίους σήμερα καθόλου δεν τους ενοχλεί η θρησκεία των Αρχαίων Ελλήνων. Ο Χριστιανισμός τους ενοχλεί, αυτόν θέλουν να εξαφανίσουν και προσπαθούνε με κάθε τρόπο να τον χτυπήσουν. Βλέπετε τι γίνεται στην Εκκλησία, πώς έχει αλωθεί, βλέπετε τι γίνεται παντού στην –πρώην- χριστιανική Ευρώπη. Με τα Ελγίνεια εδώ, και θα είχαν οι Εβραίοι της Ελλάδας το δικό τους μνημείο (ξαναδιαβάστε τον Ηρόδοτο) αλλά θα ξαναφούντωνε η θρησκεία του Δωδεκάθεου και θα βλέπατε τότε όχι μόνο Μουσουλμάνους να προσεύχονται στην πλατεία Κοτζιά και στα Προπύλαια, αλλά και ειδωλολάτρες να σφάζουν κατσίκια και αρνάκια πάνω στην Ακρόπολη. Ας ξαναγυρίσουμε όμως στον Μικρογιαννάκη.

Όπως σας το είπα, αυτός στις διαλέξεις του (διότι είναι και ευφραδής ο ερίφης) πότε έτσι και πότε αλλιώς το έφερνε στον Όλυμπο και το Σινά. Λίγοι το καταλάβαιναν και ακόμη λιγότεροι έπιαναν την κεντρική ιδέα των λεγομένων του. Αυτός εκεί όμως: Νά να χαιρετάει το Σινά ο Όλυμπος, νά να έρχονται κοντύτερα τα δυο βουνά, να έτσι και να αλλιώτικα και στο τέλος... σκάει το παραμύθι : στις 29 Νοεμβρίου 1999 ο Ζυλ Ντασσέν αναγορεύεται επίτιμος διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Αθηνών! Στην τελετή πρωτοστατεί –ποιος άλλος;- ο Εμμανουήλ Μικρογιαννάκης!

Πονηρή η κίνηση, παλληκάρια μου. Διότι με την προεργασία που είχε γίνει και με όλους εκείνους τους ανόητους που τρέχανε και σκούζανε και μαζεύανε υπογραφές για τα Ελγίνεια, η αγγλική κυβέρνηση ήτανε πια στο τσακ να τα δώσει πίσω. Με το να κάνει ο Μικρογιαννάκης επίτιμο διδάκτορα τον Ντασσέν, να του δώσει δηλαδή τη μεγαλύτερη τιμή που μπορεί να κάνει σε κάποιον ένα πανεπιστήμιο, έδειχνε ο δραστήριος καθηγητής ότι σύμπας ο Ελληνικός κόσμος ήθελε πίσω τα Ελγίνεια. Δεν τους ένοιαζαν τους Έλληνες η Αφροδίτη της Μήλου να πούμε, δεν τους ενδιέφερε η Δυτική Θράκη και τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου που από τότε πήγαιναν να χαθούν, καρφάκι δεν τους καιγόταν για τα βάσανα της Βορείου Ηπείρου, δεν ξέρανε τίποτα για τη διαφθορά που ήδη κάλπαζε και μας έκανε ρεζίλι στην Ευρώπη... όχι και πάλι όχι! Τα Ελγίνεια και μόνο απασχολούσανε το Ελληνικό Έθνος. Άλλη ανησυχία δεν είχε καμία!

Τελοσπάντων. Με το που γίνεται ο Ντασσέν επίτιμος διδάκτωρ, νασου και μπαίνουνε στο κόλπο οι... Αυστραλοί, οι οποίοι και αυτοί δηλώσανε περίπου τότε πως δεν ήταν σε θέση να κοιμηθούνε ήσυχα το βράδυ, εάν οι Εγγλέζοι δεν γυρνάγανε τα Ελγίνεια πίσω στην Ελλάδα. Κάτι έτσι το λοιπόν, κάτι το αλλιώτικο, τι να κάνει και η αγγλική κυβέρνηση, ετοιμάζεται να τα δώσει και, ενόψη της επιστροφής, η σεπτή εφημερίς Το Βήμα αρχίζει να αλαλάζει από χαρά. Και τότε (για την ιστορία σας τα λέω αυτά) συντελείται το απρόβλεπτο. Παίρνει ανάποδες ο Δ. Μιχαλόπουλος, διευθυντής του Μουσείου της Πόλεως των Αθηνών τότε, στέλνει –με τη δύναμη της απελπισίας επιστολή στη γραμματεία του Αγγλικού Στέμματος...και η επιστροφή των Ελγινείων –ευτυχώς!-ματαιώνεται! Στράφι δηλαδή πήγανε οι κόποι όλων εκείνων που ξαφνικά βρήκανε μέσα τους αρχαιολατρικές «ευαισθησίες». Και το καθεστώς έχασε την ευκαιρία να προβάλει, μαζί με όλα τα άλλα κατορθώματά του, και το μέγα «πολιτιστικό επίτευγμα» που πήγαινε να σκαρώσει το ντουέτο Μικρογιαννάκη/Ντασσέν.

*

Θα κλείσω το σημερινό μου κομμάτι με κάποιον άλλον, που αποκλείεται να μην τον ξέρετε. Το όνομα αυτού; Νεοκλής Σαρρής! Τον ξέρετε! Δεν μπορεί! Βγαίνει κάθε τόσο στα κανάλια όπου αστράφτει και βροντά για την Ελλάδα και τους Έλληνες. Χτυπιέται και σουρομαδιέται (τρόπος του λέγειν δηλαδή, γιατί είναι καραφλός ο μαύρος) για τις συμφορές που έχουνε πέσει πάνω μας. Και τον ακούει από κάτω το –νοήμον- τηλεοπτικό κοινό και αλαλάζει: «Ωχ, αμαναμάν! Τι τους κάνει, μάνα μου; Τι τους κάνει;»


Τίποτα δεν τους κάνει, ω αφελείς! Απολύτως τίποτα! Όποιος βρει κάτι όχι που να έχει πει αλλά να έχει κάνει ο Σαρρής, να μου το πει εδώ, στο μπλογκ, κι εγώ θα του χαρίσω ένα ipod. (Κάπου θα το βρω κι εγώ! Τόσα και τόσα δίνουνε δωρεάν. Ένα και μόνο ένα εθνικό επίτευγμα του Σαρρή βρείτε μου – και το ipod δικό σας!) Σημασία, φίλτατοί μου, έχει όχι τι λέει κανείς αλλά τι κάνει.

Λοιπόν, ο Νεοκλής μας είναι από την Κωνσταντινούπολη. Και το όνομα αυτού τουρκικόν, διότι «σαρρής» στα τούρκικα σημαίνει ξανθός. Ο ενλόγω απόγονος ξανθών προγόνων όμως είναι αρμενικής καταγωγής. Ήταν κανονικά Τούρκος υπήκοος κ.τ.λ. και ήρθε στην Ελλάδα «επί χούντας», που λένε και οι δημοκράτες μας. Τον είχε φέρει εδώ ο αείμνηστος Δημήτριος Τσάκωνας, καθηγητής στην Πάντειο (που τώρα πια δεν ζει). Μετά την επάνοδο της δημοκρατίας στη χώρα όπου γεννήθηκε το 1974, ο μεν Τσάκωνας έχασε τη θέση του, αλλά ο Σαρρής από βοηθός χωρίς διδακτορικό αρχικά βρέθηκε αβρόχοις ποσί καθηγητής πρωτοβάθμιος. Εντάξει, κακό δεν φαίνεται να έχει κάνει αλλά ούτε και κανένα καλό. Άλλος είναι ο ρόλος του.

Ο Σαρρής, σαν Κωνσταντινουπολίτης με παλιές διασυνδέσεις με την οικογένεια Σκαλιέρη, είναι ο αγαπητός του Σβολόπουλου, τόσο αγαπητός δηλαδή, που έγινε και κουμπάρος του. Πάντρεψε με άλλα λόγια τον Σβολόπουλο – και την κουμπαριά την ξέρουνε πολλοί. Αστράφτει και βροντάει λοιπόν ο Σαρρής για την Ελλάδα, χτυπιέται και φωνάζει, βροντάει τη γροθιά του στα τραπέζια των τηλεοπτικών σταθμών όπου παρουσιάζεται, εκστασιάζεται το φιλοθεάμον κοινό από τους καναπέδες όπου είναι ξαπλωμένο – αλλά σας το είπα: το δαχτυλάκι του δεν κουνάει. Απλώς τα λέει! Να λοιπόν πώς παίζεται το παιχνίδι. Μόλις κανείς μυριστεί τον ρόλο του Σβολόπουλου και τον πλησιάζει για να τον ψαρέψει και αρχίζει με σεβασμό να ρωτάει τον ακαδημαϊκό, καθηγητή, άνθρωπο του Καραμανλή και γιο του συνεργάτη του Μεταξά: «Μα πώς εσείς, κύριε Καθηγητά μου...», ο Σβολόπουλος ρίχνει τη ρουκέτα: «Ξέρετε, όπως λέει και ο κουμπάρος μου, ο καθηγητής Σαρρής...» Και σταματάει η συζήτηση εκεί. Διότι, σου λέει ο –δήθεν- ευφυής Νεοέλλην: «Δεν μπορεί! Ο άνθρωπος του Καραμανλή, κοτζάμ ακαδημαϊκός και με κουμπάρο τον Σαρρή, ξέρει τι κάνει. Αν δεν έχει ξεσπαθώσει ακόμα κατά των εθνομηδενιστών, είναι διότι περιμένει την κατάλληλη στιγμή, έχει δεσμεύσεις ο άνθρωπος, δεν είναι εύκολα πράγματα αυτά κ.λ.π., κ.λ.π., κ.λ.π.».

Και εγώ τι θέλετε να σας πω; Άμα τη δείτε σεις την «κατάλληλη στιγμή», γράψτε μου – μη χάσω το θέαμα δηλαδή.

Κατά τα άλλα... εδώ είμαστε κι εσείς κι εγώ.

Ο φίλος σας

Χριστοφόρος

33 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"Διότι, αγαπητοί μου συνέλληνες, τους Εβραίους σήμερα καθόλου δεν τους ενοχλεί η θρησκεία των Αρχαίων Ελλήνων. Ο Χριστιανισμός τους ενοχλεί, αυτόν θέλουν να εξαφανίσουν και προσπαθούνε με κάθε τρόπο να τον χτυπήσουν. Βλέπετε τι γίνεται στην Εκκλησία, πώς έχει αλωθεί, βλέπετε τι γίνεται παντού στην –πρώην- χριστιανική Ευρώπη."

Οι Εβραίοι που έφτιαξαν τον εξαγώγιμο Εβραισμό (Χριστιανισμός), τώρα ενοχλούνται...Απλά κοίταξε τι γιορτάζεις την 1η Ιανουαρίου...Ναι Ναι.. Την ΠΕΡΙΤΟΜΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ...Πες μου λοιπόν πόσο Εβραιοχριστιανός νιώθεις τώρα.

Σοφία ΕΛ είπε...

Η ίδρυσις του Χριστιανικού μας Κράτους είναι όχι μόνον Πραγμάτωσις και Κορύφωσις του φυσικού Αλεξανδρινού Έργου, αλλά και η βροντώδης Απόδειξις δι’ αυτής ταύτης της Νέας Θρησκείας, δι’ ανεξαιρέτως όλων της των εκδηλώσεων, της εντελούς ΓΝΗΣΙΟΤΗΤΟΣ και ΕΛΛΗΝΟΣ και ΕΛΛΗΗΝΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ. Ότι όχι μόνον δεν ανεμίχθη με τίποτε, αλλ’ δη επολέμησε δυνατότατα και κατά την Αλεξανδρινήν και κατά την Ρωμαϊκήν περίοδον,όλας τας Ανατολικός Ιδέας και επιδράσεις και αυτή δε ακόμη η υπό των καιρών και των φορών των Ανθρώπειων, παρουσιασθεί -Η Εβραϊκή Ίδέα- ως πραγματική ανάμιξις, είναι απλώς, φανερότατη πολιτική ΣΥΓΚΟΛΛΗΣΙΣ δύο πραγμάτων εντελώς διαφορετικής φύσεως,ακριβώς διότι ήτο αδύνατον να αναμιχθούν ή συγχωνευθούν. Και η Συγκόλλησις δε αυτή βροντοφωνεί και την ζωτικότητα και την γνησιότητα ημών των τότε,διότι δια να κατορθωθή και αυτή,εδέησε και εις τον Πνευματικόν Κόσμον και εις τον Πραγματικόν,να μεταμορφωθή ριζικώς ολόκληρος η Εβραϊκή Ιδέα.

Ντροπή σας Ελληνες, να λέγεσθε Σεις Χριστιανοί, σαν την Κοινήν αγέλην των Ανθρωποειδών. Σεις πρέπει να λέγεσθε ότι είσθε: Χριστιανοποιοί: ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΤΑΙ.Εάν δεν μπορείτε να αισθάνεσθε ότι είσθε Ελληνες, παρά μόνον από μέσα από το πάπλωμα του Χριστιανισμού Σας τότε ΕΡΡΕΤΩ τέτοιος Ελληνισμός.Διότι τότε ο Ελληνισμός Σας είναι Νεκρός. ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

Ωρίων είπε...

Είχαμε πει από αυτό εδώ το ιστολόγιο ότι δεν θα σπείρουμε κανέναν διχασμό και αναγκαστικά σε τέτοιους καιρούς αυτό που πρέπει να μας ενώνει είναι η Ελλάδα. Αυτό αυτόματα μας βάζει σε ένα δίλλημα. Κατά πόσο πρέπει να δημοσιεύουμε σχόλια από την μια ή την άλλη πλευρά όταν το αντικείμενο μας ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ.

Από αυτό το ιστολόγιο έχουμε σούρει πολλά και στην σήψη της μιας και της άλλης πλευράς όταν έχουν πέσει στην αντίληψή μας.

Παρακαλούμε όπως σεβαστείτε πως ο κοινός αγώνας μας είναι Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ και αφήστε τις διαφορές σας να λυθούν αφού θα τους έχουμε πάρει φαλάγγι πρώτα τους ΠΡΟΔΟΤΕΣ.

Με την ελπίδα να σεβαστείτε την παράκλησή μας

Φιλικά

Hellenicrevenge

I'M MACEDONIAN I'M GREEK! είπε...

Εγώ δεν θα το έβαζα ποτέ αυτό το κείμενο όπως ότι πιστεύει ο κάθε τρελοθοδωρής το καλύτερο είναι να το αγνοούμε...
εάν είσαι Έλληνας κατέβασε αυτην την παραπληροφόρηση!

Ανώνυμος είπε...

Δεν καταλαβαίνω --από πού προκύπτει ότι Ντασσέν και Μερκουρη επεδίωξαν την επιστροφή των γλυπτών του Παρθενώνος επειδή πιστεύουν ότι οι Αρμόδιος-Αριστογείτων ήταν Εβραίοι (κατ' αρχήν δεν προκύπτει από πουθενά κάτι τέτοιο--μονο ο Ηροδοτος μιλάει για πιθανή καταγωγη από την Συρία, ειναι μόνο μία εκδοχή). Και ποιος είπε ότι πιστεύουν αυτό οι σύγχρονοι Εβραίοι ή Ισραηλινοί;
Ειπαμε, το ακαδημαϊκό κατεστημένο στην Ελλάδα είναι διαπλεκόμενο, αλλά να μην κάνουμε και λογικά άλματα!

elgr είπε...

19 Μαρτίου 2011 8:41 μ.μ.

Επειδή ακριβώς είμαστε Έλληνες και με πλήρη συναίσθηση του τι κάνουμε αναρτούμε προς πληροφόρηση των Ελλήνων και με ΚΙΝΔΥΝΟ να κινηθούν οι ΠΡΟΔΟΤΕΣ εναντίον μας, όχι αβασάνιστα.

Όσο για τον χαρακτηρισμό σου προς τον συγγραφέα των κειμένων το προσπερνούμε γιατί δεν έχεις ιδέα ποιος είναι. Τα κείμενά του που πρώτη φορά βλέπουν το φως της δημοσιότητας θα γραφτούν στην Ιστορία.

Φιλικά

Hellenicrevenge

Ανώνυμος είπε...

Κύριοι,
Το ότι οι Ισραηλίτες (Εβραίοι) θεωρούν τους Γεφυραίους αρχαίους Εβραίους φαίνεται στα "Χρονικά" του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου, αρ. 78 (Ιούνιος 1985), σελ. 3.
Εάν θέλετε περισσότερες επεξεγήσεις ευχαρίστως.
Ιλαρίων

Ανώνυμος είπε...

Αρμόδιος και Αριστογείτων είναι σημιτικά ονόματα; Οχι φυσικά.

Επίσης κανένα αρχαιολογικό εύρημα δεν συνηγορεί υπέρ κάποιας φοινικής και πολύ περισότερο εβραικής κοινότητας ή πόλης κοντά στην Αθήνα τον 6ο αι. προ Χριστού.

Ποιοι πιστευουν αυτά τα πράγματα που δεν έχουν καμία σχέση με επιστημονική σκέψη;

Dimitris είπε...

Ἡροδότου Ε΄, 55, 57-58.
Ἱλαρίων

Ανώνυμος είπε...

Ἡροδότου Ε΄, 55, 57-58. Καὶ ἐὰν κάποιος θέλει νὰ ξέρη τί ἀκριβῶς πιστεύουν οἱ Ἰουδαῖοι (αὐθεντικοὶ καὶ προσήλυτοι) ἄς ρίξη μιὰ ματιὰ καὶ στὴν Παλαιὰ Διαθήκη, Α΄ Μακκαβαίων, ιβ΄, 5-18.
Ἱλαρίων

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Χριστόφορε..
Όταν αποκαλύπτεις την αλήθεια, όχι μόνο στη σημερινή εποχή αλλά από πάντα, αυτός που χτυπιέται άμεσα δεν χρειάζεται να πεί η να κάνει τίποτα. Γιατί; Γιατί πάντα υπάρχουν νεροκουβαλητές, καλοθελητές, φανατικοί, ημιμαθείς κλπ που θα αναλάβουν τον ρόλο του υπερασπιστή των αποκαλυπτομένων προσώπων..
Δεν θέλω φίλε Χριστόφορε να σχολιάσω τίποτα από το κείμενο.
Μπήκα στόν κόπο να γράψω για να σου πω πως είμαστε μαζί σου μεγάλη μερίδα του κόσμου και σε στηρίζουμε έστω και μόνον πνευματικά.
Γράφε και μην πτοείσαι από κακοήθειες και εξυπνάκηδες ούτε από εντεταλμένους ξένων συμφερόντων.
Γράφε ότι και να λένε και η ιστορία θα σε ανταμείψει. Θα σε ανταμείψει επίσης η γνώση πως σε σκοτεινούς καιρούς εσύ έπραξες το καθήκον σου στο κομμάτι που σου αντιστοιχεί.
Γράφε και αποκάλυπτε ! Είμαστε μαζί σου !

Ανώνυμος είπε...

Εὐχαριστῶ.
Χριστοφόρος

delagrazia είπε...

Μπορει ο συγγραφεας να ειναι αξιολογος,οπως λετε,αλλωστε το κειμενο ειναι πολυ καλογραμμενο , ομως αυτα που λεει δεν πειθουν. Αν μη τι αλλο ακομη κ αν αληθευουν τα οσα λεει τα επιχειρηματα δεν ειναι πειστικα.Τι δουλεια εχουν Ελγινεια με τα Παναθηναια!Η Αθηνα υπαρχει οι Γεφυραιοι εχουν καταγραφει ιστορικα.Αν ηθελαν μοντερνα Παναθηναια,δεν τους εφτανε η Ακροπολη ?τα Ελγινεια ειναι που τους ελειπαν?
Μηπως γνωριχουμε κ το θρησκευμα των Γεφυραιων? κ Ηταν οντως Εβραιοι?Τα ονοματα τους ειναι Ελληνικα ΟΧΙ Εβραικα!!τι κ αν καταγονταν απο την Παλαιστινη.
Τελος δεν αναφερεται το ΓΙΑΤΙ εστειλε ο διευθηντης την εν λογω επιστολη, ουτε το ΤΙ εγραφε σε αυτην.Ουτε γνωριζουμε αν ηταν αυτος ο λογος που δεν επιστραφηκαν...Σιγα..!Εκτος αν η επυιστολη χρησιμοποιηθηκε ως αλλοθι,
Σημαντικη η Αφροδιτη Μυλου ,αλλα για τα Ελγινεια εσπασαν την Ακροπολη.
δηλ τι υποστηριζει το αρθρο..?Ευχαριστουμε Εγγλεζοι που τα κοψατε,κλεψατε ,κ που τα φυλλατε για μας.Γιατι ειμαστε ουτως η αλλως αχρηστοι κ εμεις δεν θα μπορουσαμε.Μηπως να τους στειλουμε κ την υπολοιπη ακροπολη?η μηπως δεν την ηθελαν? ..τι κριμα!να την φυλαγανε κ αυτην..!Μηπως αν τους παρακαλουσαμε λιγακι?
whats next? μηπως για τους Εβραιους ετρεχε επι Χουντας η Μερκουρη? Δεν ειναι ντροπη να κατηγορουνται εκεινη κ ο φιλελλην Ντασεν μετα απ οσα εκαναν για την Ελλαδα?
Μηπως βλεπετε παντου εχθρους?Μηπως να στραφουμε μια φορα προσ τους πραγματικους κινδυνους?Οι Σκοπιανοι εχουν κατακτησει το διαδικτυο με προπαγανδα εδω κ χρονια,Τωρα αρχισαν κ οι Αλβανοι,κ απαντησεις απ την Ελληνικη πλευρα δεν βλεπω-ωχριουν.Τι κανουν οι αξιολογοι συγγραφεις τοσα χρονια κ δεν αντιδρουν με κειμενα?

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΣ ΦΙΛΕ ΜΗΝ ΜΑΣΑΣ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ "ΕΛΛΗΝΕΣ" ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΣΤΑΣ" ΤΟΥΣ ΕΙΔΑΜΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΜΑΣΟΝΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ....ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΕΦΥΡΑΙΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΑΛΛΑΓΜΕΝΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΚΑ ΤΟ ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΜΟΔΙΟΣ..ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΚΟ,Η ΤΟ ΑΛΛΑΜΑΝΟΣ Η ΤΟ ΤΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΚΙΚΟ,ΜΑΘΕ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑ..ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΕΠΙΤΗΔΕΣ; ΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ ΤΟΥΣ...ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΜΑΛΛΟΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΙΣΤΟΡΙΑ...ΑΥΤΟΙ ΑΝ ΤΟΥΣ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΓΙΑΧΒΕ...ΡΕ ΕΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΕΝΕ ΟΙ ΙΕΧΩΒΑΔΕΣ..ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΣΟΝΟΙ...ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΩ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΘΕΣΩ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩΝΤΑΙ...
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΖΙ ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΠΩΣ ΔΙΑΤΙΝΕΣΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ..ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΦΟΥ ΕΙΣΤΕ ΜΑΓΚΕΣ...ΠΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΙΒΥΛΛΑ ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΣΙΠΑΚΙ...ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΗΞΕΡΑΝ ΑΠΟ ΟΡΙΝ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΓΕΛΑΣΩ....

Ανώνυμος είπε...

Ειδικώς για τους Τσάμηδες, ζήτα τα βιβλία του Δ. Μιχαλόπουλου, "Σχέσεις Ελλάδας και Αλβανίας, 1923-1928", που εκδόθηκε από τον "Παρατηρητή" στη Θεσσαλονίκη το 1986 και "Τσάμηδες", που εκδόθηκε στην Αθήνα από τον Αρσενίδη το 1993.

Ανώνυμος είπε...

Ας πάρουμε τα πράγματα απο την αρχή.Μα ο Αρμόδιος και ο Αριστογείτων είχαν ελληνικά ονόματα...
1)Και το επίθετο Ζώης ελληνικότατο είναι. Όπως και το Κολοβός. Για ψάξτε όμως να δείτε τι καταγωγής (και όχι μόνο) είναι. Το αναφέρει ο Ασσέρ Μωυσής. Και αν δεν σας κάνει ο Ασσερ Μωυσής,ξεστραβωθείτε και διαβάστε αρχαία ελληνική γραμματεία.Κολοβοί ονομάζονταν απο τους Έλληνες οι περιτετμημένοι!
2)Οι Αρχαίοι Έλληνες δεν έλεγαν ποτέ "Τάδε έφη Τζόν". Μετέφραζαν τη σημασία του ονόματος στα ελληνικά.
Φοβούνται το Χριστιανισμό ή τους Δωδεκαθειστές;
1)Ποιούς Δωδεκαθειστές; Αυτούς που μεγάλωσαν σε Κιμπούτζ; Για ψάξτε λίγο την καταγωγή τους και θα εκπλαγείτε. Και μάλιστα προσφάτως ο ένας κάρφωσε την καταγωγή του άλλου και έγινε χαμός στα "Προμήθεια".
2)Λέτε να είναι Έλληνολάτρες οι Δωδεκαθειστές που είναι μέλη του ΣΥΡΙΖΑ;Οι Εβραιοδωδεκαθειστές είναι τα ορφανά των Γεφυραίων, όπως οι κομμουνιστές τα ορφανά του Μπεναρόγια. Όσον αφορά το Χριστιανισμό διαβάστε το Ευαγγέλιο του Ιωάννη πως τους αποκαλεί για να λυθεί και αυτό οριστικά. Και μην μπερδεύετε το Χριστιανισμό με τους παπάδες και όπως τον κατάντησαν.

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι μόνο οι Γεφυραίοι. Έχουν εμμονή και με τους Αρκάδες και θεωρούν οτι κατάγονται απο τη φυλή του Βενιαμίν. Σαν τη γυναίκα του Σημίτη ένα πράγμα,που τη λένε και Δάφνη Αρκαδίου...Μα είναι λογικά τα λοιπά επιχειρήματα του Χριστοφόρου;Μα βρε κουτά εδώ η Ελλάδα χάνεται και την έχουν γραμμένη. Μόνο αυτό τους απασχολεί.Δεν σας κάνει εντύπωση; Μόκο για Κύπρο, Β. Ήπειρο, Ποντιακή γενοκτονία, Αιγαίο, ΑΟΖ. Μόκο για την Παιδεία, το στρατό κτλ. Μόνο σε ένα πράγμα είναι Φιλέλληνες. Αριστεροί και Δεξιοί και Δημοκράτες. Στα...μάρμαρα! Και μόνο στα συγκεκριμένα. Αλλά βρε Χριστοφόρε έχεις σκεφτεί κάτι άλλο; Μήπως θέλουν να τα μαζέψουν για να τα καταστρέψουν οριστικα, με μια λαθροεξέγερση, ας πούμε; Και τότε να χτίσουν το Ναό του Σολωμοδαβιδογιαχβεουρα;

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραία σειρά άρθρων. Ακόμα και να μην ισχύουν σε κάποια βαθμό τα γραφόμενα, είναι ασυνήθιστα υψηλού επιπέδου για μπλογκ. Μπράβο σας που ξεστραβώνετε τον κόσμο. Μετά απο χρόνια είδαμε κάτι σοβαρό, τεκμηριωμένο και χρήσιμο.

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ και πάλι.
Χριστοφόρος

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν, προκειμένου να αποφευχθούν οι συγχύσεις. Υπάρχουν ΔΥΟ τεκτονισμοί: ο φανερός και ο αθέατος. Ο φανερός είναι στη συμβολή των οδών Σουρμελή και Αχαρνών. Εάν -λέμε εάν- κάποιος μπουκάρει μέσα, δεν θα βρει σπουδαία πράγματα. Δημόσιοι και τραπεζικοί υπάλληλοι ήταν παλιότερα, κάποιο ανώτερο στέλεχος επιχειρήσεων, πού και πού κανένας καθηγητής πανεπιστημίου κ.λ.π. (Σήμερα τα πράγματα είναι τελείως υποβαθμισμένα). Κέντρο του ΑΦΑΝΟΥΣ τεκτονισμού είναι η Αθηναϊκή Λέσχη, στην οδό Πανεπιστημίου, κοντά στο Σύνταγμα. Εκεί γίνονται οι χοντρές διαβουλεύσεις και όχι στην Αχαρνών. Θυμάστε που ενώ κέρδιζε τις εκλογές η Νέα Δημοκρατία κατέβηκε ο πρέσβης των ΗΠΑ στην Αθηναϊκή Λέσχη και αλλάξανε τα αποτελέσματα μέσα σε μισή ώρα; Έτσι, για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους.

Ανώνυμος είπε...

νομιζω οτι μαλλον εσυ εισαι ο υποπτος με τις ασυναρτησιες που λες. Ακου οτι ο Ελληνας επειδη θελει την αρχαια του κληρονομια ειναι ... απογονος των γεφυραιων. Φιλε τσιρακι της ΜΟσσαντ σε καταλαβαμε. Κοψε το παραμυθι.

Ανώνυμος είπε...

Τον Χριστόφορο θα τον πιστέψω για έναν λόγο:

Κλασσική τακτική της Νέας Τάξης" είναι να εγκλωβίζει τους Πατριώτες σε σχήματα τύπου Σαρρή και Ψωμιάδη. Ο ρόλος τους είναι απλός και τεχνικά πονηρός: Φωνακλάδες Εθνικιστές ώστε να νομίζουν οι πατριώτες πολίτες ότι κάποιος αντιστέκεται. Έτσι, εμείς επαναπαυόμαστε νομίζοντας ότι ο Σαρρής θα κηρύξει τον πόλεμο, ενώ είναι βαλτός!!

Π.Χ ο Ψωμιάδης σήμερα έκανε δηλώσεις υπέρ Ντορας.

ΥΓ: Προτιμώ τους φαινομενικά ανθέλληνες του ΣΥΡΙΖΑ. Όπως παρατηρήσατε αυτοί δεν ψήφισαν το μνημόνιο!!!!!!!

Μαζεστίξ είπε...

Εντάξει το εμπεδώσαμε: ο Ντασέν και η Μελίνα είναι βαλτοί των Εβραίων και γι αυτό το λόγο αγωνίζονταν για την επιστροφή των μαρμάρων του Παρθενώνα, το συμβόλου του αρχαίου Ελληνισμού, του Φωτός και της Δημοκρατίας.
Εσείς ρε Ελληναράδες για τι πράγμα αγωνιστήκατε ποτέ;
Δεν αγωνίζεστε παρά μόνο για την κατασυκοφάντηση όσων αγωνίζονται.

Άκου Εβραίοι ο Αρμόδιος και ο Αριστογείτων! Χαχαχαχαχα!
Να είστε καλά! Γέλασα με την ψυχή μου! Να γράψετε και για το Μασώνο Περικλή καμιά μέρα και για τον Αλκιβιάδη που ήταν μέλος της Λέσχης Μπίλντεμπεργκ!

Ανώνυμος είπε...

8 Απριλίου 2011 4:04 π.μ.

Η ΧΛΕΥΗ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΛΟ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΜΟ. ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΕΠΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΟ;

Ανώνυμος είπε...

Γράφε Χριστόφορε, γράφε, γράφε, γράφε!!!

Δημήτρης είπε...

Ευχαριστούμε πολύ για το κείμενο.

Ανώνυμος είπε...

Αν ακουγαμε πριν 20-30 χρονια για το σχεδιο Αναν θα ειχαμε γυρισει τις πετρες αναποδ, αν μας λεγενα πως αλλο ελλαδαα κι αλλο Μακεδονια θα μας φαινοταν τοσο ακαταννοητο κι απιθανο που θα συμπεριφερομαστε ετσι οπως συμπεριφερονται στο αρθο θωρωντας τα εξαιρετικα απιθανα ... Γιατι νομιζουμε πως μπορουμε να αντισταθουμε στον οδοστρωτηρα οταν εχουμε τριχει τους καναπεδες απ τη ξαπλα? Ευλογα ο συντακτης αναρωτιεται γιατ ιτο ενδιαφερον της "διεθνους κοινοτητας" και των δικων μας "πανεπιστημιακων" δε νεστιαστηκε στη σαμοθρακη π.χ.? Δεν εχουν να βγαλουν κατι απο εκει ουτε τραβηγμενο απ τα μαλλια..Και πιστευω πως ο επομενος στοχος τους θα ειναι η Δηλος... Οσο για τη θρησκεια οντως ειναι προθυμοι να χρηματοδοτησουν τη πιο απιθανη ιδρυση θρησκειας στην Ελλαδα αρκει να σπασει αυτη η ομοιογενεια.Αν μας διαιρεσουν εθνικα θρησκευτικα και γλωσσικα τοτε εχει τελειωσει ολο το εργο και ο στοχος εχει επιτευχτει σε μεγαλο ποσοστο.Θυμηθειτε λιγο το διαλογο του Μακρυγιαννη με το Γαλλο περιηγητη...Συνεχισε αγνωστε φιλε μου να ταραζεις τα νερα γιατι τα ακουνητα βαλτωνουν και ανατυσσουν και παντος ειδους παρασιτα...Σε ευχαριστω για το κειμενο
Γιωργος Πατρα

WOLFDOG είπε...

ω ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟς! Κατα συμπτωση επεσα επανω στο πιο κατω ιστολογιο οπου αναφερει επιστροφη λεεει "ελγινειων¨της θεσσαλονικης" και περιεχει και κρυφες μομφες κατα των χριστιανων για να βαθυνει ασυνειδητα ισως το χασμα αναμεσα στους Ελληνες ... Αν εχετε υπομομνη ριξτε μια ματια ειναι αρκετα κατατοπιστικο και ειναι προς επιρωσην των οσων ο Χριστοφορος αναφερει

http://e-rodios.blogspot.com/2011/01/blog-post_2675.html

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΤΑΣΙΝΟΣ είπε...

Αθήνα, 16 Μαίου 2011
Κύριοι,
Ο όρος και μόνον "Εβραίος" όπως χρησιμοποιείται σήμερα είναι αδόκιμος.
Για το ποίος κατάγεται από ποίον σας δυνιστώ να μελετήσετε το βιβλίο του Joseph Yahuda, LL.B, με τίτλο "Hebrew is Greek", εκδ. Becket Publications Oxford, 1982.
Οι Αρχαίοι Έλληνες (νησιωτικής και χερσαίας Ελλάδας) δεν ήταν άγνωστοι με τους λαούς της Μέσης Ανατολής, με τα όποια ονόματα αυτοί έχουν εμφανισθεί στην ιστορία. Για την παρουσία των Ελλήνων (υπό οποιαδήποτε ονομασία Ίωνες, Αχαιοί, Δωριείς - Δαναοί, Κρήτες κλπ) βλ. Ν. Κ. Sandars, Οι Λαοί της Θάλασσας, Πολεμιστές στην Αρχαία Μεσόγειο 1250-1150 π.χ., εκδ. Οδυσσέας, Αθήνα 2001 και το σύγγραμα του Ισραηλινού αρχαιολόγου κ. Amihai Mazar, "Archaeology of the Land of the Bible 10.000-586 B.C.E.", εκδ. Doubleday, Ν.Υ. 1992.
Εβραίος, ιμπρεί, στα αραμαϊκά δεν δηλώνει τίποτε άλλο από αυτόν που προέβη στη διαπεραίωση από τη μία όχθη ενός ποταμού στην άλλη.
Περί απιρού (εβραίων) στα αρχαία αιγυπτιακά βλ. WIKIPEDIA, καθώς και 1. “The Old Testament and Modern Study”, συλλογικό έργο που επιμελήθηκε ο H.H. Rowley, εκδ. Oxford University Press, Λονδίνο 1967, κεφ. Χ “The Hebrew Religion”, σελ. 295-299, 2. William G. Dever, Who Were the Early Israelites and Where they Come From?, εκδ. William B. Eeermans Publishing Co, Cambridge, U.K., σελ. 200, 3. Frank Moore Cross, Canaanite Myth and Hebrew Epic, εκδ. Harvard University Press, Cambridge, Ma. 1973, 10. William G. Dever, What did the Biblical Writers Know and When Did they Know It? Εκδ. Wm. B. Eerdmans Publishing Co., Cambridge, U.K. και άλλα που δεν είναι της παρούσης να τα αναφέρω.
Με εκτίμηση,
Ιωάννης Στασινός

Ανώνυμος είπε...

Και λιγο ιστορια τώρα...πηγή βικιπαιδεια(http://el.wikipedia.org) :
Εβραίοι(Η προέλευση των Εβραίων χρονολογείται παραδοσιακά γύρω στο 1800 Π.Κ.Χ. με την Βιβλική αναφορά στην ίδρυση του Ιουδαϊσμού.
Η Στήλη του Μερνεφθά, η οποία χρονολογείται γύρω στο 1200 Π.Κ.Χ., είναι ένα από τα παλαιότερα αρχαιολογικά αρχεία των Εβραίων στο Ισραήλ, όπου ανέπτυξαν την μονοθεϊστική θρησκεία του Ιουδαϊσμού και απήλαυσαν περιόδους αυτοδιάθεσης.)

Ελληνες( Οι Έλληνες είναι ένα έθνος που κατοικεί κυρίως στα νότια Βαλκάνια και κατοίκησαν τον χώρο που σήμερα ονομάζουμε Ελλάδα από τις αρχές της 2ης χιλιετίας
(2000 π.Χ.), καθώς και την Κύπρο στα μέσα της ίδιας χιλιετίας.
Οι Έλληνες γενικότερα ίδρυσαν αποικίες γύρω από όλη τη Μεσόγειο ενώ μετά την εκστρατεία του Μεγάλου Αλεξάνδρου οι πόλεις και οι αποικίες τους έφτασαν μέχρι την σημερινή Ινδία. Σήμερα το ελληνικό έθνος εξακολουθεί να είναι διασκορπισμένο σε ολόκληρο τον κόσμο. Η πλειοψηφία παραμένει εντός των ορίων του σημερινού ελληνικού κράτους και της νήσου Κύπρου, που αποτελεί το δεύτερο ελληνικό κράτος των ημερών μας.
Μηπως αυτοι κατάγονται απο εμάς????

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΤΑΣΙΝΟΣ είπε...

Αθήνα, 3 Ιουνίου 2011
Αγαητέ φίλε,
Η στήλη στην οποία αναφέρεσθε μνημονεύει τον "Ισραήλου", περιγράφει ότι μεταξύ των ηττηθέντων ήταν και ο Ισραήλου (;), τι εννοούσε ο συντάκτης του κειμένου ακόμα ερευνάται, πάντως ως "Ισραήλ" είναι γνωστό το βόρειο βασίλειο, το σημερινό βόρειο Ισταήλ, δεν εννοεί "ιουδαίους" το θρήσκευμα που δεν υπήρχαν τότε, "εβραίους" ή ιουδαίτες, κατοίκους της ιουδαίας (κράτους του Ιούδα, νοτίου σημερινού Ισραήλ).
Η ιουδαϊκή θρησκεία, ως μονολατρία, άρχισε να κωδικοποιείται, για διοικητικούς κατά τη γνώμη μου λόγους, ως εσωτερικό σύνταγμα, από την εποχή του βασιλιά Ιωσία περί τον
VI π.χ. αι. Η ίδια, η θρησκεία αυτή, έχει ενσωματώσει θρησκευτικές δοξασίες όλων των συστατικών στοιχείων των θρησκειών της περιοχής που ευδοκίμησε (βλ. κείμενα Ρας Σάμρα, βραχογραφίες σε σπήλαιο στην έρημο Νεγκέβ κλπ).
Την εποχή του Σολομώντος 300 χρόνια πριν τον Ιωσία στο αρχαίο Ισραήλ υπήρχε πληρης ελευθερία λατρείας άλλων θεοτήτων εκτός του "Ιαχβέ", ενδεχομένως και βαβυλνιακής προέλευσης θεότητα (βλ. σελ. 63,William Foxwell Albright, Archaeplogy and the Religio of Israel, εκδ. Westminster John Knox Press,
Λονδίνο 2006).
Με εκτίμηση,
Ιωάννης Στασινός

Ανώνυμος είπε...

Ο Σαρρης τουλαχιστον εχει ονομα. Επισης εχει "απειρο" οπτικοακουστικο υλικο στο youtube, για οποιον θελει να κρινει.
Εσενα ποιο ειναι το δικο σου ονομα φιλε μου? Να ξερουμε και με ποιον μιλαμε...

Σοφοκλης Βουρεκας

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΚΗΣ :ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΝΑ ΔΟΥΝ ΠΟΣΑ ΔΙΣ € ΦΟΡΟΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΝΟΝΤΑΙ : http://kostasxan.blogspot.gr/2008/06/blog-post_9461.html
ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ : http://nea-arxh-news.blogspot.gr/2012/09/blog-post_708.html