Κυριακή 6 Απριλίου 2008

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης στην Ίμβρο

Ελπίδες» και «αισιοδοξία» για την τύχη του «πονεμένου» και «αδικημένου» νησιού της Ίμβρου εξέφρασε ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος κατά τη διάρκεια της διήμερης παραμονής του στη γενέτειρά του.

Το χωριό Αγρίδια

«Και αυτή τη φορά που βρίσκομαι στην Ίμβρο, όπως σε κάθε επίσκεψή μου, σε κάθε επιστροφή μου εις το πάτριο έδαφος, αισθάνομαι ότι ανανεώνομαι, ότι παίρνω δυνάμεις για να συνεχίσω τα δύσκολα καθήκοντά μου», είπε ο κ. Βαρθολομαίος, στη διάρκεια συνεστίασης, απευθυνόμενος σε κληρικούς, κοινοτικούς παράγοντες και κατοίκους του νησιού, παρουσία του μητροπολίτη Ίμβρου και Τενέδου και του Γενικού Προξένου της Ελλάδας στην Κωνσταντινούπολη Αλέξη Αλεξανδρή.

Το χωριό Σχοινούδι

«Είμαι ευγνώμων στον Θεό διότι με έκανε να είμαι Ίμβριος, να γεννηθώ εδώ από καλούς γονείς και ανάμεσα σε συγχωριανούς και συμπατριώτες, οι οποίοι είναι πιστοί στις παραδόσεις του τόπου μας και του Γένους μας», ανέφερε ο κ. Βαρθολομαίος και τόνισε ότι χαίρεται ιδιαίτερα γιατί «οι νέοι αγαπούν το νησί μας και έρχονται κάθε καλοκαίρι και το απολαμβάνουν. Επισκευάζουν τα σπίτια τους και δένονται όλο και περισσότερο με τον τόπο τους».

Η καταπληκτική, παρθένα παραλία Λιβούνια.

«Έχω ελπίδες, και όλοι μαζί θα προσπαθήσουμε, να αναγεννηθεί ο τόπος μας, να υπάρξουν προοπτικές και δυνατότητες επιστροφής, παλιννοστήσεως, επανεγκαταστάσεως και δυνατότητες να δημιουργηθούν νέες επαγγελματικές προοπτικές, οι οποίες και θα αποτελέσουν το υπόβαθρο της επιστροφής και της ανασυγκροτήσεως της τοπικής κοινωνίας μας», είπε ο Πατριάρχης.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ - Α. Κούρκουλας - sofiatimes

Δεν υπάρχουν σχόλια: