Πέμπτη 19 Μαρτίου 2009

Δύσκολοι καιροί για καινούρια Πόρσε



Η κρίση έχει επηρεάσει το 74% των Ελλήνων (κλικ εδώ). Παρ' όλα αυτά το περιοδικό Big Fish της εφημερίδας "Πρώτο Θέμα" ανέλαβε να μας ενημερώσει "έγκυρα" σε έναν τεύχος από τους μήνες που μας πέρασαν για τα αποτελέσματα της οικονομικής κρίσης.

Αντιπροσωπευτικά πρόσωπα για να απαντήσουν σε αυτήν την ερώτηση είναι ένας ιδιοκτήτης σχολής οδηγών, ένας αντιπρόσωπος ρολογιών Tag Heuer , μία κόρη επιχειρηματία.

Ο πρώτος μας λέει ότι τη κρίση θα την αντιμετωπίσει σωστά ο Ομπάμα γιατί δεν κατάγεται από τζάκι και τον...εμπιστεύεται! Το μόνο πράγμα που χρειάστηκε να περικόψει είναι ένα ταξίδι με την οικογένειά του στο εξωτερικό. Απλά το ανέβαλαν όπως λέει. (μεγάλη θυσία, πως το βάστηξε η ψυχή σου)

Ο δεύτερος μας λέει πως αν βελτιωνόταν η οικονομική συγκυρία θα αντικαθιστούσε την Porsche του με μία καινούρια, πολύ πιο γρήγορη και πιο ακριβή. (μη μασάς μεγάλε, κάπου πήρε τ'αυτί μου ότι πέφτουν οι τιμές ακόμα και στις Panamera). Κι επίσης προσθέτει πως ο κόσμος να χαλάσει δεν θα περικόψει ποτέ τα...πούρα του. (όπως λέμε το χαβά του)

Η κόρη του επιχειρηματία δηλώνει πως ζει πιο πλουσιοπάροχα από το παρελθόν και μας λέει ότι δεν την ενοχλεί ο πλούτος που προέρχεται από σκληρή εργασία (εσείς που μας διαβάζετε τεμπέληδες γιατί δεν πλουτίσατε άραγε;) την ενοχλεί η προκλητικότητα και η ιταμότητα ακόμη και των θρησκευτικών ταγών που στο βωμό του χρήματος ξεπουλάνε τα πάντα.(αυτή δεν προκαλεί βεβαίως. Γιατί δεν ξεκινά ρωτώντας τον μπαμπά να μάθει τι ξεπούλησε για να μιλά εκ του ασφαλούς και κατόπιν φτάνει και στην εκκλησία).

Στην έρευνα συμμετείχαν και ένας ιδιωτικός υπάλληλος οικογενειάρχης ο οποίος λέει ότι στο εργοστάσιο που δουλεύει μειώθηκαν οι παραγγελίες και κόπηκαν οι υπερωρίες πράγμα που σημαίνει μείωση μισθού αλλά προς το παρόν δεν τον έχει επηρεάσει η κρίση,(κοντός ψαλμός αλληλούια), ένας ηλικιωμένος λαχειοπώλης που απαντά ότι ο κόσμος διστάζει να βγάλει το πεντάευρω από τη τσέπη, ο ίδιος έκοψε το απορρυπαντικό στο πλύσιμο των ρούχων, μείωσε τις λάμπες να μην καίει ρεύμα, και τρώει κρέας κάθε 15 μέρες.(ο μόνος μέχρι στιγμής που τον έχει χτυπήσει η κρίση). Τελευταία είναι και πάλι μία νεαρή ιδιωτική υπάλληλος η οποία απλά έχει μειώσει τις εξόδους της, 2-3 έξοδοι την εβδομάδα λέει είναι πλέον πολυτέλεια.(με τη μαμά και το μπαμπά την κόψαμε να μένει, ότι παίρνει θα είναι για Hondo και κομμωτήρια)

Εκτός του λαχειοπώλη όλους λίγο-πολύ χαλαρούς τους βρήκα. Το κατά πόσο αυτοί είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα του ελληνικού λαού είναι ένα θέμα.

Κανένας άνεργος, κανένας απολυμένος, κανένας συνταξιούχος των 400 ευρώ, κανένας εργαζόμενος των 700 ευρώ, κανένας με μαύρη, ανασφάλιστη εργασία δεν είχε αυτή η έρευνα ρε παιδιά; Έχετε μήπως ιδέα πόσοι ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας ή κάνετε μόνο lifestyle ρεπορτάζ στην Εκάλη, το Κολωνάκι και βαριά κανένα Ψυχικό; Φτωχογειτονιές όπως το Πέραμα, τη Κοκκινιά, τα Ταμπούρια και το Αιγάλεω ξέρετε κατά που πέφτουν ή δεν θέλετε να σας πάρει κανένα μάτι με το 4χ4 σε τέτοια μπασκλάς μέρη και πέσουν οι μετοχές σας;

Και θεώρησαν οι συντάκτες του άρθρου ότι ο γενικός αντιπρόσωπος ρολογιών, η κόρη του επιχειρηματία και ο ιδιοκτήτης σχολής οδηγών (που βγάζουν λεφτά με τη σέσουλα) είναι ο μέσος Έλληνας του 74%;

Εκτός από το ότι μας διασκέδασαν συνειδητοποιήσαμε ότι τελικά οι πιο ανίκανοι να δώσουν πληροφόρηση είναι οι δημοσιογράφοι με τρέντι στήλες που χωρίς να βρέξουν κ..ο θέλουν να μας πουλάνε τα ψάρια που αγοράζουν από την αγορά για φρέσκα.

Το καλύτερο... ο αρθρογράφος σχολιάζει... "Οι απαντήσεις τους αντανακλούν αλήθειες μπροστά στις οποίες κανείς δεν μπορεί να κλείσει τα μάτια".

Λόγω τιμής βούρκωσα ρε σεις... τι θα κάνει ο έρμος ο άλλος χωρίς να μπορεί να αλλάξει την Πόρσε του....

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο.

Το life-style πλεον κυλάει στο αίμα τους.