Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009

Τρομοκρατική επίθεση κατά Παπαθεμελή


Εμπρηστικός μηχανισμός εξερράγη στη είσοδο των γραφείων της Δημοκρατικής Αναγέννησης στη Θεσσαλονίκη στις 7:10 το απόγευμα της Δευτέρας 30 Μαρτίου. Την ώρα της έκρηξης ο Πρόεδρος του Κόμματος κ. Στέλιος Παπαθεμελής και οι συνεργάτες του βρίσκονταν και εργάζονταν μέσα στον χώρο των γραφείων.

Ο εμπρηστικός μηχανισμός ήταν μεγάλης ισχύος και κατέστρεψε την πόρτα
ασφαλείας των γραφείων καθώς και τον περιβάλλοντα χώρο του κλιμακοστασίου,
ενώ από την επίθεση, από καθαρή τύχη, δεν έπαθε τίποτε κανείς από τους
εργαζόμενους-συνεργάτες του κ. Παπαθεμελή.

Σε δήλωσή του στα ΜΜΕ ο Πρόεδρος της Δημοκρατικής Αναγέννησης τόνισε
σχετικά με τη νέα αυτή σε βάρος του, τρομοκρατική επίθεση:

"Είναι η δεύτερη φορά που επιχειρείται η τρομοκράτησή μου. Την πρώτη φορά έκαναν στάχτη το γραφείο μου στην Αθήνα και το ίδιο επιχείρησαν να κάνουν και τώρα.

Προφανώς ο πολιτικός μου λόγος ενοχλούσε και συνεχίζει να ενοχλεί τα κέντρα που προσπαθούν να με τρομοκρατήσουν. Τους πληροφορώ ότι δεν πρόκειται να υποκύψω και να αλλάξω τις πολιτικές μου θέσεις, τις οποίες με συνέπεια υπηρετώ 33 τώρα χρόνια. Ωστόσο θα ήθελα να προσθέσω πως η τρομοκρατική αυτή πράξη σε βάρος μου, αναδεικνύει για μια ακόμη φορά το οξύτατο πρόβλημα ασφάλειας που αντιμετωπίζει η χώρα
".


Δεν υπάρχουν σχόλια: