Τετάρτη 28 Μαΐου 2008

ΡΟΔΟΠΗ Ο… Λυσίας της Κομοτηνής είναι 12 ετών!


Λύνει σε χρόνο-ρεκόρ μαθηματικές ασκήσεις. Τα προβλήματα, που πονοκεφαλιάζουν τους συνομήλικούς του, για τον Θανάση Βαλασίδη, μαθητή της ΣΤ’ Τάξης στο 5ο δημοτικό σχολείο Κομοτηνής, δεν είναι παρά ένας δρόμος, τον οποίο ακολουθεί μέχρι να φτάσει στην άκρη του.

της Μαρίας Νικολάου

Συμμετείχε στον πανελλήνιο διαγωνισμό “Λυσίας” και κατετάγη δεύτερος. Κλήθηκε να απαντήσει σε ερωτήσεις μαθηματικών, γλώσσας, ιστορίας, γεωγραφίας και άλλων θεματικών αντικειμένων αποδεικνύοντας πως μπορεί να φέρει σε δύσκολη θέση ακόμη και τους δασκάλους του. Σημειώνεται πως στον εν λόγω διαγωνισμό πήραν μέρος μαθητές από την Ε’ δημοτικού έως την Γ’ λυκείου.

ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

“Μου αρέσουν τα μαθηματικά”, δηλώνει ο Θανάσης Βαλασίδης και σημειώνει ότι στη διάθεσή του είχε σαράντα λεπτά για να απαντήσει και τελείωσε ένα πεντάλεπτο πριν λήξει ο χρόνος. “Είμαι περήφανος και δεν σας κρύβω ότι μ’ αρέσει πολύ που βγήκα δεύτερος. Με παρότρυνε ο πατέρας και η μητέρα μου να συμμετάσχω και αποδείχτηκε ότι έκανα καλά που τους άκουσα”, δηλώνει ο μικρός Θανάσης, ο οποίος διαβάζοντας καθημερινά για τα μαθήματα του σχολείου έχει αποκτήσει γνώσεις που θα ζήλευαν πολλοί μεγαλύτεροί του.

“Μελετώ ανάλογα με τα μαθήματα που έχουμε. Αν έχουμε λίγα μαθήματα, συνήθως δύο ώρες, αν έχουμε πολλά, μπορεί και τέσσερις-πέντε. Χρειάζεται να αφοσιώσεις χρόνο στη μελέτη, αλλιώς δεν γίνεται να κάνεις κτήμα σου όλον αυτόν τον πλούτο των γνώσεων”, συμπληρώνει. Παράλληλα, ασχολείται με προγράμματα στον ηλεκτρονικό υπολογιστή, αλλά δεν ξεχνά ποτέ να παίζει με τους φίλους του.

“Περισσότερο από το σχολικό πρόγραμμα μου αρέσει να λύνω ασκήσεις στα μαθηματικά. Κάθε άσκηση απαιτεί να ακολουθήσεις έναν διαφορετικό δρόμο και αυτό μου αρέσει. Αισθάνομαι καλά, γιατί έχω τελειώσει την άσκηση που είχα να κάνω, να φτάσω δηλαδή στην αρχή ή στο τέλος του δρόμου”.

Τα όνειρά του και η αγάπη των συμμαθητών του συντροφεύουν τον μικρό Θανάση. Έχει σκεφτεί να γίνει γιατρός, ακόμη όμως, όπως είναι εύλογο, δεν το έχει αποφασίσει.

“Μπορεί να γίνω και δάσκαλος. Μου αρέσουν και τα δύο”, αναφέρει χαρακτηριστικά προτρέποντας τους συμμαθητές του να είναι καλοί μαθητές.

Πηγή:makthes

Δεν υπάρχουν σχόλια: