Σάββατο 7 Ιουνίου 2008

ΟΧΙ ΣΤΗΝ "ΓΚΕΪ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ"


Στην πρωτόγονη εποχή, όταν οι άνθρωποι ζούσαν φυσικά ομοφυλοφιλία δεν υπήρχε.

Το φύλο είναι η «φύση» του κάθε ατόμου, μια «φύση» που δεν την «επιλέγει» το άτομο. Οι σχέσεις των φύλων, όταν δεν επιδρούν παράγοντες που να τις αλλοιώνουν είναι απλές και καθαρές, είναι αυτό που καθορίζει η «φύση».

Με το πέρασμα από την πρωτόγονη εποχή στην εποχή των «κοινωνιών» δημιουργήθηκαν και οι «όροι» που άρχισαν να επιδρούν καταλυτικά και στις φυσικές σχέσεις των ανθρώπων. Μπήκαμε πλέον σε περιόδους κοινωνικών εξαρτήσεων, ανταγωνισμού των ανθρώπων, εξουσιαστικών σχέσεων. Αυτά προκάλεσαν και απόσπαση του ανθρώπου από τη «φύση» του, ποικίλες παρεκκλίσεις στην ερωτική και σεξουαλική ζωή.

Η ομοφυλοφιλία, όπως και άλλες σεξουαλικές «επιλογές» (είναι πάρα πολλές) αναπτύχθηκε ως συνέπεια αυτών των κοινωνικών εξουσιαστικών σχέσεων. Ένα βιβλίο που ερμηνεύει όλη αυτή την ιστορική πορεία είναι του Ένγκελς: «Η καταγωγή της οικογένειας, της ιδιοκτησίας και του κράτους».

Οι παρεκκλίσεις, συνεπώς από τη «φύση» αποτελούν κοινωνικό προϊόν και όχι ζήτημα «ελεύθερης επιλογής».

Τα φαινόμενα αυτά αναπτύχθηκαν ασφαλώς και στην αρχαιότητα, όπως και στη φεουδαρχία: κοινωνίες ταξικές και ανταγωνιστικές ήταν κι αυτές. Ο καπιταλισμός που ανήγαγε το άτομο σε θεότητα και προωθεί τη ζούγκλα, «όλοι εναντίον όλων», τα γιγάντωσε.

Και τα φαινόμενα αυτά της αλλοτρίωσής μας από τη φύση μας (σωματική και ψυχική), «άνθιζαν» επιδημικά σε εποχές παρακμής των εκάστοτε κοινωνιών: Αρχαιότητα, φεουδαρχία. Η παρακμή των καθεστώτων πολλαπλασιάζει την έγκληση ηθών, το αχαλίνωτη έκρηξη της καταπίεσης των ενστίκτων κ.λπ.

Σήμερα, που ζούμε στο απόγειο της παρακμής και της σήψης του καπιταλιστικού καθεστώτος, δεν έρχονται απλώς στην επιφάνεια σαν χείμαρρος, αλλά το ίδιο το καθεστώς της πλανητικής τάξης πραγμάτων επιχειρεί να τα επιβάλλει σαν πολιτικό, «προοδευτικό» αίτημα και να τα κατοχυρώσει νομικά. Δηλαδή να κατοχυρώσει την κοινωνική παρακμή και τη διάλυση των πάντων.

Δεν αντιδρούμε, συνεπώς από ηθικό πουριτανισμό. Αλλά ΠΟΛΙΤΙΚΑ.

Πιστεύουμε ότι αυτά τα ζητήματα είναι «ιδιωτικά». Δεν αρνούμαστε σε κανέναν το δικαίωμα των σεξουαλικών του ιδιαιτεροτήτων.

Αρνούμαστε, όμως, στο πλανητικό κράτος και τις παραφυάδες του, να κατοχυρώσουν νομικά και πολιτικά τις κοινωνικές και ψυχολογικές «διαστροφές» του συστήματός τους και τις «προσωπικές» σεξουαλικές συμπεριφορές.

Εξάλλου, τα ζητήματα αυτά ούτε η κοινωνία τα έχει θέσει, ούτε τα λαϊκά κινήματα. Τα θέτουν μόνο τα «έμμισθα γκέτο» των ιμπεριαλιστικών, νεοταξικών μηχανισμών: Τα πολιτικά φερέφωνα του κεφαλαίου…

Πηγή:resaltomag

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ναι, αλλά με την έννοια που δίνετε στη συζήτηση, ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ κάνουμε στις ζωές μας που μας διαχωρίζει από τους Νεάντερταλ που ζούσαν σε σπηλιές, είναι "αφύσικο"!

Το να ντύνεται κανείς είναι "αφύσικο". Στις πρωτόγονες εποχές οι άνθρωποι ήταν γυμνοί.

Το να παίρνει κανείς φάρμακα όταν αρρωσταίνει είναι "αφύσικο". Στις πρωτόγονες κοινωνίες οι άνθρωποι ζούσαν μέχρι τα 30.

Το να πηγαίνεις σχολείο, να ψηφίζεις, να δουλεύεις, να οδηγείς αυτοκίνητο, να ταξιδεύεις, να ακούς μουσική, να τρως πατατάκια βλέποντας DVD... είναι πράγματα "αφύσικα"...

Πράγματα "αφύσικα" που όμως τα ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ και τα ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΩΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ.

Δεν μπορεί μόνο η ομοφυλοφιλία να σας πειράζει, ενώ όλα τα άλλα "καλώς καμωμένα"!

Στο κάτω-κάτω τι ζητούν οι ομοφυλόφιλοι; Το δικαίωμα να ζουν με τον άνθρωπο που αγαπούν, αν πάρει ο ένας μετάθεση να μη μείνει πίσω ο άλλος, αν ο ένας στους δυο δεν έχει δουλειά να καλύπτεται από την ασφάλεια τού άλλου, όταν ο ένας στους δυο πεθάνει, ο άλλος να πάρει τη σύνταξη και την περιουσία του και να μην τις κλέψουν τίποτα μακρινά τριτοξαδέρφια που δεν του έλεγαν ούτε καλημέρα όσο ζούσε.

Τόσο φοβερό είναι πια αυτό;

e-Lawyer είπε...

Αν η ομοφυλοφιλία ήταν αφύσικη θα την είχε εξαλείψει η φύση.
Περίπου το 10% κάθε κοινωνίας αποτελείται από ομοφυλόφιλους.
Οι αντιλήψεις που περιέχει αυτό το άρθρο είναι αντίστοιχες με τις απόψεις για την μαύρη φυλή που επικρατούσαν πριν 150 χρονια.

Ανώνυμος είπε...

Megaliteres vlakeies den exw diavasei tis teleytees meres Panda kai pandou yparxei omofilofilia akoma kai sta zwa Xse8arepsate oloi Vghkan merika paromia post asxetwn kai exete parei ta panw sas Tha fate kraxsimo...

Ανώνυμος είπε...

e lawyer μαλάκα άμα θες άλλη φορά να μιλάς θα αναφέρεσαι στα νομικίστικά σου.

τις θετικές επιστήμες μην τις πιάνεις στο στόμα σου πουστααρόφιλε ημιμαθή γιατι δε σκαμπάζεις χριστό.

αλλά δεν είναι τυχαίο....
όποιος πανηλίθιος δεν τα καταφέρνει στις θετικές επιστήμες πάει και γίνεται δικηγοράκος...

ουστ ρε κοπρίτη αμόρφωτε μην ξαναπιάσεις θετικές επιστήμες στο στόμα σου γιατί τις μαγαρίζεις.
δε χρωστάει τίποτα η βιολογία να τη σκοτώνεις στο ίσιωμα επειδ΄ή είσαι εσύ πούστης.

άντε παίξε παρα πέρα, δικηγοράκο θα μιλήσεις και για βιολογία, άσχετε...


όσον δε αφορά τον πρώτο ανώνυμο που μίλησε κάνει ακόμα πιο τραγικά λάθη αλλά ειλικρινά βαριέμαι που ζω αυτή τη στιγμή και δε θα κάτσω να κάνω μάθημα σε πανάσχετους αμαθείς που εκμεταλλεύονται την αμάθεια του απλού κοσμάκη για να δικαιολογήσουν το ΚΟΥΣΟΥΡΙ τους...


η ομοφυλοφιλία είναι μία αφύσικη ανωμαλία και τέλος.


προς πούστηδες:
ανοίξτε τις κωλοτρυπίδες σας όσο θέλετε αλλά μην διαστρεβλώνετε την επιστήμη μόνο και μόνο για να μην έχετε τύψεις για την ανωμαλία σας.

ντάξει δικηγοράκο??άντε...

Ανώνυμος είπε...

Να χαρώ εγώ «επιστημονικές» αναλύσεις: Αν η ομοφυλοφιλία ήταν αφύσικη θα την είχε εξαλείψει η φύση …. ο ένας και …. ομοφυλοφιλία υπάρχει παντού ακόμη και στα ζώα …. ο άλλος. Μα αγαπητοί μου στη φύση συμβαίνουν και άλλα «φυσικά» πράγματα. Λοιπόν μου έτυχε να μεγαλώσω τέσσερα γατάκια, δύο αρσενικά και δύο θηλυκά, αδελφάκια. Στο χρόνο και κάτι επάνω, ο ένας γάτος (Αλέκο τον έλεγα) εντελώς φυσικά πήδηξε τις αδελφές του αλλά και τον αδελφό του, που ήταν λίγο πώς να το πω… καλόβολος. Οι γάτες γέννησαν και πιστεύω να καταλάβατε τη συνέχεια της ιστορίας. Ο Αλέκος … τη δουλειά του, συνουσιάστηκε και με τα παιδιά του εντελώς φυσικά!! Που και που θυμότανε και τον καλόβολο. Ταυτόχρονα βέβαια γύρναγε και στη γειτονιά για τα υπόλοιπα θηλυκά. Λοιπόν αυτή η συμπεριφορά μπορεί να είναι απόλυτα φυσική για τα ζώα, αλλά δεν νομίζω ότι θα τη χαρακτηρίζατε φυσική και για τους ανθρώπους. Μάλλον θα μιλάγατε για διαστροφή, ή μήπως όχι;

Ανώνυμος είπε...

σταματήστε πιά με αυτό το υποτιθέμενο 10%, έχουν επικριθεί οι μετρήσεις του McKinsey που χρησιμοποιούσε αποκλειστικά τροφίμους φυλακών...η προπαγάνδα έχει και όρια...

Ανώνυμος είπε...

διόρθωση στο παραπάνω: εκ παραδρομής έγραψα McKinsey, ενώ είναι φυσικά οι αναφορές του Kinsey

e-Lawyer είπε...

H αιμομοξία απαγορεύεται από το νόμο. Η ομοφυλοφιλία μόνο σε 10-15 κράτη, ενώ στην Ελλάδα είναι νόμιμη από την 1.1.1951.

Έχει ενδιαφέρον όμως ότι οι αντιρρήσεις για την ομοφυλοφιλια παρουσιάζονται ως συγκρίσεις προς παραβατιές συμπεριφορές όπως η παιδοφιλία, ο βιασμός, η αιμομιξία, η νεκροφιλία.

Η θεμελιώδης διαφορά είναι νομική: οι παραπάνω πράξεις είναι ποινικά κολάσιμες, ενώ η ομοφυλοφιλία όχι.

Επίσης έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον που όταν κάποιος υπερασπίζεται τα ανθρώπινα δικαιώματα αυτομάτως ταυτίζεται με το αντικείμενο της υπεράσπισης, το οποίο "αυτονοήτως" είναι ένας εγκληματίας.

Καλό θα ήταν λοιπόν να μελετήσουν όσοι ενοχλούνται από τους ομοφυλόφιλους, οι οποίοι ούτως οι άλλως δεν ενοχλούν κανέναν ως προς τα δικαιώματα (η αισθητική είναι μια άλλη συζήτηση, για την οποία ισχύει η γνωστή ρήση περί κολοκυθόπιτας), να διαβάσουν τις Αρχές της Yopgyakarta για την εφαρμογή του διεθνούς δικαίου των ανθρώπινων δικαιωμάτων όσον αφορά τον σεξουαλικό προσανατολισμό και την ταυτότητα φύλου.

Το κείμενο βρίσκεται στα ελληνικά εδώ http://arxesyogyakarta.wordpress.com

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδες το οτι η ομοφυλοφιλια υπαρχει στην φυση, την κανει αυτοματα και μια εκ των φυσικων-φυσιλογικων παρεκλισεων της κανονικης συνουσιας μεταξυ αντρων και γυναικων;Ειλικρινα δεν μπορω να το καταλαβω..

Ο,τι υπαρχει στην φυση δεν σημαινει οτι ειναι και φυσιολογικο, γιατι αν ηταν ετσι τοτε η φυση θα ηταν ενα τελειο κατασκευασμα χωρις ασθενειες, αφου ολες θα τις ειχε εξαλειψει,χωρις αναπηρους, χωρις καρκινοπαθεις, χωρις ψυχολογικα και διανοητικα αναπηρους.Το 12% το παγκοσμιου πληθυσμου ειναι αναπηροι.Αυτο τι σημαινει;Ειναι φυσιολογικοι;Οχι αυτη η κατασταση ειναι μια λαθος κατασταση αλλα υπαρχει στην φυση. Οι ομοφυλοφιλοι εχουν μια ορμονικη διαταραχη οι ανθρωποι.Δεν τους κατηγορω.Αυτο ομως δεν σημαινει οτι ειναι φυσιολογικοι.
Απο κει και περα η πτωση των ηθων και συγκεκριμενα η αλλοιωση της αντρικης ταυτοτητας(ή της ταυτοτητας γενικα αντρων-γυναικων) εχει κανει τους gay να πολλαπλασιαστουν.Δεν μπορω να πιστεψω οτι αποτομα πηραν τοση δυναμη και ειμαστε αναγκασμενοι να τους βλεπουμε παντου.Προφανως εχουν αυξηθει.
Να σχολιασω και κατι ακομα.Ελεγε προχθες στον Τριανταφυλλοπουλο αυτη η κοπελα ο ........ οτι αυτος επειδη ειναι αδερφη δεν ειναι λιγοτερο αντρας, λεει,πχ απο εμενα που δεν ειμαι αδερφη.Τον αντρισμο τον κανει η ντομπροσυνη, η φερεγγυοτητα, η τιμη, η υποληψη και ενα σωρο ακομα αρετες.Δεν θελω να πω πως ολοι οσοι δεν ειναι gay τα εχουν αυτα.Εχουμε πλημμυρισει στους μαλακες και στα λαμογια κι αυτο ειναι αληθεια.Αλλα αυτα εννουσε ο .......... οταν ελεγε οτι δεν ειναι λιγοτερο "αντρας".Αν κανεις ρωτησει μια γυναικα που εχει τυχει να κανει πρωκτικο και στοματικο ερωτα,εκεινη την ωρα στις περισσοτερες των περιπτωσεων εχει αισθημα υποταγης και ταπεινωσης.Αυτα δεν ειναι που θελουν να αισθανονται και οι αδερφες;Δηλαδη σεξουαλικα δεν νομιζω καμια απο αυτες τις κοπελες να τον τρωει και να λεει απο μεσα της "παρτα γαμω την πουτανα μου", αλλα μαλλον λεει "σκισε με γαμια μου".Αρα ναι.Ειναι πολυ λιγοτερο αντρας απο εμενα.Οπως ειναι πολυ λιγοτερο γυναικα, μια γυναικα που φτυνει και κλανει.ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ.

Μπορει να εχει βγει φιρμανι οτι το σημειο G των αντρων ειναι ο σουφρα και να λενε και οι διαφοροι gay και μη, επιστημονες οτι σωματικα δεν υπαρχει αντρας που να μην γουσταρει, αλλα πνευματικα και ηθικα αν εισαι αντρας και εχεις καλλιεργησει τις αρετες του αντρισμου μεσα σου δεν το θες.Εκει ειναι που χτυπαει η σημερινη gay προπαγανδα.Στη μη καλλιεργεια αυτων των αρετων.Ουστ λοιπον πουσταρες!ΕΔΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.

e-Lawyer είπε...

Ακόμα όμως κι αν δεχθούμε ότι η ομοφυλοφιλια είναι μια μορφή αναπηρίας, όπως λέει ο παραπάνω σχολιαστής, σε κάθε περίπτωση δεν είναι δυνατόν να αφαιρεθούν δικαιώματα από κάποιον λόγω μιας αναπηρίας. Αντιθέτως! Οι κοινωνικές ομάδες πολυ παρουσιάζουν προβλήματα τα οποία μπορεί να οδηγήσουν σε απομόνωση πρέπει να προστατεύονται από το νόμο και μάλιστα περισσότερο από τις πλειοψηφικές ομάδες που θεωρούνται "κανονικές".
Γι' αυτό υπάρχει μοριοδότηση για τις θέσεις στο δημόσιο, επιδόματα, παραολυμπιακοί αγώνες κλπ.
Προσθήκη δηλαδή δικαιωμάτων, οχι αφαίρεση και άρνηση. Προφανώς δεν το αρνείται κανείς αυτό για τους ανάπηρους προς τους οποίους εξομοιώνεις τους ομοφυλόφιλους.

Όσον αφορά το ότι δεν είναι λιγότερο άνδρας ο Χατζηστεφάνου σε σχέση με τον κύριο που είχε φυτεμένα μαλλιά στην εκπομπή του Τριανταφυλλόπουλου, είναι προφανές. Ο ενεργητικός ή παθητικός ρόλος δεν έχει να κάνει με τον σεξουαλικό προσανατολισμό και τον ανδρισμό, αφού εξάλλου και στις ετεροφυλοφιλικές σχέσεις υπάρχει η έννοια "η γυναίκα από πάνω" καθώς και κάθε άλλη παραλλαγή. Όμως ο Χατζηστεφάνου προφανώς δεν αναφερόταν σε ανατομικές λεπτομέρειες, αλλά όπως είπε "η ανδρική σεξουαλικοτητα δεν είναι μόνο μία". Πράγματι, ακόμα και στους ετεροφυλοφιλους άνδρες, καθένας έχει τις προτιμήσεις του και αυτό κανείς δεν μπορεί να το αμφισβητήσει. Η ομοφυλοφιλία ή η ετεροφυλοφιλία δεν είναι όμως προτίμηση, είναι προσανατολισμός (δεν το επιλέγεις - σε επιλέγει). Αν αναζητήσουμε τα πρωταρχικά σεξουαλικά ερεθίσματα θα διαπιστώσουμε ότι δεν πρόκειται για κατευθυνόμενες λειτουργίες, αλλά για αυθόρμητες ψυχοσωματικές αντιδράσεις. Κανείς δεν επιλέγει αν θα γίνει στρέητ, γκέι, μπάι ή διεμφυλικός. Οπότε προφανώς και δεν ειναι μια "κολλητική" κατάσταση. Άλλωστε οι περισσότεροι γκέι είναι παιδιά που μεγάλωσαν σε στρέητ οικογένειες, ενώ υπάρχουν σήμερα και στρέητ παιδιά που μεγάλωσαν σε γκέι οικογένειες.

Η αποσύνδεση της σεξουαλικοτητας από το ανατομικό φύλο είναι μια πραγματικότητα που υπάρχει στη φύση και δεν μπορούμε να την αντιμετωπίζουμε πια με όρους πλειοψηφίας-μειοψηφίας ή με όρους "κανονικός"/"ανάπηρος".