Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

Είμαι ΕΛΛΗΝΙΔΑ. Ναι, είμαι ακόμα από αυτούς που όταν ακούν τον Εθνικό Ύμνο κλαίνε

Είμαι 26. Γυναίκα. ΕΛΛΗΝΙΔΑ. Με όλα τα γράμματα κεφαλαία. Όχι μόνο γιατί γενήθηκα σε μια χώρα που έτυχε να την λένε Ελλάδα, αλλά γιατί το νιώθω.

Είμαι 26. Γυναίκα. ΕΛΛΗΝΙΔΑ. Ναι, είμαι ακόμα από αυτούς που όταν ακούν τον Εθνικό Ύμνο κλαίνε. Αλήθεια, δεν θυμάμαι πότε τον άκουσα για τελευταία φορά....


Είμαι από αυτούς που ανατριχιάζουν όταν βλέπουν την Ελληνική Σημαία να κυματίζει. Δεν θυμάμαι πότε την είδα τελευταία φορά περίφανη στον ιστό της. Είμαι από αυτούς που πιστεύουν στην ισότητα και στην δημοκρατία. Δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που ένιωσα ίση με τον διπλανό μου και ελεύθερη να πω και να πράξω αυτά που θέλω.

Είμαι 26. Γυναίκα. ΕΛΛΗΝΙΔΑ. Ναί, λυπάμαι όταν βλέπω μετανάστες στα φανάρια, παιδιά να ζητιανεύουν, άτομα να κλέβουν και να σκοτώνουν για μια μπουκιά φαϊ. Αλλά ΟΧΙ, δεν δέχομαι Τούρκους πάνω από τα νησιά μου και στη Θράκη μου, Αλβανους, Πακιστανούς και όλων των άλλων εθνικοτήτων Ανθρώπους να έχουν ίσα δικαιώματα με εμένα. ΟΧΙ κύριοι! Δεν είμαστε ίσοι!

Με λέω ΕΛΛΗΝΙΔΑ, γιατί έτσι νιώθω. Κανείς ξένος δεν νιώθει έτσι. Μερικές φόρες ούτε και κάποιοι "έλληνες". Με λέω ΕΛΛΗΝΙΔΑ γιατί πεθαίνω αύριο το πρωϊ για την χώρα μου. Κανείς μη Έλληνας δεν πρόκειται να το κάνει αυτό. Με λέω ΕΛΛΗΝΙΔΑ γιατί δεν πρόκειται να μεταναστεύσω και θα μείνω εδώ να πολεμίσω για την πατρίδα μου μέχρι μέχρι τέλους. Κανείς ξένος δεν έχει όνειρο ζωής να πεθάνει εδώ. Αν εσείς πάλι, θέλετε να με πείτε ρατσίστρια, έχετε το ελεύθερο!

Είμαι 26. Γυναίκα. ΕΛΛΗΝΙΔΑ. Και ορκίζομαι ενώπιον σας, ότι από αύριο θα "πολεμίσω" για την χώρα μου. Θα πολεμίσω για τους γονείς μου, γιατί ΚΥΡΙΟΙ, δεν αντέχω να τους βλέπω πια μαραζωμένους! Θα πολεμίσω για τους φίλους μου, γιατί μαζί τους είμαι ευτυχισμένη. Θα πολεμίσω για τα παιδία, που ονειρεύομαι να αποκτήσω, γιατί θέλω να έχουν κάτι να πολεμίσουν και αυτά.

ΕΙΜΑΙ 26, ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ. Και είμαι περίφανη γι' αυτό! Το μόνο που μου λείπει είναι να κοιμάμαι χαρούμενη το βράδυ... Και θα το κάνω! Σας το ορκίζομαι!

πηγή

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

παρακαλω δειτε αυτα τα δυο βιντεο που στρεφονται ως συνηθως εναντια σε εθνος και ορθοδοξια.ανθελληνικα ρατσιστικα και χριστιανοφοβικα ισως?
http://www.youtube.com/watch?v=74YVWXb8FhQ http://www.youtube.com/watch?v=CtREMFNEG7E