Καθίσταται πλέον προφανές ότι η διεθνής Μασσωνία και τα ελλαδικά παρακλάδια της (όπως ο έντεχνα κεκρυμένος νεο-παγανισμός, η νεο-ειδωλολατρεία, η αρχαιοπληξία, η προγονοπληξία, ο αντι-βυζαντινισμός), άλλες φορές υπό το πρόσχημα του δήθεν πατριωτισμού και του εθνισμού και άλλες φορές υπό το πρόσχημα του διεθνισμού και του κοσμοπολιτισμού, επιδιώκουν τον σταδιακό απο-χριστιανισμό και αφελληνισμό μας...
Ο π. Γεώργιος Μεταλληνός από την Θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών με θάρρος κατήγγειλε τις μασσωνικές μεθοδεύσεις του Π.Ι. του ΥΠΕΠΘ με σκοπό τον παραμερισμό του μαθήματος των θρησκευτικών (http://thriskeftika.blogspot.com/2009/02/blog-post_11.html).
Προηγουμένως, όπως θυμάσθε, το ίδιο αυτό Ινστιτούτο είχε εγκρίνει το βιβλίο της ΣΤ΄ Δημοτικού, στο οποίο η Σφαγή της Σμύρνης από τα Κεμαλικά στρατεύματα είχε χαρακτηρισθεί ως συνωστισμός, προσβάλλοντας την ιστορική αλήθεια του γεγόνοτος, την μνήμη των δεκάδων χιλιάδων σφαγιασθέντων με πρώτο τον Εθνομάρτυρα και Ιερομάρτυρα Χρυσόστομο Σμύρνης, αλλά και την ψυχή των απογόνων όσων σφαγιάσθηκαν ή επέζησαν και μαρτύρησαν την αλήθεια εκείνων των τρομερών γεγόνοτων...
Η καταγγελία αυτή του π. Γεωργίου Μεταλληνού, αν και επώνυμη και συγκεκριμμένη και σοβορότατη, ως αφορώσα την παιδεία των παιδιών μας, κατόπιν εντολής των Αρχηγετών της Μασσωνίας (Στοές...) περιθωριοποιήθηκε και αποσιωποιήθηκε άμεσα και συνολικά από τα ΜΜΕ, εκτός από ορισμένα μπλόγκς ή εφημερίδες, όπως Το Παρόν, τα οποία με θάρρος αναδημοσίευσαν την μαρτυρία-καταγγελία του π. Γεωργίου.
Η κυβέρνηση, το αρμόδιο Υπουργείο (α-)Παιδείας, τα λαλίστατα πολιτικά κόμματα ξαφνικά σιώπησαν... Γιατί; Το να βρίσκεται το Π.Ι. στα χέρια των Μασσωνικών Στοών δεν είναι άκρως επικίνδυνο για το μέλλον του τόπου και την προσωπική και συλλογική ελευθερία μας; (ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜτΘ)
Ο καιρός ήρθε να πούμε τα σύκα σύκα και την σκάφη σκάφη και να πάρουμε το μέλλον της πατρίδας και των παιδιών μας στα χέρια μας, πριν είναι αργά. Γρηγορείτε, αδέλφια!
http://www.orthodoxia.gr/show.cfm?id=993&obcatid=2
Η Ορθόδοξη πίστη και η Μασωνία
Είναι δυνατόν κάποιος να είναι χριστιανός ορθόδοξος και ταυτοχρόνως να είναι και Μασώνος;
(01/11/2006 10:50)
Γράφει ο Πρωτ. Βασίλειος Α.Γεωργόπουλος . Δρ.Θ
Βασική τακτική διαφόρων ομάδων, κινήσεων, οργανώσεων κ. α όπου ο χαρακτήρας τους, οι διδασκαλίες και οι πρακτικές είναι απολύτως ασυμβίβαστες με την ορθόδοξη πίστη μας, είναι η προσπάθεια χειραγώγησης των ανθρώπων μέσω της παραπληροφόρησης. Τακτική η οποία κατ’ εξοχήν χρησιμοποιείται από τον Τεκτονισμό η Μασωνία.
Μόνιμη επωδός των διαφόρων Τεκτόνων αποτελεί ο ισχυρισμός, ότι αποτελούν απλώς φιλοσοφική οργάνωση που αποβλέπει στην αναζήτηση της αλήθειας, στην κοινωνική και ατομική πρόοδο χωρίς να έχουν θρησκευτικό χαρακτήρα. Άποψη που προσπαθούν να τη διαδώσουν με κάθε πρόσφορο μέσο και σε κάθε ευκαιρία. Θεωρούν μάλιστα ότι μπορεί κάποιος να είναι ταυτοχρόνως και χριστιανός και Τέκτονας. Ισχύει όμως κάτι τέτοιο; Είναι δυνατόν κάποιος να είναι χριστιανός ορθόδοξος και ταυτοχρόνως να είναι και Μασώνος ;
Για την Ορθόδοξη πίστη μας κάτι τέτοιο είναι όχι μόνον αδύνατο αλλά και αδιανόητο. Εν προκειμένω είναι χρήσιμο να θυμηθούμε ότι η Εκκλησία μας έχει κατ’ επανάληψη τοποθετηθεί για τον Τεκτονισμό κατά τρόπο σαφή, υπεύθυνο και συγκεκριμένο.
