Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ……..;

Αποφάσισα να απευθύνω το ερώτημα σε όλους σας κύριοι με τις σοβαρές…..μουτσούνες, αλλά επειδή ξέρω ότι η σιωπή είναι…..χρυσός θα σας απαντήσω μόνος μου.

Εσείς είστε η επί 35 χρόνια πολιτική ηγεσία της Πατρίδας μου. Εγώ ποιος είμαι?


Εγώ είμαι εκείνος που επί 35 χρόνια με τραβάτε σα το λάστιχο για να με βάλετε κάτω από την προστασία σας είτε από δώ είτε από κεί.

Εγώ είμαι εκείνος που στα μεγάλα φαγοπότια σας και στις περιουσίες που φτιάξατε, μου πετάγατε μερικά ψίχουλα και ήμουν υποχρεωμένος να πώ και ευχαριστώ .

Εγώ είμαι εκείνος που με σύρατε στον προθάλαμο της παγκοσμιοποίησης, την ΕΟΚ, με τα σημερινά αποτελέσματα.

Εγώ είμαι εκείνος που έτρωγε τις σφαλιάρες των λαθών σας, στριμωγμένος στη γωνία από τους νόμους σας, που μόνο εσάς κάλυπταν και καλύπτουν.

Εγώ είμαι εκείνος που σας ΕΙΔΑ να ξεπουλάτε τους φίλους σας στους εχθρούς σας χωρίς δεύτερες σκέψεις.

Εγώ είμαι εκείνος που ΕΙΔΑ να ξεπουλάτε την Πατρίδα μου στα Ίμια, στη Μακεδονία και στη Θράκη.

Εγώ είμαι εκείνος που με αποτελειώσατε με τα χρηματιστήρια και τις άλλες κομπίνες σας.

Εγώ είμαι εκείνος που του επιβάλλατε ξένους δυνάστες και ξεπουλήσατε τα κυριαρχικά δικαιώματα της Πατρίδας μου.

Εγώ είμαι εκείνος που έχω γονατίσει από τη «σοφία» σας για την ανόρθωση της χώρας.(???)

Εγώ είμαι εκείνος που σας βλέπω να διώκετε ΕΛΛΗΝΕΣ και να τους τιμωρείτε γιατί είναι ΕΛΛΗΝΕΣ!

Εγώ είμαι εκείνος που βλέπω τον διαμελισμό της Πατρίδας μου νάρχεται, από την υποταγή σας στους παγκόσμιους δυνάστες.

Εγώ είμαι εκείνος που του αφαιρέσατε το….νεύρο της αντίδρασης και τον κάνατε μαριονέτα με το ρουσφέτι και το φόβο.

Εγώ είμαι εκείνος που τον παραπλανήσατε με την πλαστή και ψευδεπίγραφη ευζωία, και πληρώνω εγώ τώρα τα λάθη σας.

Είμαι ο ΈΛΛΗΝΑΣ, που σας πίστεψε. Που πίστεψε σε καλύτερη Πατρίδα και μοίρα. Που γελάστηκε οικτρά πολλές φορές. Που βλέπει του αίτιους της καταστροφής της χώρας του, να κυκλοφορούν ελεύθεροι καλυμμένοι από το « ΝΟΜΟ ΠΕΡΙ ΕΥΘΥΝΗΣ ΥΠΟΥΡΓΩΝ».

Νόμοι για την προστασία τη δικιά μου από εσάς δεν έχουν προβλεφθεί ακόμα. Γι΄ αυτό κυκλοφορείτε ακόμη και ξεπλένετε σκάνδαλα και σκανδαλάκια και περνάτε στη λήθη το μαύρο παρελθόν σας.

Είμαι η σιωπηλή πλειοψηφία που την θυμάστε κάθε τέσσερα χρόνια. Και έχω παγιδευτεί! Γιατί…………

ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΓΚΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΖΩΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΕΣ ΔΕΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΟΥΝ ΣΥΝΗΘΩΣ ΟΤΙ, ΑΝ ΠΑΡΑΣΤΗ ΑΝΑΓΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΣΤΟΝ ΣΤΙΒΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ ΔΥΝΑΜΙΚΑ.

ΟΙ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΕΣ ΠΟΥ, ΟΤΑΝ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΕΠΙΘΕΣΗ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΓΑΣΙΣΜΕΝΕΣ ΝΑ ΔΡΑΣΟΥΝ ΚΑΤ’ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ, ΚΑΙ ΝΑ ΔΡΑΣΟΥΝ ΕΓΚΑΙΡΩΣ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΕΣ ΝΑ ΥΠΟΔΟΥΛΩΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΤΟΛΜΗΡΕΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΕΣ. ΟΥΤΕ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΥΤΕ Η ΑΦΘΟΝΙΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΡΟΛΟ. ΤΟΝ ΠΑΙΖΕΙ Η ΘΕΛΗΣΗ, Η ΕΓΚΑΙΡΗ ΔΡΑΣΗ, Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΕΙ.

Και είστε μειοψηφία. Τριακόσιοι και οι παρατρεχάμενοί σας.

Μην ξεχνάτε μόνο ότι είμαι και ο ΕΛΛΗΝΑΣ των Θερμοπυλών, του Μαραθώνα, του 1821, του 1940. ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΤΕ! Και θα βρω τον τρόπο να ξυπνήσω όλους αυτούς που τους έχετε στριμώξει στη γωνία τρομοκρατημένους. Σίγουρα θα βρώ.

ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!!!!!!


Ένας Έλληνας

Δεν υπάρχουν σχόλια: