Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΣΙΡΙΤΩΜΕΝΟ:ΕΙΤΕ ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΕΙΤΕ ΣΑΣ ΒΟΥΛΙΑΖΟΥΜΕ!

Είμαι ΕΛΛΗΝ πολίτης τούτου εδώ του τόπου και ομολογώ ότι δεν έχω καμία εμπιστοσύνη σε όλους αυτούς με τις καλοσιδερωμένες στολάρες, τα επιβλητικά καπέλα και τις σειρές από σιρίτια που υπακούουν εντολές ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΩΝ ΝΕΟΤΑΞΙΚΩΝ ΟΡΓΟΥΕΛΙΑΝΩΝ κομματόσκυλων που πάνε να αφελληνίσουν την πατρίδα μου.

Ως πολίτης αυτής της χώρας θέλετε να βάλετε να με προστατεύει ο κάθε τουρκαλβανός και ισλαμιστής μπαγκλαντεσιανός στις Ένοπλες Δυνάμεις...μιλάμε για τον αλλόθρησκο που θα στρέψει πρώτος το όπλο στο αδέρφι μου Έλληνα φαντάρο και όχι στο δικό του αδέλφι που υποτίθεται θα πολεμάει απέναντι.

Δίνετε χώρο των Ενόπλων Δυνάμεων για να χτιστεί τζαμί για τους λαθροεισβολείς εποίκους κάτω από το λίκνο του πολιτισμού την Ακρόπολη, για να στεγαστούν τα φέσια αυτά για τα οποία οι ήρωες πρόγονοί μου πολέμησαν να αποδιώξουν από αυτόν τον τόπο, έχυσαν ποτάμια το αίμα για να΄χω εγώ και όλοι μας την λευτεριά μας σήμερα. Προδίδετε στη ψύχρα τα όσια και τα ιερά μου χωρίς να αισχύνεστε που δώσατε όρκο να τα υπερασπιστείτε και ζητάτε κι από πάνω να σεβαστώ τις πληρωμένες με υποκύψεις σαρδέλες σας στον ώμο.

Πάτε χρησιμοποιώντας τους τίτλους και τα γαλόνια σας που σας χάρισαν ώστε να είστε δουλικά τους να με κάνετε σκλάβο στην ίδια μου την πατρίδα. Αλλά δεν είστε και οι μόνοι. Και ο ραγιάς παπάς Ιερώνυμος εξελέγη από τα ίδια αφεντικά και χρησιμοποιεί μάταια το ράσο του για να με υποτάξει. Την ίδια δουλειά κάνετε, ο καθείς από το "μετερίζι" του... το ρούχο αλλάζει...αρκεί τα αφεντικά σας να είναι ικανοποιημένα και οι κοιλιές γεμάτες οι δικές σας και των τρισέγγονών σας.

Με παρρησία αλλά με κανένα σέβας σας λέω, μη κρατώντας κανένα πρόσχημα πλέον, - μιας και εσείς τα έχετε καταπατήσει ήδη όλα- πως όχι μόνο σας έχω γραμμένους στα παλαιότερα των υποδημάτων μου μα και γνωρίζω πως αν δεν αρπάξω εγώ το ντουφέκι εσείς θα έχετε κλάσει μαλλί με την πρώτη από τους τούρκους ντουφεκιά.
Για να μην πω πως θα τους έχετε κάνει και επίσημη πρόσκληση και στο τέλος ως σύγχρονοι Εφιάλτες θα γιορτάσετε την νεοοθωμανική εισβολή με ένα λουκούλλειο δείπνο μαζί με τα μεμέτια. Καμία όχι μόνο εμπιστοσύνη δεν σας έχω αλλά φοβάμαι και πως εσείς εν τέλει θα είστε οι ύστατοι προδότες που θα παραδώσετε την χώρα μου σερβιρισμένη με δουλοπρεπή γαρνιτούρα στο πιάτο των βαρβάρων που καραδοκούν να με εξισλαμίσουν. Μόνο που ως πολίτης δεν μασάω πλέον και την ελληνική σημαία δεν θα την πάρει ξανά ο "αέρας"... αυτούς που θα πάρει τούτη τη φορά και θα τους σηκώσει ο άνεμος είστε όλοι εσείς!

Ή μου αποδεικνύετε το αντίθετο ΤΑΧΙΣΤΑ ή σαν αλλάξουν τα πράγματα και τούτη εδώ η γή γίνει και πάλι ελληνική - ΓΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΣΟ ΚΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ - θα σας έχω γραμμένους στα μαύρα τα κιτάπια μου... και όχι ασφαλώς για να σας θυμάμαι.

Είτε αλλάζετε ρότα

είτε σας βουλιάζουμε

ΔΙΑΛΕΓΕΤΕ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΤΕ
ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ (ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ)
H.R.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έτσι ακριβώς είναι. Οι παρασημοφορεμένοι γαλονάδες που πήρανε γαλόνια, κορδόνια και μετάλλια γλύφοντας τα σκουπίδια είναι χειρότεροι από τα σκουπίδια.

Ανώνυμος είπε...

Πόσο δίκιο έχεις !!!

Τώρα βέβαια πολύ θα αρχίσουν τα γνωστά σχόλια ... ισοπεδώνεις το στράτευμα, οι απόψεις σου είναι λίγο φασιστικές, είσαι επαναστάτης του γλυκού νερού και τέτοια και άλλα πολλά.

Η πραγματικότητα όμως είναι ότι πολύς κόσμος είναι στα πρόθυρα της εξαθλίωσης, ενώ άλλοι σε καλύτερη μοίρα απλώς ροκανίζουν το κομπόδεμα και πιστεύουν ότι σε λίγο θα τελειώσει και αυτό.

Έλα όμως που αυτό είναι η πλάνη του μυαλού. Το κατρακύλισμα μας δεν έχει τελειωμό.

Έχω φτάσει στην θέση να κατηγορώ τον εαυτό μου που δεν κάνω κάτι να αλλάξω τα πράγματα. Αν συνεχίσω έτσι είμαι σίγουρος ότι σε λίγα χρόνια θα πρέπει να λογοδοτήσω στα παιδιά μου, και αυτό θα είναι ότι χειρότερο για μένα.

Τελικά πόσο δίκιο έχει ο Ισοκράτης!

Η λύση που διατείνονται πολύ της γενιάς μου ειναι η φυγή στο εξωτερικό (άλλωστε εφόδια έχουμε, πτυχία, ξένες γλώσσες, διασυνδέσεις, γνωριμίες). Και σκέφτομαι πάλι ... η πατρίδα, οι γονείς μου, τί θα γίνουν???
Και να θέλω τελικά να στραφώ στην φυγή, κάτι βαθειά μέσα μου με καλεί στο καθήκον και αυτό δεν ξεριζώνεται με τίποτα, όσο και να λογαριάζουν άλλοι.

ΥΠΕΡΑΝΩ ΟΛΩΝ Η ΠΑΤΡΙΣ.

ΑΒ

Ανώνυμος είπε...

Ότι προβλήματα αντιμετωπίζει η Ελλάδα τα ίδια αντιμετωπίζουν και οι άλλες χώρες της Ευρώπης. Τα ΜΜΕ δεν γράφουν σχεδόν τίποτε. Μέσω των blogs μαθαίνεις τι συμβαίνει. Πρόσφατα έμεινα στην Σουηδία, τα ίδια και χειρότερα. Στην πόλη Malmöe προσπαθούν να λειτουργήσουν το τζαμί. Το έκτισαν και την πρώτη μέρα λειτουργίας κτυπήθηκε από όλμο. Τους πήρε δύο χρόνια να το αναστηλώσουν και την πρώτη μέρα κτυπήθηκε από τρείς όλμους. Έψαξα στις σουηδικές εφημερίδες και στο youtube για να σας παραπέμψω να το δείτε αλλά δεν μπόρεσα να βρώ τίποτε. Στην περιοχή που έμεινα τα επεισόδια μεταξύ Σουηδών και μεταναστών είναι καθημερινά. Η αστυνομία επεμβαίνει αλλά κρατά ουδέτερη στάση. Διαφορετική κουλτούρα της Ευρώπης από τους Μουσουλμανικούς λαούς.

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια εκτός σπανιώτατων εξαιρέσεων, στρατηγοί γίνονται τα ανδρείκελα και οι κομματικοί εγκάθετοι. Θα πρέπει να παραδεχτώ ότι στη ΝΔ κρατήσανε λίγο τα προσχήματα και προώθησαν τη στρατιωτική νομεκλατούρα που είχε ανδρωθεί στο στράτευμα επί πασοκ. Σήμερα το πασοκ δεν κρατάει ούτε τα προσχήματα. Ο βενιζέλος επανέφερε στην ενέργεια ως μηδέποτε απομακρυνθέντες έναν ικανό αριθμό και στα τρία όπλα ώστε να τοποθετήσει την ηγεσία της αρεσκείας του στις επόμενες και μεθεπόμενες κρίσεις.
Οι εθνικά σκεπτόμενοι αξιωματικοί που είναι και οι περισσότεροι στους μικρούς βαθμούς, φρενάρονται μεθοδευμένα από το βαθμό του ταγματάρχη και αντίστοιχα και στο βαθμό του συνταγματάρχη εξωντώνονται οριστικά.
Οι πολιτικοί έχουν περάσει τεχνιέντως στους αξιωματικούς ενοχικά χουντικά σύνδρομα, ενώ δεν υπάρχει κανείς πλέον στην ενέργεια από τότε, ούτε οι νέοι αξιωματικοί έχουν τέτοια κόμπλεξ. Απλά αγαπάνε την πατρίδα και γι' αυτό φροντίζουν κάποιοι να τους κόβουν το βήχα.
Υπάρχει λύση αλλά λυπάμαι που το λέω δεν βρίσκεις σήμερα στρατηγούς με εν ενεργεία ανδρικούς γεννητικούς αδένες που να βάλουν τον κάθε απαταιώνα βουλευτίσκο στη θέση του και να απαιτήσουν αξιοκρατία. Έχουν μεταλλαχτεί σε γιουσουφάκια και σφουγκοκωλάριους των πολιτικάντιδων.
Αυτοί οι στρατηγοί είναι οι πρώτοι που πρέπει να κρεμαστούν μαζί με τους άλλους ξετσίπωτους αρπάχτρες τους δικαστικούς, που καταδικάζουν το κάθε φτωχοδιάβολο και αθωώνουν τους βαρώνους των ναρκωτικών.
Κοιμάμαι και ξυπνάω με τη σκέψη για ΚΡΕΜΑΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ τους προδότες μέχρι να γίνει το σχοινί είδος υπό εξαφάνιση. Βοηθάτε αδέρφια να γίνει το όνειρο πραγματικότητα.

ΑΕΤΟΣ
ΜΕ ΤΗ ΓΝΩΣΗ Ή ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ!
ΕΙΚΟΣΙΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΒΑΛΛΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ.
ΕΙΚΟΣΙΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΓΥΡΝΩΝΤΑΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!
ΕΙΚΟΣΙΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΜΙΣΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΑΣ ΜΟΥ ΝΑΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΤΣΑΝΑΚΟΓΛΥΦΤΕΣ, ΣΦΟΓΚΟΚΟΛΑΡΙΟΙ ΤΩΝ ΥΨΗΛΟΒΑΘΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ.
ΕΙΚΟΣΙΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΕΣΤΩ ΑΥΤΗ Η ΜΙΚΡΗ, Η ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΡΕΙΤΑΙ ΚΙ ΑΝ ΠΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ.?.....ΟΥΤΕ ΨΙΛΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΡΦΟ ΣΟΥ!
ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ? ΠΟΥ ΕΠΑΝΔΡΩΝΟΥΝ?(ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ ΕΧΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΓΥΝΑΙΚΟΥΛΕΣ ΕΙΝΑΙ)ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΝΑ ΒΟΛΕΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΗΜΕΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΟΧΟΠΟΙΟΥΝ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΟΥΝ ΤΗ ΓΑΛΑΖΙΑ Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΣΗΜΑΙΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ.
ΕΙΚΟΣΙΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΔΑ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΥΠΟΤΕΛΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ.
ΕΙΚΟΣΙΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΔΑ ΑΤΟΜΑ(ΕΝΟΕΙΤΑΙ ΟΧΙ ΟΛΟΙ -ΕΝΑ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΙΚΡΟ) ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΝΑ ΤΑ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΠΙΣΩ ΟΙ ΝΑΤΟΙΚΟΙ ΜΕ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΠΕΙΣΤΗΡΙΑ(ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΒΙΑΣΜΟΥΣ, ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΚΛΟΠΕΣ, ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ,ΕΙΤΕ ΓΙΑ..,ΕΙΤΕ ΓΙΑ... ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ Η ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΑΜΟΙΒΕΙ ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ ΤΟΥΣ ΕΙΤΕ ΑΠΟΝΕΜΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΘΕΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΙΤΕ ΘΕΣΗ ΚΟΠΡΙΤΗ ΠΟΥ ΑΠΟΜΥΖΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ!
ΕΞΙ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΔΑ.. ΕΙΔΑ....ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΗΜΗ ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΕΔΩ ΣΤΟ ΟΚΤΑΓΩΝΟ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΙΣΑ ΙΔΙΑΝ ΑΠΟΨΗ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ>!
ΑΡΚΕΤΑ ΕΙΔΑ!ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΩ ΑΛΛΑ!ΤΟ ΑΝ ΠΡΟΣΦΕΡΑ, ΤΟ ΑΝ ΞΕΝΥΧΤΗΣΑ,ΤΟ ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑ!(ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΠΗΓΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΔΕΝ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΑΡΓΟΜΙΣΘΙΑΣ, ΚΑΙ ΕΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΑΠΕΚΤΗΣΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΣΤΟΧΕΙΑ)
ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΣ Ο ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ!