Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

Η Νεολαία Κουβέλη πάει στο Athens Gay Pride ή κοινώς την παρέλαση των π@ύστηδων


Στο Athens Gay Pride θα μετάσχει η νεολαία της "Δημοκρατικής Αριστεράς". Θα παρελάσουν για την ίση μεταχείριση των πολιτών, ανεξάρτητα από το σεξουαλικό τους προσανατολισμό

Η "Δημοκρατική Αριστερά" του Φώτη Κουβέλη απευθύνει κάλεσμα στη νεολαία να παρελάσει το απόγευμα του Σαββάτου στους δρόμους της πρωτεύουσας στα πλαίσια του Athens Gay Pride για μια κοινωνία με χαρούμενους, περήφανους και ίσους πολίτες.

"Οι νέοι και οι νέες της Δημοκρατικής Αριστεράς στο Athens Gay Pride. Σήμερα, όπου σε παγκόσμιο επίπεδο, τουλάχιστον στον λεγόμενο "Πρώτο Κόσμο", έχουν αρχίσει να φαίνονται στη νεολαία οι συνέπειες της κρίσης, με τη δημιουργία της απόλυτης και μόνιμης αβεβαιότητας, αλλά, παράλληλα, έχουν αρχίσει προοδευτικά βήματα προς την ελεύθερη συμβίωση των ανθρώπων ―ετεροφυλόφιλων, ομοφυλόφιλων, αμφιφυλόφιλων―, την ίδια στιγμή, στην Ελλάδα, ζούμε όλοι και όλες μόνο το πρώτο, αλλά επιλεκτικά το δεύτερο.

Για όλα τα παραπάνω, οι Νέες και οι Νέοι της Δημοκρατικής Αριστεράς, το Σάββατο 4/6/2011, θα βρίσκονται με δικό τους περίπτερο στον χώρο του Athens Gay Pride, στην πλατεία Κλαυθμώνος.

Μετά, όλοι και όλες μαζί, στις 6 το απόγευμα, θα παρελάσουμε στους δρόμους της πρωτεύουσας για μια κοινωνία με χαρούμενους, περήφανους και ίσους πολίτες, όπου φαίνεται πως πρέπει να μιλήσουν και να παλέψουν για το αυτονόητο: την ίση μεταχείριση των πολιτών εκ μέρους του κράτους, ανεξάρτητα απ’ τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό", καταλήγει η ανακοίνωση.


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ, ΤΗΝ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ!!!

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΤΑΣΙΝΟΣ είπε...

ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΤΑΣΙΝΟΣ είπε...
Αθήνα, 17 Μαίου 2011
Κύριοι,
Προς οινδήποτε ενδιαφερόμενο συνιστώ να μελετήσει το αρχαίο Ελληνικό Δίκαιο περί κίναιδων, αυτών που προκαλούν τη δημόσια αιδώ,
και των σχετικών περιορισμών που είχαν θεσπιστεί έναντί τους στην ανάθεση δημοσίων καθηκόντων,
και άσκησης των πολιτικών τους δικαιωμάτων. Δεν έχαιραν εμπιστοσύνης.

βλ. Μακ Ντάουελ,Αρχαίο Αθηναϊκό Δικαιο.
Γλαφυρό παράδειγμα αποτελεί ο αισώπιος μύθος περί αιδούς.
Μύθος που για ηθοπλαστικούς λόγους εξιστορείτο στα παιδιά.
Όταν ο Θεός έπλασε τις αισθήσες την κάθε μία αφιέρωσε στο αντίστοιχο μέλος του σώματος, εκτός από της αιδώ που της ξέχασε.
Όταν αντελήφθη το σφάλμα του και θέλησε να επανορθώσει το μόνο διαθέσιμο μέλος ήταν ο πρωκτός, της ζήτησε λοιπόν να συνδεθεί ως αίσθηση μαζί του, κάτι για το οποίο δυσανασχέτησε η αιδώς, αλλά τελικά εδέχθη τις σχετικές υποδείξεις του Θεού, υπό τον όρο εάν ο έρως εισέλθει από εκεί, από εκεί ακριβώς θα εξέλεθει η αιδώς, χρειάζεται περαιτέρω ανάλυση για να γίνει κατανοητό ποιάς αποδοχής τύγχαναν οι κίναιδοι, για τους οποίου υπήρχαν και άλλα απαξιωτικά επίθετα: πόρνοι, λακόπρωκτοι κονόπρωκτοι και ευρύπροκτοι.
Ο οιοσδήποτε Αθηναίος Πολίτης μπορούσε να εγγράψει στην Ιλιαία προγραφή κατά συμπολίτη του που εκδίδοταν ή συμπεριφερόταν απρεπώς.
Κίναιδοι που αναλάμβαναν δημόσιο αξίωμα, ειδικά του Πρέσβυ, και δεν ενημέρωναν σχετικά τους συμπολίτες τους τιμωρούντο με θάνατο.
Μην συγχαίουμε την ερωτική (ψυχική - πνευματική)φιλία με την ερωτική (σεξουαλική) ανωμαλία. Ο έρως είχε και έχει ψυχική και πνευματική φόρτιση (βλ. Μάριο Βετζέττι, Ιστορία της Αρχαίας Φιλοσοφίας, εκδ. Τραυλός, Αθήνα 2000).
Υπό διαφορετικές συνθήκες οι ερωτικά ανώμαλοι θα ήταν εκτός δημόσιας ζωής.
Με εκτίμηση,
Ιωάννης Στασινός

17 Μαΐου 2011 12:36 μ.μ.
Δημοσίευση σχολίου