Τετάρτη 5 Αυγούστου 2009

Για εσένα που υπερασπίζεσαι τον Γαβρά


Μην κολακεύεις τον εαυτό σου. Η άποψη του Γαβρά – την οποία με τέτοιο πείσμα υπερασπίζεσαι, αν και δεν στηρίζεται πουθενά, εκτός από φανατικές εμμονές και αντικληρικαλιστικά στερεότυπα – δεν είναι μόνο ιστορικά λανθασμένη. Είναι και μειοψηφική. Οικτρά μειοψηφική.

Ω ναι, τη στηρίζουν με νύχια και με δόντια οι παπαγάλοι του διαπλεκόμενου τύπου. Κάποιο σύστημα που ελέγχει τα ΜΜΕ και έχει ισχυρές προσβάσεις στα Πανεπιστήμια.

Ξέρεις ποια ΜΜΕ. Αυτά που χάνουν όλο και περισσότερο την εμπιστοσύνη του κοινού. Αυτά που κατατρακυλάνε συνεχώς οι κυκλοφορίες και οι τηλεθεάσεις τους. Κι ύστερα αναρωτιόύνται: γιατί δεν τους αγοράζει κανείς; Γιατί είναι όλο και πιο ελλειμματικοί γιατί με τόσο λεφτά που πέφτουν – επενδύσεις και αστρονομικόί μισθοί – ο κόσμος τους γυρίζει την πλάτη;

Και ξέρεις ποια Πανεπιστήμια. Αυτά που ΔΕΝ λειτουργούν πια. Αυτά που δεν διακρίνονται σε κανένα τομένα της Έρευνας και της Σκέψης. Αυτά που δεν εμπνέουν κανένα.

Σε αυτά τα ΜΜΕκαι σε αυτά τα “Πανεπιστήμια” όντως οι απόψεις του Γαβρά είναι πλειοψηφικές, όπως και κάθε είδους ακρότητες.

Όλοι αυτοί οι κρατικοσυντήρητοι διανοούμενοι και “φωταδιστές” προσπαθούν να μας επιβάλουν τις μονομέρειές τους με το στανιό.

Αλλά η κοινωνία ήδη αντιδρά και τους απομονώνει.

Κι αν ο Γαβράς πήγε και ταυτίστηκε μαζί τους, τόσο το χειρότερο για τον ίδιο.

Φτιάξαμε ένα Μουσείο για να προβάλουμε κάτι. Κι εμένα δεν μου αρέσει το Μουσείο. Ούτε το κτίριο ούτε η Έκθεση μέσα. Αλλά μου αρέσει το μήνυμα που στέλνει: Ότι η σύγχρονη Ελλάδα στέκεται στα πόδια της, προσπαθεί να κάνει κι αυτή κάτι. Όχι να κυκλοφορεί ανάμεσα στα ερείπια και να ζεί στη σκιά ενός παρελθόντος. Ξέρει να διεκδικεί την επανένωση των γλυπτών. Ένα συμβολικό στόχο. Αλλά τα μεγάλη σημεία καμπής των κοινωνιών και των πολιτισμών έγιναν με συμβολικά γεγονότα. Και με συμβολικά αιτήματα…

Και πάνω που νιώσαμε καλύτερα και νιώσαμε ικανοί να βγούμε, έστω για λίγο, από τη μιζέρια μας, πλάκωσε ο γνωστός “θίασος” και προσπάθησε να μειώσει το αίτημα και να “κοντύνει” το μουσείο.

Προέβαλε την καταστροφή του Παρθενώνα με λάθος τρόπο.

¨Εδωσε στρεβλή εικόνα. Κι όταν πήγαν να διορθώσουν αυτό το σφάλμα – που συμφωνώ, ΔΕΝ θα έπρεπε να είχε γίνει, αλλά το κατάλαβαν πολύ σύντομα – άρχισαν να τσιρίζουν ότι γίνεται… “λογοκρισία τύπου χούντας”!

Δεν ντρέπονται…

Όταν εμποδίζεις σε αυτή την άθλια μειοψηφία να ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ την άποψή της ως επίσημη πολιτική στο ΣΥΝΟΛΟ, σου φωνάζουν ότι κάνει “λογοκρισία”!

Α ρε κακομοίρη. Έτσι είναι η λογοκρισία;

Πάρ’ το απόφαση: Θα λέτε την άπόψή σας κι όταν δεν θα επιβάλλεται θα ξέρετε ότι είστε μειοψηφικοί. Και θα μάθετε να σέβεστε την άποψη της πλειοψηφίας. Όπως κι εκείνη σέβεται τα δικαιώματά σας. Αυτό δεν λέγεται ”
λογοκρισία” Αυτό λέγεται Δημοκρατία.

Τα προβλήματα της Επιστήμης δεν λύνονται με τους κανόνες της πλειοψηφίας. Αλλά τα προβλήματα της Πολιτικής έτσι ακριβώς λύνονται!

Το τι βιβλία θα δώσουμε στα παιδιά μας, το πώς θα προβάλουμε τον Πολιτισμό μας, είναι θέμα Πολιτικό πρωτίστως. Χώρια που κι αυτό που συμβαίνει σήμερα να προασπίζεται η πλειοψηφία – σε ό,τι αφορά και την κατάργηση του βιβλίου της Ρεπούση και την περικοπή της ανοησίας Γαβρά – επρόκειτο και για την απάλειψη κραυγαλέων λαθών. Και επιστημονικά να το δείς…

Και τολμάτε να μιλάτε για “λογοκρισία”. Επειδή εμποδιστήκατε αυτή τη φορά να επιβάλλεται στην κοινωνία τις εμπαθείς και διχαστικές μονομέρειές σας. Που εμποδιστήκατε να μετατρέψετε το Μουσείο της Ακρόπολης σε βήμα για την …καταγγελία των Χριστιανών! Που “κοπάδι” τους ανεβάζετε, “συμμορία” τους κατεβάζετε. Που ζητάτε ευθέως να ποινικοποιηθεί η άποψή τους. Ίσως και η Πίστη τους…

Δεν είστε με τα καλά σας! Πήρατε ένα μάθημα αυτή τη φορά. Μάθετε να συμπεριφέρεστε πιο δημοκρατικά, πιο ανοιχτόμυαλα, με λιγότερη εμπάθεια. Και πιο ανεκτικά για την αντιθετη άποψη – που όλως συμπτωματικώς τυγχάνει και πλειοψηφική. Συντριπτικά πλειοψηφική.

Αλλιώς μαζευτείτε, όλοι εσείς – που ξεσπαθώσατε υπέρ του πρωτολειακού αυτού φληναφήματος που έπρεπε ντε και καλά να το φάμε στο μάπα ως επίσημο “ενημερωτικό” υλικό του Μουσείου – μαζευτείτει λοιπόν όλοι σας και οι “προοδευτικάριοι” και οι “δωδεκαθεϊστές”. Και θρηνήστε όσο θέλετε. Μέχρι να… πλακωθείτε μεταξύ σας (γιατί οι μισοί απο σάς μισούν θανάσιμα τους άλλους μισούς) και νάρθουμε να σας χωρίσουμε.

Γιατί είτε και κομματάκι ακραίοι στις μεταξύ σας σχέσεις.

Όπως είδες μέχρι στιγμής κρατήθηκα. Δεν σου ανέφερα καθόλου τι σχέση έχει ο “λογοκριμένος” Γαβράς σου με τις αναθέσεις χωρίς διαγωνισμό από το Υπουργείο Πολιτισμού κατά το παρελθόν. Ούτε και πόσοι λογοκρίθηκαν- αληθινά ΛΟΓΟΚΡΙΘΗΚΑΝ – για να μπορεί ο Γαβράς να μονοπωλεί τις αναθέσεις στο ενημερωτικό υλικό για το Μουσείο.

Ούτε σου ανέφερε για το “οξύτατο” πολιτικό του κριτήριο και τη …Σαϊντολογία (που είναι παράνομη στη Γερμανία και τη Γαλλία).

Βλέπεις το πρόβλημά μου δεν είναι ο Γαβράς. Το πρόβλημά μου έχει να κάνει με αυτή την άθλια – υπερτιμημένη και υπερ-εκπροσωπημένη – ομάδα. Που είναι,έτσι κι αλλιώς απολύτως μειοψηφική στην κοινωνία. Και που όταν της περνάει και επιβάλει την άποψή της, δεν αφήνει τίποτε άλλο γύρω της να κυκλοφορεί ως άποψη. Κι οταν δεν της περνάει, σκούζει ότι τη… λογοκρίνουν!

Ενω στην πραγματικότητα έχει ΔΥΣΑΝΑΛΟΓΑ μεγάλη προβολή σε σχέση με τη σοβαρότητα των απόψεών της και την απήχησή τους στην κοινωνία.
Κι όσο τους ανεχόμαστε να ασκούν ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ τρομοκρατία τόσο η Ελληνική κοινωνία μένει πίσω και κινείται προς τα πίσω.

Ε αυτό πρέπει πια να σταματήσει. Κι αυτό άρχισε να συμβαίνει: Η ιδεολογική τρομοκρατία αυτής της ομάδας πλέον ΣΤΑΜΑΤΑ!

Περαστικά

Αναγνώστης

Σχόλιο:Προφανώς ο φίλος δεν θα πρόλαβε να διαβάσει αυτό όταν το έγραφε. Η μειοψηφία ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΚΑ δια μέσου της θολής κουλτούρας που έχει τα πλοκάμια της παντού, επιβάλλεται πλέον στην πλειοψηφία...Είναι από τις βασικές αρχές της... ο φασισμός των ολίγων πάνω στους πολλούς!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

to oti i ellines aspastikan ton hristianismo amahiti, >> ine ena megalo psvdos<< o hristianismos epivlithike dia tis vias ke ohi mono, dioti otan aspazosoun ton hristianismo epaves na legese elin alla legosoun romeos politis eksou ke romios. as papsoun lipon na klegoun san krokodoli, ke as mas poun ke kamia alithia apo tin palea diathiki gia ts sofa logia tou ieova pou apefthine stous evreous na praxoun kata ton elinon; ke na papsoun to paramithi tou kalou samariti. arketa i korodia enanti tou ellinikou laou ftani pia. kali iu masa ala mine trofi tou somatos ke ouhi n tou pnevmatos. PAPADOPOULOS APO MANTREAL