Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ

Είμαι ένας από τους χιλιάδες αντιπαραγωγικούς Αστυνομικούς που υπηρετούν σε αυτό το άμοιρο Σώμα.

Πολλά γράφτηκαν για την αστεία ατάκα του κυρίου Παγκάλου και άλλα τόσα έχουν ειπωθεί από στόμα σε στόμα...Ένα έχω να προτείνω στον Πάγκαλο και τους ομοίους του,Βουλευτές,Δημάρχους, Νομάρχες,Γενικούς
Γραμματείς και Φαρισαίους,Συμβούλους,Περιφερειάρχες,Υπουργούς,Δικαστικούς,
Εφοριακούς αλλά και κάθε είδος "παραγωγικού" σφουγγοκολάριου - λαμόγιου που ασέλγησαν τόσα χρόνια στο άψυχο κορμί αυτής της χώρας...

Να έρθει μαζί μου να δουλέψει για πέντε μέρες μόνο-όχι για μια βδομάδα γιατί θα χάσει το ταξιδάκι του Σ/Κ για αναψυχή-σε κυλιόμενη βάρδια,σαν πλήρωμα περιπολικού μαζί μου ή σαν τροχονόμος ή σαν Αξιωματικός Υπηρεσίας ή σαν δεσμοφύλακας στο μεταγωγών ή σαν "Ζητάς" έξι ώρες πάνω στη μηχανή με θερμοκρασίες υπό του μηδενός ή γενικότερα σαν...Αντιπαραγωγικός...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: