1) Υπήρξε πολιτικός ή επιχειρηματίας που τηλεφώνησε εκείνο το βράδυ σε αξιωματικό της ΓΑΔΑ «να φερθούν καλά στον Κίμωνα»; Αν ναι, ο αξιωματικός με τη σειρά του έστειλε στο μέρος του συμβάντος αστυνομικό διευθυντή που εκτελούσε χρέη επόπτη της ΓΑΔΑ για να ρίξει κουκούλα στην υπόθεση;
2) Ποιος έδωσε εντολή να βγει η «απαράδεκτη ανακοίνωση» από τη ΓΑΔΑ, που έκανε λόγο για ένα «απλό τροχαίο ατύχημα;», την ώρα που ο παλιός κομματάρχης (όπως αναφέρει ο τραυματίας αστυνομικός σε φίλους του στο facebook) τους αποκαλούσε «ανίκανους, ανεκπαίδευτους και χοντρούς και ότι θα τους κάνει κακό;».
3) Μίλησε καθόλου μετά το συμβάν ο Κίμωνας Κουλούρης με τον Χρήστο Παπουτσή; Και εάν ναι, το περιεχόμενο της συζήτησης αφορούσε την υποβάθμιση των πραγματικών περιστατικών;
Παράλληλα, μια σειρά από ζητήματα προκύπτει και για το αυτοκίνητο (μια μπλε Mercedes C200 Κοmpressor) που οδηγούσε ο πρώην υπουργός με ληγμένο δίπλωμα, όπως ανέφερε ο ίδιος. Το αυτοκίνητο είχε δοθεί με leasing στον κ. Κουλούρη το 2009 από την εταιρία Olympic Εμπορικές, θυγατρική της εταιρίας AVIS, που από το 2007 έχει περάσει στον έλεγχο της Τράπεζας Πειραιώς και μανατζάρεται από τον επιχειρηματία Αλκη Πέτα. Κατά διαβολική σύμπτωση, σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Πέτας φέρεται να έχει νοικιάσει το ανάκτορο που διατηρεί στην Εκάλη στον αδελφό του πρώην πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου, Νίκο. Η εταιρία (AVIS) φέρεται να είχε ασφαλισμένο το αυτοκίνητο στην Ευρωπαϊκή Ασφαλιστική. Ελέγχεται όμως εάν είχε ανανεωθεί η άδεια ασφάλισης εμπρόθεσμα.
Πάντως, κατά το νέο νομικό καθεστώς, από το 2009 και μετά, σε περίπτωση αστικής αποζημίωσης, η ασφαλιστική αποζημιώνει τον παθόντα και ο οδηγός (εάν ευθύνεται) αποδίδει τη ζημία στην ασφαλιστική. Το ερώτημα είναι μια εταιρία βεληνεκούς, όπως η AVIS - Πειραιώς Best leasing, δεν γνώριζε ότι ο επώνυμος πελάτης της δεν κατείχε δίπλωμα οδήγησης;
Στέφανος Χίος
dimokratianews
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου