Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Υπάρχει μόνο "Greece" - ΑΕΙ στο δ!@0λ0 πια, απολίτιστοι δυτικοευρωπαίοι, βάρβαροι, κελτοφραγκογερμαναράδες.

Πήγα στη σελίδα http://dexiextrem.blogspot.com/2011/06/2_08.html
και από 'κει στη http://www.eurocoin-competition.eu/el/vote
για να δω με τα μάτια μου ότι οι καλοί μας Ευρωπαίοι μας αφήνουν και εμάς
να...ψηφίσουμε. Λέω δεν γ......, ας ψηφίσω. Δυσκολεύτηκα βέβαια, διότι τα
αναμνηστικά νομίσματα δεν είναι του γούστου μου. Τέλος πάντων, πάω να βάλω τα
στοιχεία μου, και , ωωω!

ΓΙΑΤΙ στην επιλογή των χωρών, η Ελλάδα - και μόνο η Ελλάδα - αναφέρεται με
λατινικούς χαρακτήρες ως... Greece??? Ποιος Μ@λ@κ@ς έκανε την μετάφραση και
επιμέλεια της σελίδας;;


Αυτό μου θυμίζει που πήγα πρόσφατα Γαλλία από Αγγλία με το φέρυ, και στην
επιστροφή καθόταν 15 λεπτά (χωρίς υπερβολή) και κοιτούσε ο Γάλλος συνοριοφύλακας
στο λιμάνι το διαβατήριο μου. Τελικά (πάνω που σκεφτόμουν , ωχ, δεν με βλέπω να
μπαρκάρω) έκανε ένα τηλεφώνημα, γύρισε και μου έδωσε το διαβατήριο και μου είπε:
"δεν έπρεπε να γράφει "Hellenic" έπρεπε να λέει "Greece", αφού Greece είναι το
όνομα της χώρας σας. Με μπερδέψατε! Δεν ήξερα ότι υπήρχε χώρα "hellenic
republic" "

(!!!!!!@?**^*@).

Με κίνδυνο να μείνω στην Γαλλία αν τον έβριζα, κατάπια την υπερηφάνεια μου, και
αποφάσισα να εκπολιτίσω τον βάρβαρο, που είχε και θέση συνοριοφύλακα μην χέ@ω.
Του απάντησα, ότι το επίσημο όνομα της Ελλάδας είναι "Hellas" / hellenic
republic, kai ότι από εκεί έχουν τους γαλλικούς όρους "hellenique, hellenisme"
κλπ.

ΑΕΙ στο δ!@0λ0 πια, απολίτιστοι δυτικοευρωπαίοι, βάρβαροι,
κελτοφραγκογερμαναράδες.

Αναγνώστης

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μα εμείς είμαστε οι μόνοι που τους λέμε Γάλλους (Γαλάτες). Ο υπόλοιπος κόσμος τους λέι France (Φράγγους).
Είναι γνωστό ότι το "Φράγγοι" είναι υποτιμιτικό.

ΑΝΔΡΕΑΣ ΤΕΝΕΕΥΣ είπε...

Χά,ἔγιναν ἄνθρωποι καί οἱ "ἄρχοντες",πού ἐφηῦραν τά ἀρώματα ἐπειδή δέν εἶχαν λουτρά γιά νά πλένονται;
Ἄς μᾶς ἐξηγήσουν πῶς δημιουργήθηκε ἡ λέξι cabinet.
Παλιοπουρκουᾶδες...