ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΜΟΙΡΙΔΙΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ
Μόνο θρησκευτικό χαρακτήρα δεν είχε η γιορτή που στόχευε στο να νομιμοποιήσει την παρουσία και το ρόλο του ψευτομουφτή Ξάνθης
Μία ενυπόγραφη επιστολή που εκφράζει πράγματα και διατυπώνει ερωτήματα δημοσιεύεται αναδεικνύοντας τη οπτική του κ. Καραχότζα γνωστού Πομάκου της Ξάνθης και ανθρώπου που υπηρετεί τον δημόσιο διάλογο. Η επιστολή έχει ως εξής:
«Πόσο κοστίζει τελικά μια καρέκλα κύριοι; Πόσα πρέπει να ξεπουλήσει κανείς για να την αποκτήσει; Τα ερωτηματικά μένουν μετέωρα…
Παρόλο που υπάρχουν πολύ πιο αρμόδιοι από μένα οι οποίοι όχι απλά μπορούν αλλά οφείλουν να απαντούν έστω και δια μέσω του τοπικού Τύπου στα όσα παράλογα και γελοία ταυτόχρονα, συμβαίνουν στην πλάτη των μουσουλμάνων της Θράκης, για ακόμα μια φορά θα αναγκαστώ εγώ να παίξω τον ρόλο εκείνου που θα απαντήσει εκ μέρους εκείνων που όφειλαν να το κάνουν, αλλά για έναν περίεργο λόγο σιωπούν και αρκούνται μόνο στην καθαρά τυπική και παντελώς σιωπηρή παρουσία τους.
Το βράδυ της περασμένης Δευτέρας παρακολουθήσαμε μια εκδήλωση στο Αμοιρίδιο κλειστό γυμναστήριο για τον εορτασμό της γέννησης του Μωάμεθ, μια γιορτή των μουσουλμάνων όλου του κόσμου, της οποίας η κανονική μέρα εορτασμού ήταν η 8η Μαρτίου και φυσικά όχι σε γυμναστήρια και πλατείες αλλά στον φυσικό της χώρο, στα τζαμιά.
Πραγματικά δεν υπάρχει κανέναν λόγος αλλά ούτε και διάθεση από τη μεριά μου να ασχοληθώ με τους διοργανωτές αυτής της εκδήλωσης, άλλωστε όλοι μας λίγο πολύ τους γνωρίζουμε και ξέρουμε τις θέσεις τους ως προς την μουσουλμανική (τουρκική για εκείνους) μειονότητα της Θράκης.
Εξάλλου οι θέσεις και απόψεις των συγκεκριμένων κυρίων φάνηκαν και μέσα από αυτή την εκδήλωση την οποία μόνο ένας χαζός θα μπορούσε να χαρακτηρίσει θρησκευτική. Οι εθνικιστικής φύσεως ομιλίες ντόπιων μειονοτικών και εκπροσώπων της Τουρκίας, καθώς και των Σκοπίων μόνο θρησκευτική γιορτή δε μας θύμισαν.
Όλα αυτά όμως είναι τα τελευταία που θα μπορούσαν να με απασχολήσουν, καθώς το πιο σημαντικό απ’ όλα κατά τη γνώμη μου είναι η για ακόμα μια φορά αδυναμία της (τοπικής) ελληνικής πολιτείας να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να πράξει τα αυτονόητα. Τώρα πλέον επιβεβαιώνεται πως στον τόπο αυτό ή ανθέλληνες ή ανίκανοι μεγαλουργούν…
Άραγε οι του δήμου Ξάνθης γνώριζαν πως η συγκεκριμένη γιορτή των μουσουλμάνων γίνεται στις 8 Μαρτίου και όχι στις 20 Απριλίου;(σ.σ. οι χριστιανοί γιορτάζαμε το Πάσχα)
Πώς γίνεται τον Απρίλιο του περασμένου έτους ο ίδιος δήμος να δηλώνει ότι αδυνατεί να παραχωρήσει κάποιο χώρο στον πολιτιστικό σύλλογο Πομάκων Ξάνθης προκειμένου αυτός να διοργανώσει μια καθαρά πολιτιστική βραδιά και στον ψευτομουφτή Ξάνθης να παραχωρεί ολόκληρο το Αμοιρίδιο;
Είναι άραγε ικανοποιημένος ο κύριος δήμαρχος από τα όσα ανθελληνικά ακούστηκαν προχθές το βράδυ στο Αμοιρίδιο;
Ποιοι είναι αυτοί που αποφάσισαν να παραχωρήσουν το Αμοιρίδιο για τη διοργάνωση αυτής της εκδήλωσης;
Το έχει καταλάβει ο δήμος της Ξάνθης πως ύστερα από αυτή του την …απερισκεψία ουσιαστικά αναγνωρίζει και νομιμοποιεί τον ρόλο του ψευτομουφτή;
Μήπως αν μετά από μια εβδομάδα τους ζητήσει κάποιος τον ίδιο χώρο για να γιορτάσει την επίσης περασμένη επέτειο της 25ης Μαρτίου θα του τον παραχωρήσουν με την ίδια ευκολία;
Είναι μερικά μόνο από τα ερωτήματα στα οποία είναι υποχρεωμένη να δώσει απαντήσεις η δημοτική αρχή και όποιος άλλος εμπλέκεται όχι σε μένα προσωπικά αλλά σε όλους εκείνους τους συντοπίτες μας που εμπιστεύτηκαν την τύχη αυτού του τόπου στα χέρια τους. Στα χέρια Ελλήνων που κάθε άλλο παρά αγάπη για την Ελλάδα δείχνουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου