Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΒΛΟ ΜΕΡΙΔΑΣ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΩΝ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΩΝ "ΤΗΝ ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΧΑΡΙΣΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ"

Κι όμως, αυτή η Βίβλος κάνει αρκετό κακό με αυτά τα κάποια ανθελληνικά σχόλια που σκόπιμα και καλοσχεδιασμένα μπήκαν από αυτούς που λαχταρούσαν καιρό τέτοια ευκαιρία και τους βλέπεις να έχουν αναλάβει δράση για να προσηλυτίσουν τους ανίδεους και δυστυχώς το καταφέρνουν ως ένα βαθμό.

Προσωπικά, έχοντας διαβάσει αυτά καθώς και έχοντας διαπιστώσει και κάποια άλλα γιατί έχω την τύχη να έχω ελεύθερο μυαλό, με κράτησε μακρυά για μέρες από το να πάω στο Σύνταγμα και να έχω διάφορα ερωτηματικά καθώς και άλλες σκέψεις όπως και πολύν άλλο κόσμο. Μέχρι που χθες πήγα γιατί το ήθελα και η επιθυμία μου στάθηκε μεγαλύτερη από τα ερωτηματικά και τις αμφιβολίες μου και χάρηκα πολύ που το κεντρικό και μεγαλύτερο μέρος της συγκέντρωσης ήταν Πατριωτικό και Ελληνικό και ένιωσα πολύ καλύτερα!

Ωστόσο, διέκρινα όλα αυτά τα οποία θεωρώ επικίνδυνα να περιφέρονται και να κάνουν τη δουλειά τους... Και αυτό με λυπεί.

Γιατί, ευχόμενη να κάνω λάθος, ίσως έχουν αρχίσει ήδη οι διάφορες διασπάσεις...

Ενώ το μόνο που θα' πρεπε να κοιτάξουμε με όλο μας το Είναι είναι να σώσουμε και να ελευθερώσουμε τον Έλληνα και να' μαστε Έλληνες γιατί αυτή είναι η δική μας πατρίδα, το δικό μας σπίτι και όχι απλά πρέπει να το διαφυλάξουμε για να ζήσουμε καλύτερα αλλά και γιατί έχουμε ιερό χρέος. Αν δεν είχαμε αφεθεί να ξεχαστεί η Ιστορία μας όπως κάποιοι σκοπίμως για τα συμφέροντά τους θέλουν, δεν θα βρισκόμασταν ποτέ μα ποτέ να είμαστε πάλι υπόδουλοι.

Και η Ιστορία επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά. Είναι κανόνας. Όταν δεν μαθαίνεις.

Και όποιος δε συμφωνεί με κάτι τέτοιο είναι γιατί βρίσκεται ήδη στην άλλη μεριά, αυτών που ό,τι και να γίνεται, θα είναι πάντα βολεμένος... Μόνο κάποιος που νιώθει μελλοθάνατος αγωνιά και παλεύει για την πατρίδα του από αγάπη και περηφάνια. Προσωπικά, την περηφάνια μου όσο στέκομαι δεν θα τη χαρίσω σε κανέναν!

ΕΛΕΝΗ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο Ελένη !
Αν οι πολίτες αυτής της χώρας σκέπτονταν σαν εσένα, δεν θα εύρισκαν χώρο αυτοί οι απόγονοι του Εφιάλτη να χύνουν το δηλητήριό τους.
Το φοβερό βέβαια είναι ότι το δηλητήριο θα το πιούν και αυτοί αλλά θα είναι αργά τότε !