Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Έλεος με τις τουρκοσειρές τους!

Καλα αυτη η ελληνικη τηλεοραση παει καλα? Αν ειναι δυνατον μας εχουν σπασει τα νευρα με τους τουρκαλαδες και με τις σειρες τους.

Δεν φτανει που μας ειχαν σπασει τα νευρα στον ΑΝΤ1 με αυτες τις τουρκικες παραγωγες των 100ευρω, σημερα ειδα τραιλερ στον ALPHA που μας ενημερωνε με χαρα οτι την αλλη εβομαδα θα ενταξη στο προγραμμα του 3 τουρκοσειρες ακομα,δεν μας εφτανε ο καταστρεμενος ΑΝΤ1 αρχισε και ο ALPHA, σα δεν ντρεπονται λιγο,βρηκαν φθηνες παραγωγες να βαλουν στα αποτυχημενα καναλια τους και να σπανε σε εμας τα νευρα...
Αν δεν εχεις κυριε κατι να μας δειξεις απλα κλεισε το καναλι σου και πανε στο καλο....
Ντροπη τους που προωθουν τουρκικες παραγωγες στην ελλαδα μας,αντι να μας δειξουν κατι σωστο,ποιοτικο,ελληνικο,κατι δικος μας τεσπα... Μονο να τα τσεπωνουν ξερουν, αισχος....Αι να χαθουν απο εδω......
Καλα κανω και δεν παρακολουθω πλεον ελληνικη τηλεοραση,προσβαλουν την νοημοσυνη μου κατι τυπακια σαν αυτους,αι να πανε στην τουρκια λοιπον που τους αρεσει τοσο πολυ.....

Αναγνώστης

tromaktiko

5 σχόλια:

Unknown είπε...

Απ' το στόμα μου το πήρες...Έλεος πραγματικά με την Τουρκιά μέσα στα κανάλια. Απορώ τα βλέπει κανείς; Μου ταράζουν το νευρικό μου σύστημα...Είναι υποχρεωτικό να γίνουμε φίλοι; Δεν θέλω τέτοιες φιλίες αλλά και σίγουρα όχι μέσα στο σπίτι μου.

Ανώνυμος είπε...

Ειναι αλλος ενας καλος τροπος να μας ΟΘΩΜΑΝΟΠΟΙΗΣΟΥΝ!!!!!
ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ!!!!

East είπε...

Γιατί δεν χρησιμοποιούμε κι εμείς τον κινηματογράφο και ξενόγλωσσα δορυφορικά κανάλια, για να υπενθυμίσουμε στους κατοίκους των Βαλκανίων και της Μ.Ασίας την Ελληνική/Ρωμαίικη καταγωγή τους;

Metoikos είπε...

TI ALLO THA DOYN OI TOYRKOSPOROI?? POY EINAI TO PROBLHMA ?? AX ! KATAKAYMENH PATRIDA ..

Ανώνυμος είπε...

Έλληνες κατα την γνωμη μου αυτα ειναι υποσυνηδητα μυνηματα που θελουν να μας περασουν και να συνηθησουμε να ακουμε την τουρκικη γλωσσα και οταν θα μας μπαστακωθουν πλεον <> εδω πανω ειδικα στην Θρακη να μην εχουμε προβλημα!