Αμερική, Φέτος το ουίσκι ξεπέρασε σε πωλήσεις τη βότκα για πρώτη φορά από το 2007.
Αυτό σημαίνει ότι το προτιμούν περισσότερο από το τζιν, ρούμι, τεκίλα και τα υπόλοιπα συναφή ποτά.
Ο Euromonitor αναλυτής Jared Koerten λέει ότι το 2013 υπήρξε επιβράδυνση στην ανάπτυξη πωλήσεων της βότκας (αύξηση μόλις 1%) Την περασμένη πενταετία ο αριθμός αύξησης ήταν πενταπλάσιος.
Οι κατασκευαστές της βότκας προώθησαν στην αγορά διάφορα αρωματισμένα (flavored) προϊόντα που φαίνεται πως αποτελούν μια ατέλειωτη ποικιλία και είναι διαθέσιμα προϊόντα από καπνιστό σολομό έως μαλλί της γριάς. Αλλά το καταναλωτικό ενδιαφέρον είναι μειωμένο.
Οι νεότερες γενιές στρέφονται προς τα «brown liquors» όπως « bourbon» και « whiskey» σε ότι δηλαδή, οι αναλυτές αποκαλούν "Mad Men effect"
Η λαϊκή κουλτούρα στρέφεται σε πιο πολύπλοκα αλκοολούχα κοκτέιλ, τα λεγόμενα "craft cocktails". Η σύνθεσή τους περιλαμβάνει φρέσκα προϊόντα από λαϊκές αγορές, είναι χειροποίητα, παρασκευάζονται με το σπιτικό μίξερ, με αγνά, φρέσκα υλικά και ποτά υψηλής ποιότητας. Το τελικό αποτέλεσμα –με την ανάλογη ποσότητα πάγου δικαιολογεί την προτίμηση με αυτά τα μέσα.
πηγή 21-10-14
Αυτό σημαίνει ότι το προτιμούν περισσότερο από το τζιν, ρούμι, τεκίλα και τα υπόλοιπα συναφή ποτά.
Ο Euromonitor αναλυτής Jared Koerten λέει ότι το 2013 υπήρξε επιβράδυνση στην ανάπτυξη πωλήσεων της βότκας (αύξηση μόλις 1%) Την περασμένη πενταετία ο αριθμός αύξησης ήταν πενταπλάσιος.
Οι κατασκευαστές της βότκας προώθησαν στην αγορά διάφορα αρωματισμένα (flavored) προϊόντα που φαίνεται πως αποτελούν μια ατέλειωτη ποικιλία και είναι διαθέσιμα προϊόντα από καπνιστό σολομό έως μαλλί της γριάς. Αλλά το καταναλωτικό ενδιαφέρον είναι μειωμένο.
Οι νεότερες γενιές στρέφονται προς τα «brown liquors» όπως « bourbon» και « whiskey» σε ότι δηλαδή, οι αναλυτές αποκαλούν "Mad Men effect"
Η λαϊκή κουλτούρα στρέφεται σε πιο πολύπλοκα αλκοολούχα κοκτέιλ, τα λεγόμενα "craft cocktails". Η σύνθεσή τους περιλαμβάνει φρέσκα προϊόντα από λαϊκές αγορές, είναι χειροποίητα, παρασκευάζονται με το σπιτικό μίξερ, με αγνά, φρέσκα υλικά και ποτά υψηλής ποιότητας. Το τελικό αποτέλεσμα –με την ανάλογη ποσότητα πάγου δικαιολογεί την προτίμηση με αυτά τα μέσα.
πηγή 21-10-14
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2801131/whiskey-biggest-selling-liquor-america-year-losing-vodka-2007.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου