Τρίτη 10 Μαρτίου 2009

"Κι αν δεν μπορείς να κάμεις τη ζωή σου όπως την θέλεις,τουλάχιστον όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις"


Μήνυμα σε Καρογιάν - Χριστόφια

Αντιφώνηση της Ελένης Φωκά (κλικ εδώ), σε εκδήλωση που διοργάνωσε η Γυναικεία Οργάνωση Δημοκρατικού Κόμματος, και στην οποία τιμήθηκε

«Σας ευχαριστώ εκ βάθους καρδίας, για την τιμή που αποφασίσατε για την ταπεινότητά μου. Για όσα έπραξα καθηκόντως, όταν υπηρετούσα, σκλαβωμένη δασκάλα, των υποδούλων Ελληνοπαίδων, στην Αγία Τριάδα της τουρκοκρατούμενης Καρπασίας.

Γνωρίζετε πολύ καλά ότι οι Τουρκοκύπριοι συνεργάτες των κατακτητών, το Ψευδοκράτος του Αττίλα, με έδιωξαν από το χωριό μου. Από το σπίτι μου στην Αγία Τριάδα. Από το σχολείο μου. Και απαγόρευσαν την επιστροφή μου.

Γνωρίζετε ότι εδώ στην Προσφυγιά, η μεταχείριση, όσων επιμένουμε να λέμε Κατοχή την Κατοχή, είναι εξευτελιστική και προσβλητική. Διέγνωσαν, στα πληρωμένα από τις ξένες πρεσβείες σεμινάρια, ότι έχουμε, δήθεν ψυχολογικά προβλήματα. Μας παρόπλισαν. Μας πέταξαν στο περιθώριο. Λες και τους ενοχλεί που ακόμα ζούμε!

Η Κυβέρνηση, στην οποία το κόμμα σας συμμετέχει, αποφάσισε την “καλλιέργεια κουλτούρας συμφιλίωσης” με τους Τουρκοκυπρίους. Δεν ξεχώρισε ποιοι Τουρκοκύπριοι είναι όργανα των Κατακτητών.

· Ποιοι είναι συνεργάτες των Κατακτητών;

· Ποιοι είναι πιο αιμοβόροι από τους Κατακτητές;

· Ποιοι έποικοι, σαν το δολοφόνο του Σολάκη Σολωμού, θα πάρουν τη νομιμοποίηση των 50 χιλιάδων του Προέδρου, στην Κυβέρνηση του οποίου κι εσείς μετέχετε;

· Με ποιους Τούρκους Έποικους και με ποιους συνεργάτες και όργανα των Κατακτητών, καλούνται τα παιδιά μας στο Ριζοκάρπασο να καλλιεργήσουν “Κουλτούρα Συμφιλίωσης”;

Σας ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνετε. Επιτρέψτε μου να τη μεταβιβάσω σε ΕΚΕΙΝΕΣ, που σήμερα αντιστέκονται στο σκλαβωμένο Ριζοκάρπασο. Και, σας παρακαλώ, ζητήστε από τον πρόεδρο του κόμματός σας, τον κύριο Μάριο Καρογιάν, να μεταφέρει στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον κύριο Δημήτρη Χριστόφια, από τη βίαια εκτοπισμένη Δασκάλα Ελένη Φωκά, τρεις μόνο στίχους του Κωνσταντίνου Καβάφη:

Κι αν δεν μπορείς να κάμεις τη ζωή σου όπως την
θέλεις, τούτο προσπάθησε τουλάχιστον όσο
μπορείς: μην την εξευτελίζεις

Πηγή:sxizofrenia

Δεν υπάρχουν σχόλια: