Πέμπτη 5 Μαρτίου 2009

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

Δημοσιεύουμε e-mail αναγνώστη:

Στην ηλικία των 49 ετών και πατέρας δύο παιδιών προβληματίζομαι και συγχρόνως κοιτάω πίσω, όταν ήμουν νεαρός γεμάτος όνειρα, ελπίδα, αισιοδοξία
και ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ότι είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ με απαράμιλλη ιστορία και πολιτισμό που δίδαξε και διδάσκει τον κόσμο μέχρι σήμερα.

Στα χρόνια που πέρασαν γνώρισα την χούντα, την κυβέρνηση Κ. Καραμανλή, την κυβέρνηση του Α. Παπανδρέου, την κυβέρνηση Κ. Μητσοτάκη, την κυβέρνηση Σημίτη, την σημερινή του Κ. Καραμανλή που νόμισα ότι κάτι θα αλλάξει λίγο με το σκοπιανό λίγο με τους Ρώσσους, και εάν είμαστε γεροί ίσως και του Γ. Παπανδρέου, η τέλος πάντων κάποιου άλλου. ( Πάντα οι φίλοι μας οι Αμερικανοί )

ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΛΕΓΑΝΕ ΚΑΙ ΛΕΝΕ!

Και έρχομαι πάλι στο σήμερα και λέω, όλοι αυτοί σούμα μου φάγανε 49 χρόνια
μα ΓΙ'ΑΥΤΌ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ, απ'τα παιδιά μου τα παιδιά μας δεν έχουμε δικαίωμα να τους αφήσουμε να φάνε ούτε μέρα, μήτε ώρα!

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΤΟΣΗ ΝΤΡΟΠΗ ! ΑΠΑΙΤΩ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΩ!

ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΥΓΕΙΑ

Κόψτε τον κώλο των μεγαλογιατρών με τα φακελάκια και των φαρμακευτικών
εταιρειών, αξίζουμε καλύτερης περίθαλψης, ενιαίο σύστημα υγείας και όχι δέκα
ασφαλιστικοί φορείς με τις διοικήσεις τους για να είναι ο ένας πιο ίσος
απ'τον άλλον και να πληρώνουμε δέκα χιλιάδες χαραμοφάηδες !

ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Όχι κομματικές κλίκες, συγγράμματα και βολέματα υιών και θυγατέρων των
καθηγητών, άσυλο και μαλακίες με τα δικά μας τα λεφτά, παιδεία θέλουμε όχι
γιάφκες εκκολαπτόμενων ξενέρωτων!

ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ

Όχι κομματικά ρουσφέτια και οικονομική εξασφάλιση του κάθε κηφήνα, δεν είναι
δημόσιοι υπάλληλοι είναι κρατικοί λειτουργοί και ενεργούν για το συμφέρον
του κράτους με ζήλο (όχι με μίζα) και κατ'επέκταση του ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ !

ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ

Η αστυνομία να μην είναι ο εισπρακτικός μηχανισμός της εκάστοτε εξουσίας, ο
σκοπός της να είναι ΕΝΑΣ η διαφύλαξη της ζωής και της περιουσίας των ΕΛΛΗΝΩΝ
ΠΟΛΙΤΩΝ ! ( και όχι να κρύβονται και σε κλήση για ληστεία να πηγαίνουν μία
ώρα μετά μην τυχόν και έρθουν πρόσωπο με πρόσωπο με τους ληστές και
κινδυνέψουν, ας μην πήγαιναν στην αστυνομία να γινότανε εργάτες)

ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΕΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΤΕΧΝΕΙΕΣ

Παντού σύλλογοι, Δ.Ε.Η. - Ο.Τ.Ε. - Ε.Υ.Π. - ΜΗ - ΠΑΝ - ΣΤΟ - ΔΙΑΟΛΟ, όλοι
για το στενό συνάφι τους, έλεος υπάρχουμε και εμείς οι ανοργάνωτοι!

ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

Εντάξει παγκοσμιοποίηση, μεγάλες δυνάμεις και άλλα έλα όμως που υπάρχει και
η Σλοβενία, κύριοι σοβαρευτείτε και ανακαλύψτε την ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΣΑΣ γιατί
δυστυχώς ΡΕΖΙΛΕΥΕΣΤΕ!

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΑΞΙΟΜΑΧΟΣ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ

Να πάψουν οι κομματικές κρίσεις και εξασφαλίσουμε στον στρατό αποτρεπτική
δύναμη μέσα από εκπαίδευση, σύγχρονα οπλικά συστήματα και ανάπτυξη νέων
ερευνητικών εργαστηρίων για υψηλή τεχνολογία, μας λείπουν οι επιστήμονες ή
θα κοπούν οι μίζες των αντιπροσώπων! ( Δες το Ισραήλ ) Και φτάνει πια η
ξεφτίλα στο Αιγαίο κάθε μέρα! ( Ακούει το ΝΤΟΡΑ ΥΠΕΞ )

ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΚΑΡΤΕΛ ΤΡΑΠΕΖΩΝ, ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ, ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΩΝ, Μ.Μ.Ε., ΠΕΤΡΕΛΑΙΑΔΩΝ, ΓΑΛΑΤΑΔΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΝΤΑΒΑΤΖΗ

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΖΩ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΩ!΄

Ότι ποσοστά και να δίνουν τα gallop ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕΙ γι'αυτό,

αγαπητοί ΒΟΛΕΥΤΕΣ μας επειδή παρά βολευτήκατε ΘΑ ΠΑΤΕ ΣΠΊΤΙΑ ΣΑΣ.

ΣΑΣ ΦΤΥΝΟΥΜΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑΑΑ ΔΕΝ ΒΡΕΧΕΙ !!!!

Η συγκεκριμένη επιστολή μου αποσκοπεί στην καταγραφή - διάδοση σκέψεων και οργής που διακατέχει εμένα και όπως πιστεύω το σύνολο των ΕΛΛΗΝΩΝ.

Ευχαριστώ για την φιλοξενία.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Προσυπογράφω. Είμαι συνταξιούχος έμπορος και για πρώτη φορά, τούτο τον μήνα δεν μου καταβλήθηκε η σύνταξή μου. Μού είπα στο ταμείο (ΟΑΕΕ) ότι υπήρξε ένα "μπέρδεμα". Όμως, χθες βράδυ όλα τα κανάλια βοούσαν για το έλλειμμα των ασφαλιστικών ταμείων.
Οι βουλευτές, είμαι βέβαιος ότι θα εισπράξουν την σ΄θνταξλή τους στο ακέραιο και εγκαίρως και τον Μάρτιο μήνα. Εγώ;