Υπενθυμίζουμε χαρακτηριστικά:
Ι) Η Διορθόδοξος Επιτροπή που συνεδρίασε στη Μονή Βατοπαιδίου από 8-23/6/1930 στο Άγιον Όρος χαρακτηρίζει τον Τεκτονισμό « ως σύστημα αντιχριστιανικόν και πεπλανημένον ».
ΙΙ) Η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος στις 12-10 1933 συν τοις άλλοις υπογραμίζει ότι ο Τεκτονισμός « υπομιμνήσκει τας παλαιάς εθνικάς μυστηριακάς θρησκείας η λατρείας, από των οποίων κατάγεται και των οποίων συνέχειαν και αναβίωσιν αποτελεί » (Περ.Εκκλησία 48, (4-12-1933), σ.1).
ΙΙΙ) Η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος τον Νοέμβριο του 1972 επαναλαμβάνει « ότι η Μασωνία είναι αποδε-δειγμένως θρησκεία μυστηριακή, προέκτασις των παλαιών ειδωλο-λατρικών θρησκειών, όλως ξένη και αντίθετος προς την εξ αποκαλύψεως σωτηριώδη αλήθειαν της Αγίας ημών Εκκλησίας. Διαδηλοί κατηγορηματικώς ότι η ιδιότης του Μασώνου υπό οιανδήποτε μορφήν είναι ασυμβίβαστος προς την ιδιότητα του χριστιανού μέλους του Σώματος του Χριστού » (Περ.Εκκλησία 50, (1973), σ.17 ).
IV) Η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος τον Οκτώβριο του 1996 την θωρεί « παγανιστική θρησκεία » ασυμβίβαστη με το χριστιανισμό και τη χαρακτηρίζει «ως αντίχριστον σύστημα » (Περ. Εκκλησία 73(1996),σσ .673-674).
Διάφοροι τεκτονικοί κύκλοι ισχυρίζονται ότι αυτές οι αδαμαντίνου διαύγειας Ορθόδοξες τοποθετήσεις είναι ανακρίβειες, αστήρικτες θεωρητικές διακηρύξεις και είναι, πάντα κατά τους ισχυρισμούς τους, καρπός μιας ισχυρής προκατάληψης. Ισχύει όμως κάτι τέτοιο;
Αναμφιβόλως όχι. Αντιθέτως αυτοί οι ισχυρισμοί αποτελούν μια ακόμα προσπάθεια μασωνικής παραπληροφόρησης. Και τούτο γιατί αποδεικνύεται εύκολα και ο παγανιστικός και ο αποκρυφιστικός και ο αντιχριστιανικός χαρακτήρας του Τεκτονισμού από πλήθος μασωνικών κειμένων – μαρτυριών.
Γράφει ο Πρωτ. Βασίλειος Α.Γεωργόπουλος . Δρ.Θ
Βασική τακτική διαφόρων ομάδων, κινήσεων, οργανώσεων κ. α όπου ο χαρακτήρας τους, οι διδασκαλίες και οι πρακτικές είναι απολύτως ασυμβίβαστες με την ορθόδοξη πίστη μας, είναι η προσπάθεια χειραγώγησης των ανθρώπων μέσω της παραπληροφόρησης. Τακτική η οποία κατ’ εξοχήν χρησιμοποιείται από τον Τεκτονισμό η Μασωνία.
Μόνιμη επωδός των διαφόρων Τεκτόνων αποτελεί ο ισχυρισμός, ότι αποτελούν απλώς φιλοσοφική οργάνωση που αποβλέπει στην αναζήτηση της αλήθειας, στην κοινωνική και ατομική πρόοδο χωρίς να έχουν θρησκευτικό χαρακτήρα. Άποψη που προσπαθούν να τη διαδώσουν με κάθε πρόσφορο μέσο και σε κάθε ευκαιρία. Θεωρούν μάλιστα ότι μπορεί κάποιος να είναι ταυτοχρόνως και χριστιανός και Τέκτονας. Ισχύει όμως κάτι τέτοιο; Είναι δυνατόν κάποιος να είναι χριστιανός ορθόδοξος και ταυτοχρόνως να είναι και Μασώνος ;
Για την Ορθόδοξη πίστη μας κάτι τέτοιο είναι όχι μόνον αδύνατο αλλά και αδιανόητο. Εν προκειμένω είναι χρήσιμο να θυμηθούμε ότι η Εκκλησία μας έχει κατ’ επανάληψη τοποθετηθεί για τον Τεκτονισμό κατά τρόπο σαφή, υπεύθυνο και συγκεκριμένο.
Υπενθυμίζουμε χαρακτηριστικά:
Ι) Η Διορθόδοξος Επιτροπή που συνεδρίασε στη Μονή Βατοπαιδίου από 8-23/6/1930 στο Άγιον Όρος χαρακτηρίζει τον Τεκτονισμό « ως σύστημα αντιχριστιανικόν και πεπλανημένον ».
ΙΙ) Η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος στις 12-10 1933 συν τοις άλλοις υπογραμίζει ότι ο Τεκτονισμός « υπομιμνήσκει τας παλαιάς εθνικάς μυστηριακάς θρησκείας η λατρείας, από των οποίων κατάγεται και των οποίων συνέχειαν και αναβίωσιν αποτελεί » (Περ.Εκκλησία 48, (4-12-1933), σ.1).
ΙΙΙ) Η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος τον Νοέμβριο του 1972 επαναλαμβάνει « ότι η Μασωνία είναι αποδε-δειγμένως θρησκεία μυστηριακή, προέκτασις των παλαιών ειδωλο-λατρικών θρησκειών, όλως ξένη και αντίθετος προς την εξ αποκαλύψεως σωτηριώδη αλήθειαν της Αγίας ημών Εκκλησίας. Διαδηλοί κατηγορηματικώς ότι η ιδιότης του Μασώνου υπό οιανδήποτε μορφήν είναι ασυμβίβαστος προς την ιδιότητα του χριστιανού μέλους του Σώματος του Χριστού » (Περ.Εκκλησία 50, (1973), σ.17 ).
IV) Η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος τον Οκτώβριο του 1996 την θωρεί « παγανιστική θρησκεία » ασυμβίβαστη με το χριστιανισμό και τη χαρακτηρίζει «ως αντίχριστον σύστημα » (Περ. Εκκλησία 73(1996),σσ .673-674).
Διάφοροι τεκτονικοί κύκλοι ισχυρίζονται ότι αυτές οι αδαμαντίνου διαύγειας Ορθόδοξες τοποθετήσεις είναι ανακρίβειες, αστήρικτες θεωρητικές διακηρύξεις και είναι, πάντα κατά τους ισχυρισμούς τους, καρπός μιας ισχυρής προκατάληψης. Ισχύει όμως κάτι τέτοιο;
Αναμφιβόλως όχι. Αντιθέτως αυτοί οι ισχυρισμοί αποτελούν μια ακόμα προσπάθεια μασωνικής παραπληροφόρησης. Και τούτο γιατί αποδεικνύεται εύκολα και ο παγανιστικός και ο αποκρυφιστικός και ο αντιχριστιανικός χαρακτήρας του Τεκτονισμού από πλήθος μασωνικών κειμένων – μαρτυριών.
Ως αποδείξεις θα παραθέσουμε ενδεικτικά θέσεις από την Εγκυκλοπαίδεια της Ελευθέρας Τεκτονικής, αφ’ ενός μεν γιατί αποτελεί έκδοση της Μασωνικής Στοάς Όμηρος, αφ’ ετέρου δε γιατί ο συντάκτης των διαφόρων λημμάτων παραθέτει και απόψεις και άλλων Μασόνων Ελλήνων και ξένων , έτσι ώστε να καθίσταται το εν λόγω έργο πιο αντιπροσωπευτικό για το χώρο του.
α) Η παρουσία αποκρυφιστικών στοιχείων στον Τεκτονισμό. Διαβάζουμε στην εν λόγω Μασωνική εγκυκλοπαίδεια σχετικά με τους ανώτερους βαθμούς του Τεκτονισμού ότι : «οι Ανώτεροι βαθμοί του ουδέν άλλο είναι η συμπύκνωσις των διαφόρων μορφών του " εσωτερισμού" προσφέρουσα εις τον Τέκτονα ευρύ πεδίον ερεύνης εις την σφαίραν του υπεραισθητού » ( σ. 127) .
Στην ίδια σελίδα επίσης αναφέρεται: « παραμένει αναντίρρητον ότι η όλη διάρθρωσις των πέραν του 3 βαθμών του περικλείει μέγιστον μέρος της Αποκρύφου επιστήμης και του μυστηρίου συγχρόνως. Άλλως θα ήτο αδύνατον να ερμηνευθούν και να κατανοηθώσιν οι βαθμοί ούτοι, τα σύμβολα και αι αλληγορίαι των » (σ.127.Πρβλ. και σ.103). Σταματούν όμως εδώ οι μαρτυρίες ; Ὄχι .
Θα αναφέρουμε μια ακόμη χαρακτηριστική από τις πολλές. Σ' αυτή ομολογείται η παρουσία στον Τεκτονισμό της ιουδαϊκής αποκρυφιστικής παράδοσης της Καββάλα.
Αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Εις πλείστους ανωτέρους Τεκτονικούς βαθμούς γίνεται χρήσις της Καββάλα, ολόκληρα δε Τεκτονικά δόγματα έχουν στηριχθή επί των αρχών της » (σ. 507). Και αλλού « Η προσεκτική μελέτη των διαφόρων Τεκτονικών βαθμών αποδεικνύει την αναμφισβήτητον επίδρασιν της καββαλιστικής παραδόσεως επί του Τεκτονισμού » (σ.510 ).
β). Η παρουσία παγανιστικών στοιχείων στον Τεκτονισμό.
Αναφέρουμε ενδεικτικώς δύο : «Ουδείς όμως εξετάζων προσεκτικώς τους τρόπους, καθ 'ούς η ανάστασις η η επιστροφή εις την ζωήν εδιδάσκοντο δια συμβόλων και τελετών εις τα Αρχαία μυστήρια και διδάσκονται και σήμερον εις την τεκτονικήν μύησιν δύναται να αρνηθή, ότι ο Τεκτονισμός απέρρευσεν εκ των αρχαίων μυστηρίων» (σ.93. Πρβλ. A.G.Mackey, An Encyclopaedia of Freemasony , Vol.2, Chicago 1947, σ.851).
Με την ίδια επίσης βεβαιότητα και σαφήνεια αλλού ομολογείται ότι «οι τρεις πρώτοι συμβολικοί βαθμοί δεν είναι τι άλλο η πιστή επανάληψις των περί "αθανασίας της ψυχής" διδαγμάτων των Αιγυπτιακών, των Διονυσιακών , των Ορφικών, των Ελευσίνιων και των Μιθραϊκών Μυστηρίων»(σ.127.Βλ και σσ .151, 633 ).
γ). Η παρουσία αντιχριστιανικών διδασκαλιών στον Τεκτονισμό.
Από το πλήθος των πλανών που αποτελούν αντιλήψεις του Τεκτονισμού θα σταθούμε ενδεικτικά μόνο σε μία περίπτωση , στην αντιχριστιανική πλάνη της μετενσάρκωσης. Εξόχως διαφωτιστικά είναι όσα αναφέρονται για αυτήν στην Μασωνική εγκυκλοπαίδεια .
Αναφέρονται, λοιπόν, τα εξής: «Ο Ελευθεροτεκτονικός εσωτερισμός πρεσβεύει επίσης , ως είναι φυσικόν, το δόγμα της μετενσαρκώσεως άνευ του οποίου δεν είναι δυνατόν να νοηθή και στηριχθή ο περί εξελίξεως νόμος.(...) Αθανασία ψυχής άλλως τε , ως την πρεσβεύει ο Ελευθεροτεκτονισμός , δεν θα ήτο νοητή άνευ της μετενσαρκώσεως » (σ. 607).
Οι Μασωνικές μαρτυρίες αποδεικνύουν ότι οι θέσεις της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας για τον Τεκτονισμό επιβεβαιώνονται από την πραγματικότητα και δεν αποτελούν αστήρικτες κατηγορίες που είναι καρπός προκατάληψης, όπως ισχυρίζονται διάφοροι τεκτονικοί κύκλοι. Ταυτοχρόνως όμως αποδεικνύουν και την απόπειρα παραπληροφόρησης που επιχειρείται από τον Τεκτονισμό σχετικά με τη φύση και τα χαρακτηριστικά της οργάνωσής τους.
Είναι νομίζουμε αυτονόητο ότι κάποιος που θέλει να είναι συνειδητός Ορθόδοξος Χριστιανός δεν μπορεί να είναι ταυτοχρόνως και Τέκτονας. Ποιά σχέση μπορεί να έχει το φως του Ευαγγελίου με την αποκρυφιστική και παγανιστική καταχνιά του Τεκτονισμού;
Αναμφιβόλως καμμία. Η μύηση και η ένταξη κάποιου στη Μασωνία είναι επιστροφή από το χώρο της ζωής , από το χώρο της κατά Χριστόν " καινής κτίσης" (Β Κορ 5, 17 ) που είναι η Εκκλησία στο χώρο της σκιας και του θανάτου (Ματθ 4, 16. Λουκ 1, 79).
Πηγή: Στύλος Ορθοδοξίας ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2006
(ευχαριστούμε για το e-mail)
1 σχόλιο:
giati den onomazoun autes tis "diafores omades ktl."
toulaxiston h o.e.a tous ftini sta moutra kai me ipografi
Δημοσίευση σχολίου