
Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος, έχοντας δίπλα του τον προϊστάμενό του, τον χαμογελαστό Τούρκο νομάρχη Κωνσταντινούπολης Μουαμέρ Γκιουλέρ και το "λάφυρό" του, τον Αρχιεπίσκοπο της Ελλάδος Ιερώνυμο, ήταν μέσα στην τρελή χαρά.
Και πώς να μην είναι...
Η ειδοποιός διαφορά

Απλό: ο Παναγιώτατος ήθελε να κάνει επίδειξη του νέου υποτακτικού του και της παρεπόμενης ισχύος του στον Γκιουλέρ και στους ανωτέρους του. Να τους πει ότι ελέγχει τις εξελίξεις στη μεγάλη και διεθνούς επιρροής Εκκλησία της Ελλάδος.
Να του πει ότι ο Ιερώνυμος είναι του χεριού του, ότι δεν ανήκει, όπως ο μακαριστός Χριστόδουλος στη χωρία των κατάπτυστων "εθνικιστών" (να μην ξεχνούμε εξάλλου ότι ο "εθνοφυλετισμός είναι αίρεση" κατά το Φανάρι και τον Ιερώνυμο) που παρεμβάλλονται στην προσπάθεια άλωσης της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Όπως τότε λοιπόν, το 1453, που το χέρι του προδότη Γεννάδιου βύθισε τον Ελληνισμό στο σκοτάδι για 400 χρόνια: "Καλύτερα Τούρκου σαρίκι...".
Τίποτα τελικά δεν άλλαξε!

Όρθωσε το ανάστημά του στον εκλεκτό της Ουάσινγκτον, που όταν βομβαρδιζόταν η Σερβία από τις δυνάμεις του Κακού, δεν άρθρωσε μια κουβέντα υπέρ των ομόδοξων αδερφών μας.
Τα έδωσε όλα!
Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, για το ποιόν του οποίου σας είχαμε εγκαίρως προειδοποιήσει, δεν μας εξέπληξε: απλά, κατέλυσε το αυτοκέφαλο της Εκκλησίας της Ελλάδος (θα τρίζουν τα κόκκαλα του μακαριστού Σεραφείμ, που όταν μιλούσε για το Φανάρι έκανε λόγο για "Τούρκους", αλλά και του Μακαριστού Χριστόδουλου), παραχωρώντας ουσιαστικά τον έλεγχό της στο Φανάρι (και κατ' επέκταση στον Τούρκο νομάρχη).
Και τι δεν παραχώρησε...

Γυρίσαμε λοιπόν εκκλησιαστικά στα πέτρινα χρόνια πριν το 1850, όταν το Φανάρι ουσιαστικά διαφέντευε τον Ελληνισμό, προνόμιο που είχε κατακτήσει ανοίγοντας την Κερκόπορτα.
Αντιδράσεις
Κάποιοι μητροπολίτες εκτός των λεγόμενων "Παλαιών Χωρών" (αντεθνικός όρος, τον χρησιμοποιούμε κατ' οικονομία), μιλούν για "ξεβράκωμα".
Λένε επίσης ότι ο Μακαριώτατος δεν θέλει κοντά του τους εκπροσώπους των μέσων επικοινωνίας (τους άφησε σχεδόν όλους πίσω στην Αθήνα), επειδή έχει πολλά να κρύψει: συμφώνησε να παρέμβει να έχει λόγο το Φανάρι, που είναι δέσμιο της τουρκικής διπλωματίας, ακόμα και στον ορισμό των εκκλησιαστικών δικαστών, κάτι που αποτελεί νομοθέτημα και ευθύνη της ελληνικής Πολιτείας.
Ο Αρχιεπίσκοπος δεσμεύτηκε να πείσει την Ιεραρχία να αποδεχθεί απόλυτα την πατριαρχική πράξη του 1928, πράγμα που σημαίνει κυριαρχία του Οικουμενικού Πατριαρχείου σε όλες τις μητροπόλεις της Βορείου Ελλάδος, με ανυπολόγιστες συνέπειες για την εθνική μας κυριαρχία. Κατηγορούν τον Ιερώνυμο οι περί τον Σπάρτης Ευστάθιο για έλλειμμα πατριωτισμού λόγω "αριστεροφροσύνης"!

Λένε κοινώς ότι μειώνεται η ιστορικά πατριωτική διάσταση του σχήματος, με ανυπολόγιστες συνέπειες. Η δε σιωπή του στην Πόλη, ήταν τουλάχιστον ταπεινωτική...Αντιδράσεις όμως ξεσηκώνει και η συμπεριφορά του "Αγίου" (του περιοδικού "Penthouse") Ζακύνθου: σε κάθε του βήμα στην Πόλη, έδειχνε ποιος πραγματικά κάνει κουμάντο στην Εκκλησία, κάτι που επιβεβαιώνει φόβους των ιεραρχών που στήριξαν τον Σπάρτης, που έλεγαν ότι αυτός θα είναι ο πραγματικός Αρχιεπίσκοπος.
Μιλάμε για μια εξέλιξη ιδιαίτερα επώδυνη για την Εκκλησία της Ελλάδος, με βάση τουλάχιστον τις θέσεις που έχει εκφράσει στο παρελθόν.
Σκούρα...
Σκούρα τα πράγματα για την Εκκλησία της Ελλάδος.
Αν οι περί τον Αγιο Σπάρτης δεν αντιδράσουν στην επόμενη Σύνοδο, θα καταγραφούν ως δειλοί και ανάξιοι, ενώ η Ιστορία θα τους κρίνει πολύ αυστηρά.
Όσοι αρχιερείς παρακολουθούν αμέτοχοι τις εξελίξεις, καθίστανται συνένοχοι. Αν διστάζουν, ας διαβάσουν τι είπε ο Αρχιεπίσκοπος στο γεύμα που του παρέθεσε ο Έλληνας πρέσβης (καλό λουλούδι του μπαξέ και αυτός) Φώτης Ξύδας:
ότι η Εκκλησία "δεν γνωρίζει τους εθναρχισμούς"... Μέχρι πότε θα κάθονται άπραγοι να βλέπουν τη μνήμη του μακαριστού Χριστόδουλου να σπιλώνεται;
Πηγή:Ελεύθερος Κόσμος - Π.Σ. Θερμοπύλαι
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου