Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2009

Αντί να τον έχει διαγράψει το ΠΑΣΟΚ, κάθεται και παζαρεύει με τον τούρκο βουλευτή του!

Για να κάνει... διόρθωση δημόσια, λες και θʼ αλλάξει κάτι

Και τη Βουλή θα πρέπει να απασχολήσει ο κ. βουλευτής, που καταπατά τον όρκο του στο Σύνταγμα

Τεράστιο πρόβλημα έχει δημιουργηθεί με τον βουλευτή Ξάνθης του ΠΑΣΟΚ, Τσετίν Μαντατζή, ο οποίος παρότι ορκίστηκε πίστη στο ελληνικό Σύνταγμα και να υπερασπίζεται την ελληνική επικράτεια, δεν δίστασε να πει ότι η Θράκη μας είναι αναπόσπαστο κομμάτι του τουρκικού έθνους!

Και αντί να διαγραφεί αμέσως από το ΠΑΣΟΚ, εδώ και τρεις ημέρες παζαρεύει μαζί του για να «κουκουλωθεί» η υπόθεση και να «μαλακώσει» κάπως τις διατυπώσεις του με κάποια «διορθωτική δήλωση».

Αποδεικνύεται πάντως για άλλη μία φορά ότι, διαχρονικά, οι μουσουλμάνοι βουλευτές όλων των κομμάτων εισέρχονται στο ελληνικό Κοινοβούλιο για να δημιουργήσουν προβλήματα στη χώρα και τους Έλληνες ομοθρήσκους τους, παρά για να συμβάλουν στη λύση των όποιων υπαρχόντων.

Για άλλη μία φορά, το ΠΑΣΟΚ δείχνει ατολμία στο όνομα της δήθεν ελευθερίας της έκφρασης, αλλά δεν πρόκειται περί αυτού. Πάντως, εάν τελικά δεν κάνει τη... διορθωτική δήλωση που του ζήτησε ο γραμματέας της ΚΟ Δ. Ρέππας (ο Γ. Παπανδρέου βρισκόταν στο Βερολίνο όταν «έσκασε» το θέμα), δεν θα αποφύγει τη διαγραφή του, λένε στο ΠΑΣΟΚ!

Από την άλλη πλευρά, στις εξηγήσεις που έδωσε ο Τσετίν στον Δ. Ρέππα προσπάθησε να ρίξει τους τόνους, ισχυριζόμενος ότι επρόκειτο για «απλή διεκπεραιωτική επιστολή με αφορμή τον θάνατο του πρώην προξένου της Τουρκίας στην Κομοτηνή».
Μόνον που η επιστολή η ίδια, όπως θα δούμε παρακάτω, τον διαψεύδει οικτρά.... Μόνο... διεκπεραιωτική δεν ήταν!

Ο Δ. Ρέππας του είπε ότι θέλει «διορθωτική και σαφή δήλωση», διαφορετικά «όλα είναι ανοιχτά», ενώ ο πρώην πρόεδρος της Βουλής, Απ. Κακλαμάνης, απηχώντας την αίσθηση των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ, χαρακτήρισε «κακοήθειες» όσα γράφει στην επιστολή του ο Τσετίν.

Ας σημειωθεί πως μέχρι την ώρα που πήγαινε στο πιεστήριο η εφημερίδα μας, συνεχιζόταν το παζάρι και ο Τσετίν δεν είχε διαγραφεί. Δείγμα κι αυτό ότι κάθε άλλο παρά... διεκπεραιωτική επιστολή ήταν!

Ας δούμε όμως αναλυτικά πώς έχει η υπόθεση:

Πριν από μερικές μέρες, ο Τσετίν Μαντατζή σε συλλυπητήρια επιστολή του για τον θάνατο του Γκιουντούς Ακτάν, που διετέλεσε πρόξενος της Τουρκίας στην Κομοτηνή και βουλευτής των «Γκρίζων Λύκων» στην Τουρκία, χαρακτήρισε τη μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης «τουρκική κι αναπόσπαστο κομμάτι του μεγάλου τουρκικού έθνους», κάνοντας αναφορές συνεχώς σε «τουρκική κοινότητα», ελληνική Δικαιοσύνη και διοίκηση, σε διώξεις, ξυλοδαρμούς και καταπίεση Τούρκων της Θράκης!

Από την πλευρά του, ο εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ, Γ. Παπακωνσταντίνου, δήλωσε ότι οι απόψεις αυτές δεν εκφράζουν το ΠΑΣΟΚ, για το οποίο μόνο μία μειονότητα υπάρχει στην Ελλάδα και αυτή είναι η μουσουλμανική, ενώ το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού είναι καθαρά ατομικό. Προφανώς, περίμενε οδηγίες από τον Γ. Παπανδρέου που βρισκόταν στο Βερολίνο και είχε δώσει εντολή για μία «ανασκευαστική δήλωση», που θα αποκαθιστούσε τα πράγματα! Θαρρείς και μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο.



Και ενώ ο σημερινός γενικός πρόξενος της Τουρκίας επιχειρεί τη «συνδιοίκηση» στην ελληνική Θράκη (!) και τον αφήνουν να αλωνίζει και να τρομοκρατεί τους Πομάκους και τους άλλους φιλήσυχους έλληνες μουσουλμάνους, ο κ. Μαντατζή Τσετίν είπε ότι ο θάνατος του βουλευτή των «Γκρίζων Λύκων» της Τουρκίας «πλήγωσε τις καρδιές των 150.000 Τούρκων της δυτικής Θράκης και τις γέμισε πένθος»!

Καραχασάν :έχει αναλάβει «εργολαβία» τον εκτουρκισμό των Πομάκων στην ορεινή Ξάνθη.

Πού είδε τους 150.000 Τούρκους στη Θράκη; Στο ίδιο μήκος κύματος και ο τούρκος πρόξενος που σε εγκαίνια μαγαζιού στον δρόμο Ξάνθης - Εχίνου τόνισε ότι «ανάμεσά μας υπάρχουν και μερικοί Έλληνες», τους οποίους και… καλωσόρισε! Ακόμα ο έλληνας βουλευτής μιλάει για... τουρκική κοινότητα!

Αυτά από τον βουλευτή του ΠΑΣΟΚ και πρόεδρο της Συμβουλευτικής Επιτροπής «τουρκικής» μειονότητας δυτικής Θράκης (όπως αυτοαποκαλούνται).

Είναι έλληνας βουλευτής αυτός;

Θα θέσει άραγε κανείς την ανθελληνική πρόκληση του κ. Τσετίν στη Βουλή;

Όταν μάλιστα ομολογεί ότι «υπηρετεί» το τουρκικό έθνος και τα συμφέροντά του, υποτάσσεται μόνο στους νόμους και το Σύνταγμα του τουρκικού κράτους και απλώς εξελέγη στην Ελλάδα ως «σωτήρας» των δικαιωμάτων της μειονότητας…

• «Περιμένω μια σοβαρή απάντηση από ένα κόμμα, το οποίο θα κυβερνήσει απʼ ό,τι φαίνεται, αλλά αν συνεχίσετε να κάνετε τα ίδια που κάνατε και παλιά, δεν θα κυβερνήσετε και θα παραμείνετε εκεί που είστε», είπε ο εκπρόσωπος του ΛΑΟΣ Κ. Βελόπουλος στη Βουλή, ζητώντας από το ΠΑΣΟΚ να πάρει σαφή και καθαρή θέση για τον βουλευτή Τσετίν Μαντατζή.

*****
Οργιάζει η ΜΙΤ

«Ποιο είναι το βασικό μας πρόβλημα με τη μειονότητα; Θα ξεκινήσω από τα… εύκολα. Είναι η κεμαλική της ιδεολογία και η νομιμοφροσύνη της έναντι της Άγκυρας».

Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ (αριστερά) με τον ψευδομουφτή πάντα σε εκδηλώσεις ο οποίος έχει δηλώσει:



Έτσι ξεκίνησε την ομιλία του στο Διδυμότειχο ο Κώστας Καραΐσκος, διευθυντής της εφημερδίας «Αντιφωνητής», και συνέχισε περιγράφοντας την κατάσταση που έχουν δημιουργήσει το προξενείο και οι πράκτορες της Άγκυρας:

«Με δεδομένη την επεκτατική και αναθεωρητική πολιτική της Τουρκίας, καθένας αντιλαμβάνεται τι πρόβλημα μπορεί να μας δημιουργήσει αυτή η κατάσταση. Όταν το όποιο φιρμάνι από το Προξενείο της Κομοτηνής αποτελεί διαταγή για όλα τα μειονοτικά σωματεία, για όλα τα πολιτικά πρόσωπα της μουσουλμανικής κοινωνίας, για όλα τα έντυπα που κυκλοφορούν στη Θράκη, για πλήθος δασκάλων, ιμάμηδων, ιεροκηρύκων κ.ά., καταλαβαίνετε για τι πράγμα μιλάμε (…)


Δύο ειναι οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ που δισατυμπανίζουν την "τουρκική μειονότητα" στην Θράκη. Ο Αχμέτ Χατζηοσμάν και ο Τσετίν Μαντατζή.







Το πρόβλημά μας δεν είναι κατ' αρχήν ούτε ο χαρακτήρας των Τούρκων ούτε η ιστορική μας αντιπαλότητα ούτε η εθνική μας περηφάνια. Είναι πρωτίστως η ανάγκη να εκδημοκρατιστεί η μειονοτική κοινωνία, να αποκτήσει αληθινή πολυφωνία, αυτόνομη έκφραση και γνήσια ταυτότητα. Δεν μπορεί να συνδιαλεγόμαστε στην ελληνική Θράκη με τις υπηρεσίες της ΜΙΤ, του Προξενείου και της Εργκενέκον, πώς να το κάνουμε;

ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΗΣ ΡΟΔΟΠΗΣ:Ο ΑΤΤΙΛΑΣ ΗΤΑΝ "ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΙΡΗΝΗΣ" ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΤΟ 1974




Θυμηθείτε ποιους μειονοτικούς ακούσατε ποτέ να ανταλλάσσουν απόψεις δημοσίως με πλειονοτικούς, για οποιοδήποτε ζήτημα. Κανένας δεν τολμάει να βγει να μιλήσει, είτε από τον φόβο μήπως βρεθεί εκτός γραμμής (οπότε και εκτός μισθολογίου, πιθανώς) είτε από τον φόβο να μη γελοιοποιηθεί. Βγαίνει απλώς μία ανακοίνωση, συχνά επαναλαμβανόμενη από όλους τους δήθεν μαζικούς φορείς, και μετά σιωπή! Έχει ακούσει κανείς από σας έναν, έστω, μειονοτικό να λέει την άποψή του για το Κυπριακό; Το Αιγαίο; Για να μην πάμε σε άλλα, όπως στην Πόλη, στην Ίμβρο, στο τουρκικό παρακράτος κ.λπ. Πώς να λειτουργήσει μια τοπική κοινωνία όταν το μισό της κομμάτι στέκεται με τέτοια αδικαιολόγητη κρυψίνοια και απογοητευτική πειθαρχία;

Τον τελευταίο καιρό πληθαίνουν οι δήθεν πολιτιστικές δράσεις από τον μειονοτικό χώρο: Γιορτές κερασιού, αθλητικές εκδηλώσεις, θεατρικές ομάδες, φεστιβάλ τουρκικού κινηματογράφου… Πώς να επιδοκιμάσεις όταν σε όλες –μα σε ΟΛΕΣ!– αυτό που κυριαρχεί είναι ο τουρκισμός και η χονδροειδής προπαγάνδα του; Λίγο πολύ κάτι γνωρίζετε όλοι για τα τεκταινόμενα στα πομακικά πανηγύρια του βουνού, είναι και κοντά σας εκείνο του “Χίλια”. Τι έγινε εκεί; Πήραν με έναν σύλλογο το πανηγύρι των ανθρώπων και το μεταμφίεσαν σε τούρκικη φιέστα και οι ντόπιοι έγιναν θεατές στην παραχάραξη της ίδιας τους της παράδοσης! (…).

Στον χώρο των επαγγελματιών τι γίνεται; Το όραμα του άκοπου χρήματος έχει απομακρύνει όλους τους Έλληνες από τις τέχνες και πλέον δεν βρίσκεις δικό μας μάστορα ούτε με το κιάλι. Στο εμπόριο; Σχεδόν δεν έχει μείνει κλάδος χωρίς μία καινούργια μειονοτική επιχείρηση, συχνά εκπρόσωπο τούρκικης εταιρείας, που να δεσπόζει ή να τείνει να καταλάβει δεσπόζουσα θέση στην αγορά. Αναφέρομαι σε έπιπλα, τρόφιμα, ρούχα, παπούτσια, αυτοκίνητα, ελαστικά, υλικά οικοδομών κ.λπ. Πώς μπορείς να αισθανθείς όταν εισπράττεις καθημερινά ότι όλη αυτή η άνθηση εκπορεύεται πέρα από τα σύνορα και ελέγχεται από εκεί;

Τι έχει απομείνει για την πλειονότητα;

Το καταφύγιο του δημόσιου τομέα. Όμως, η πραγματική οικονομία δεν βρίσκεται στο θερμοκήπιο των υπηρεσιών, όπου επίσης προβλέπεται η αναξιοκρατική πρόσληψη

Πηγή:Το Παρόν

Δεν υπάρχουν σχόλια: