Τρίτη 11 Αυγούστου 2009

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: ΒΕΒΗΛΩΣΗ ΜΕΡΑ-ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΜΝΗΜΕΙΟΥ ΜΑΧΗΣ ΜΑΡΑΘΩΝΑ


ΧΑΙΡΕΤΕ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ.

ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΙΣΧΟΣ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ.

ΣΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΜΑΧΗΣ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΤΥΧΑΙΑ ΕΙΔΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΡΑΧΤΟΙ ΝΟΜΑΔΕΣ… ΑΠΛΑ ΚΟΙΤΑΓΑ ΤΙ ΚΑΝΑΝΕ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ ΟΤΑΝ ΕΙΔΑ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΟΥΡΑΕΙ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΣΤΗΝ ΚΟΛΩΝΑ ΚΟΝΤΑ.

ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΣΕΒΕΙΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ.

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΗΤΑΝ ΥΒΡΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥ ΣΤΥΛ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΦΕΡΕ ΠΕΤΡΑ ΚΑΤΑΚΕΦΑΛΑ, ΑΠΟΚΑΛΩΝΤΑΣ ΜΕ ΡΑΤΣΙΣΤΗ, ΕΘΝΙΚΙΣΤΗ , ΦΑΣΙΣΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ.

ΣΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΜΠΗΚΕ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΛΟΔΑΠΟΣ… ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΒΡΗΚΑ ΕΝΑ ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑ ΤΗ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ…

ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΑΠΟΤΑΝΘΩ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ

ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ: ΜΑ ΚΑΛΑ ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΔΕΝ ΜΕΡΙΜΝΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΑ, ΔΕΝ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΝΑ ΜΗ ΒΕΒΗΛΩΝΟΝΤΑΙ;

ΔΗΜΗΤΡΗΣ-ΥΠΕΡΙΟΝΑΣ


Σχόλιο:Επιβεβαιώνω την παραπάνω είδηση. Περνώ από τον Μαραθώνα καθημερινά. Το φαινόμενο είναι κάτι παραπάνω από συνηθισμένο. Αλλοδαποί έχουν κάνει στέκι τους μετά τη δουλειά στα φυτώρια τη περιοχή που θα έπρεπε να ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ και αν έχεις το...θράσσος να χάσεις από τον πολύτιμο χρόνο σου να απευθυνθείς στις αρχές οι απαντήσεις που παίρνεις είναι δεν βαριέσαι..ωχαδερφισμός και γενικά δημοσιοϋπαλληλίστικη συμπεριφορά. Δεν δοκίμασα ποτέ να απευθυνθώ στα βάρβαρα και απολίτιστα δίποδα που συρρέουν εκεί γιατί κανείς δεν θα μπορούσε να μου εγγυηθεί για την σωματική μου ακεραιότητα. Είμαστε η χώρα μπάχαλο όπου ο νομοταγής νοιώθει ΑΝΑΣΦΑΛΗΣ και ο παρανομών ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΣ και δεν τον κουνάει φύλλο!

Εκεί καταντήσαμε την Ελλάδα μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: