Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

ΟΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΘΕΣΕΙΣ....ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΤΟ ΚΑΓΚΕΛΟ ΣΤΟ ΥΕΘΑ!

Κύριε ΥΕΘΑ, κε καθηγητά μήπως πρέπει να κάνετε κάτι;
Γυρνάμε σε άλλες εποχές, εσάς τουλάχιστον δεν σας πρέπουν τέτοιοι χαρακτηρισμοί:"Η Εξουσία και οι άνθρωποι της παρα-εξουσίας του ΥΠΕΘΑ"

Εποχές «παραεξουσίας» και «παρακυβέρνησης», πελατειακά συστήματα και μηχανισμούς που λειτουργούν προς όφελος μιας ομάδας πολιτικών έχουν καταφέρει να στήσουν οι Ταξίαρχος κ. Σάκης Παπανικολάου διευθυντής του Στρατιωτικού γραφείου του Υπουργού Εθνικής Άμυνας κ. Βενιζέλου και οι υπασπιστές του Συνταγματάρχης Κοσμίδης Στέφανος και Σμήναρχος Ευαγγέλου Λεωνίδας .


Ο κ. Παπανικολάου σαν αντισμήναρχος διετέλεσε υπασπιστής του κ. Άκη Τσοχατζόπουλου και κατόπιν του κ. Γιάννου Παπαντωνίου , στη συνέχεια μετατέθηκε οικογενειακά στην Ουάσινγκτον, ως Αεροπορικός ακόλουθος.

Οι αποφάσεις μετάθεσης της συζύγου του κ. Μητελούδη Αγγελικής υπαλλήλου των ΕΛΤΑ που μετατίθεται στην Ελληνική πρεσβεία γραφείο ΑΚΑΜΟ με απόφαση του τότε Υπουργού Εθνικής Άμυνας κ. Γιάννου Παπαντωνίου και η μετέπειτα απόφαση του ιδίου για διάθεση της στο γραφείο του Αεροπορικού ακολούθου , δηλαδή του συζύγου της για να μην εργάζεται ποτέ , μόνο σε μπατανίες και τριτοκοσμικά καθεστώτα συναντάται .

Ο Σμήναρχος Παπανικολάου λειτουργεί στην Ουάσινγκτον ως ο γνωστός τύπος του Έλληνα με υψηλές κομματικές διασυνδέσεις. Δεν ασχολείται με τα καθήκοντα του τα οποία παραμελεί με αποτέλεσμα να προκαλεί σημαντικά προβλήματα στην επιχειρησιακή ικανότητα της Πολεμικής Αεροπορίας . Τιμωρείται επανειλημμένα με ποινές φυλάκισης για σοβαρά παραπτώματα όπως:

• Επειδή ενώ την 3η Ιουνίου 2003 παρέλαβε για ενέργεια το υπό στοιχεία Φ.604/ΑΔ.5618/3135001/Σ.3601/15-05-03/211 ΚΕΦΑ έγγραφο το οποίο αφορούσε στη λήψη προσφορών για υλικά-ανταλλακτικά όπως είχε υποχρέωση εκ των καθηκόντων του, την εκτέλεση των προβλεπομένων ενεργειών από το γραφείο Προμηθειών υλικού και εμπορίου , όπως αυτές περιγράφονται στις παρ. 8,9 και 10 του παραρτήματος ΙΘ του ΕΠΑ Δ-12/85/ΓΕΑ , εγχειρίδιο προμηθειών – προπληρωμών της Π.Α , καθυστέρησε την εκδήλωση ενεργειών μέχρι 20-5-04(ένα χρόνοo περίπου) με αποτέλεσμα να μην πραγματοποιηθεί έγκαιρα η προμήθεια των υλικών που ήταν απαραίτητα για την λειτουργία κυρίων αεροδρομίων της Π.Α , η έλλειψη των οποίων προκάλεσε σημαντικά προβλήματα στην επιχειρησιακή ικανότητα της Π.Α

• Επειδή ενώ παρέλαβε το υπ΄αριθ. 6577/19-11-2003 FAX του 201 ΚΕΦΑ με το οποίο του ζητήθηκε ενημέρωση για τα αποτελέσματα ενεργειών του προς λήψη προφορών για την προμήθεια υλικών που περιλαμβάνονταν στα έντυπα αιτήσεων με order number (O.N) 03N682 και 03N683 καθυστέρησε την εκδήλωση ενεργειών μέχρι 20-5-04 με αποτέλεσμα να μην πραγματοποιηθεί έγκαιρα η προμήθεια των υλικών που ήταν απαραίτητα για την λειτουργία κυρίων αεροδρομίων της Π.Α , η έλλειψη των οποίων προκάλεσε σημαντικά προβλήματα στην επιχειρησιακή ικανότητα της Π.Α

• Επειδή ενώ παρέλαβε το υπ΄αριθ. 5144/10-2-2004 FAX του 201 ΚΕΦΑ με το οποίο του ζητήθηκε ενημέρωση για τα αποτελέσματα ενεργειών του προς λήψη προφορών για την προμήθεια υλικών που περιλαμβάνονταν στα έντυπα αιτήσεων με order number (O.N) 03N682 και 03N683 οι οποίες εκκρεμούσαν από μακρού καθυστέρησε την εκδήλωση ενεργειών μέχρι 20-5-04 με αποτέλεσμα να μην πραγματοποιηθεί έγκαιρα η προμήθεια των υλικών που ήταν απαραίτητα για την λειτουργία κυρίων αεροδρομίων της Π.Α , η έλλειψη των οποίων προκάλεσε σημαντικά προβλήματα στην επιχειρησιακή ικανότητα της Π.Α

• Επειδή ενώ παρέλαβε το υπ΄αριθ. 5483/22-4-2004 FAX του 201 ΚΕΦΑ με το οποίο του ζητήθηκε επίσπευση της απάντησης για την προμήθεια υλικών που περιλαμβάνονταν στα έντυπα αιτήσεων με order number (O.N) 03N682 και 03N683 και του επισημάνθηκε η κρισιμότητα των προς προμήθεια υλικών δεν προέβη σε καμιά και πάλι ενέργεια.

• Επειδή ενώ παρέλαβε το υπ΄αριθ. 5557/13-5-2004 FAX του 201 ΚΕΦΑ με το οποίο του ζητήθηκε επίσπευση ενεργειών για την αποστολή των προσφορών για την προμήθεια υλικών που περιλαμβάνονταν στα έντυπα αιτήσεων με order number (O.N) 03N682 και 03N683 και του επισημάνθηκε εκ νέου η κρισιμότητα των προς προμήθεια υλικών δεν προέβη σε καμιά και πάλι ενέργεια προκαλώντας σημαντικά προβλήματα στην επιχειρησιακή ικανότητα της Π.Α

• Επειδή κατά το πρώτο 15νθήμερο του Ιουλίου 2003 με δική του πρωτοβουλία επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον ΔΑΚ/ΓΕΣ και τον Α/ΓΕΕΘΑ στους οποίους ανέφερε το συμβάν της διακομιδής του Τμχου (Ο) Ν.Λ στο νοσοκομείο και επιπλέον τους ενημέρωσε για περιστατικό που είχε περιέλθει σε γνώση του σύμφωνα με το οποίο η Αμερικανική πλευρά του Πενταγώνου ήταν δυσαρεστημένη με ενέργεια του ΑΚΑΜΟ να εισηγηθεί αρνητικά στον τότε Α/ΓΕΣ ως προς την αποδοχή της προσκλήσεως να παρευρεθεί στην τελετή αποστρατείας του Αμερικανού Ομολόγου του Στρατηγού E Sinseki (Φ.455/1/168883/16-08-04/ΥΕΘΑ/ΓΕΕΘΑ/ΔΙΔΥΠ)
Ο Σμήναρχος Παπανικολάου αποστρατεύεται επί υπουργού Άμυνας Σπήλιου Σπηλιωτόπουλου.

Ο Ταξίαρχος κ. Παπανικολάου, από τους στενούς συνεργάτες του κ. Τσοχατζόπουλου στη Θεσσαλονίκη, γνώστης των υπόγειων μηχανισμών στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, μεταπήδησε στο άρμα του κ. Βενιζέλου, όταν ο κ. Τσοχατζόπουλος απομακρύνθηκε από την κεντρική πολιτική σκηνή.

Έτσι τον Οκτώβριο του 2009, ο Ταξίαρχος κ. Παπανικολάου με τις ευλογίες του νέου Υπουργού Εθνικής Άμυνας κ. Βενιζέλου, ανακαλείται από την εφεδρεία και τοποθετείται διευθυντής του Στρατιωτικού του Γραφείου.

Με την επάνοδό του σε θέση εξουσίας και με την εξουσία που του παρείχε ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Βενιζέλος, ο Ταξίαρχος κ . Παπανικολάου έθεσε σε εφαρμογή το σχέδιό του για την πλήρη αποκατάστασή του στην ενεργό υπηρεσία και τον πλήρη έλεγχο όλης της Πολεμικής Αεροπορίας.

Έτσι φρόντισε να τοποθετήσει σε θέσεις κλειδιά της Πολεμικής Αεροπορίας αξιωματικούς της απολύτου εμπιστοσύνης του και επιπλέον να επαναφέρει μερικούς αποστράτους για την εξαφάνιση των στοιχείων από τον ατομικό του φάκελο και να θολώσει τη δική του επαναφορά.

Έτσι τοποθέτησε τον κουμπάρο του Ταξίαρχο Πριόνα Διευθυντή του κλάδου του προσωπικού του ΓΕΑ τον οποίο φρόντισε στις κρίσεις να γίνει ο τελευταίος υποπτέραρχος.

Επίσης στην αντίστοιχη διεύθυνση μεταθέσεων τοποθετήθηκε όλη η ομάδα Θεσσαλονίκης Ταξίαρχος Σωτηρίου , Σμήναρχοι Γιάνναρος , Κατσάνης και Κεπάπογλου που τακτοποίησαν όλες τις μεταθέσεις – κρίσεις και μετά τοποθετήθηκαν ο μεν Γιάνναρος διοικητής στο Βόλο χωρίς να είναι σειρά της τάξης του και οι Κατσάνης και Κεπάπογλου Αμερική και Βουλγαρία.

Παράλληλα επανέφερε ως μηδέποτε απομακρυθεντα (5 χρόνια εκτός Π.Α, όπως και ο ίδιος) τον Ταξίαρχο Βελλίδη ως διευθυντή στη διεύθυνση μέριμνας προσωπικού με σκοπό την ρύθμιση του προσωπικού του θέματος για θάψιμο των δυσμενών στοιχείων του φακέλου του.

Την Πέμπτη 20 Μαΐου του 2010 το Ανώτατο Αεροπορικό Συμβούλιο διέγραψε τα δυσμενή στοιχεία από τον.... φάκελο του κ. Παπανικολάου, στα οποία περιλαμβανόταν και μια Ένορκη Διοικητική Εξέταση όταν ο σημερινός διευθυντής του Στρατιωτικού Γραφείου του υπουργού Εθνικής Άμυνας. υπηρετούσε ως αεροπορικός ακόλουθος στην ελληνική πρεσβεία στην Ουάσινγκτον και τον επαναφέρει ως μηδέποτε απομακρυνθέντα . Η απόφαση έχει σαν επακόλουθο την καταβολή στον δικαιωθέντα δεκάδων χιλιάδων ευρώ !!!

Το γεγονός ότι, εκτός των άλλων, ο κ. Παπανικολάου δεν έχει φοιτήσει στη Σχολή Πολέμου που αποτελεί απαράβατο τυπικό προσόν για την προαγωγή στον βαθμό του ταξίαρχου προφανώς για τον κ. Βενιζέλο είναι μία ακόμη ασήμαντη λεπτομέρεια…

Οι έταιροι της παρέας, ο Συνταγματάρχης Κοσμίδης Στέφανος και Σμήναρχος Ευαγγέλου Λεωνίδας αναλαμβάνουν υπασπιστές του Υπουργού Εθνικής Άμυνας κ. Βενιζέλου συνοδεύοντας τον από την Θεσσαλονίκη στην καινούρια του Θέση , όμως δεν ξεχνούν την συμπρωτεύουσα την οποία επισκέπτονται ανελλιπώς και αεροπορικώς κάθε Σαββατοκύριακο με έξοδα φυσικά του Ελληνικού Δημοσίου και εις υγεία του Ελληνικού Λαού .

Ο Διευθυντής και οι υπασπιστές του Υπουργού Εθνικής Άμυνας κ. Βενιζέλου κάθε μήνα εξαντλούν το όριο των 30ημερών εκτός έδρας που τους καταβάλλονται με διαταγές που υπογράφει ο Υποπτέραρχος Λάτσιος που ξεχάστηκε στο ΥΠΕΘΑ ως Διευθυντής Οικονομικού από εποχής Μεΐμαρακη . Ο κ Λάτσιος είναι τύπος που δεν φείδεται χρημάτων ειδικά όταν δεν είναι δικά του έτσι βλέπουμε πως μόνο τον μήνα Μάιο ενέκρινε ποσό 30.000 Ευρώ για ανάγκες δημοσίων σχέσεων του ΥΠΕΘΑ . Το ερώτημα είναι πόσες τέτοιες εγκρίσεις έχει υπογράψει τους τελευταίους 8 μήνες και ποίο είναι το ακριβές ποσό;

Εκτός όμως των πληρωμένων ταξιδιών οι παραπάνω κύριοι παράνομα και χωρίς να τα δικαιούνται χρησιμοποιούν αυτοκίνητα του υπουργείου για τις μετακινήσεις τους τη στιγμή μάλιστα που με διαταγή του ΥΕθΑ απαγορεύτηκε η αποκλειστική χρήση αυτοκινήτου κάτω από τον βαθμό του Υποστρατήγου στις Ένοπλες Δυνάμεις παράλληλα δε σιτίζονται δωρεάν με αποτέλεσμα το κυλικείο του ΥΕθΑ να παρουσιάζει έλλειμμα 2500-3000 κάθε μήνα και το ερώτημα είναι από πού καλύπτονται .

Επιπλέον ο Ταξίαρχος κ. Παπανικολάου διαμένει σε διαμέρισμα που ανήκει στην ΑΣΔΥΣ η οποία καλύπτει τις στεγαστικές ανάγκες του προσωπικού του Στρατού Ξηράς και όχι της Πολεμικής Αεροπορίας."

από troktiko
armyalert

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΧΑ ΧΑ! ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΛΟΓΚΩ ΑΝΑΝΤΟΥΛΕΙΑΣ!

ΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΜΑΦΙΟΖΟΙ ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΤΑ ΤΖΙΠ ΠΟΥ ΑΠΕΚΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ(ΠΩΣ?) ...ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!

ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΦΙΟΖΟΥΣ!

ΤΟΥΣ ΕΠΙΑΣΑΝ ΤΑ ...ΤΕΚΜΗΡΙΑ !ΑΧ ΒΡΕ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ...ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΕ ΚΑΙ ΜΑΦΙΟΖΟΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΟΚΤΟΝΕ !!!
Η οικονομική κρίση έχει επιφέρει επιπτώσεις σε όλα ανεξαιρέτως τα πορτοφόλια και χαρακτηριστικό αυτών είναι, ότι ακόμη και ιδιοκτήτες πολυτελών αυτοκινήτων καταφεύγουν στο παζάρι του Σχιστού και τα πωλούν όσο-όσο, επιτρέποντας στους υποψήφιους αγοραστές να κάνουν ακόμη και test-drive προκειμένου να τους πείσουν.
Όπως είπε μιλώντας στον ALPHA ένας ιδιοκτήτης, ο φόβος των τεκμηρίων και της κρίσης τον αναγκάζει να το πουλήσει το πολυτελές αυτοκίνητό του και μιας και οι αντιπροσωπείες λόγω της κρίσης δεν το αγοράζουν, κατέφυγε στο παζάρι.

BMW cabrio, τζιπ CHEROKEE, ένα ολοκαίνουργιο υβριδικό LEXUS και πολλά ακόμη αυτοκίνητα αξίας δεκάδων χιλιάδων ευρώ, πωλούνται στο παζάρι σε χαμηλές έως… εξευτελιστικές τιμές περιμένοντας τον κατάλληλο αγοραστή. Οι υποψήφιοι αγοραστές αναζητούν το αυτοκίνητο-ευκαιρία και οι πωλητές αναζητούν τον αγοραστή-ευκαιρία. Όπως λένε ιδιοκτήτες που πουλάνε τα Ι.Χ. του στο παζάρι του Σχιστού, για κάθε αυτοκίνητο υπάρχει και ο κατάλληλος οδηγός. Το γεγονός ότι αναγκάζονται να εκθέτουν τα... καμάρια τους στο παζάρι, δεν τους πτοεί. Διαλέγουν τον πελάτη, όχι από το ποσό που θα διαθέσει για να το αγοράσει, αλλά από την ικανότητά του να συμπεριφερθεί στο αυτοκίνητο με το σεβασμό που του αρμόζει.

Οι σημερινοί ιδιοκτήτες αναλαμβάνουν την επίδειξη του... προϊόντος, ενώ εάν χρειαστεί, το test-drive είναι μέσα στο πρόγραμμα. Οι υποψήφιοι αγοραστές τα θαυμάζουν, κάποιοι τολμηροί κάθονται στη θέση του οδηγού, ξέρουν όμως ότι δεν πρόκειται να το αγοράσουν. Οι ιδιοκτήτες των πολυτελών αυτοκινήτων περιμένουν υπομονετικά στο Σχιστό μήνες ολόκληρους, μέχρι να μαθευτεί από στόμα σε στόμα, ότι εκεί προσφέρεται σε τιμή ευκαιρίας το αυτοκίνητο των ονείρων, όσων μπορούν να διαθέσουν λίγα χρήματα παραπάνω.
Δείτε και το παρακάτω video με μετανάστες που πουλάνε τα αυτοκίνητά τους στο παζάρι του Σχιστού προκειμένου να φύγουν για την χώρα τους...:


http://autocarnet.blogspot.com/2010/06/blog-post.html