Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ "ΣΥΝΕΝΟΧΟΥΣ" - Η ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ


Είμαι ένας από τους συνενόχους οι οποίοι δεν καταδέχτηκαν να χαραμίσουν την ψήφο τους την περασμένη Κυριακή σε ένα παιχνίδι στημένο και προδεδικασμένο ως προς τα αποτέλεσμά του.

Είμαι ένας απο το 50% του λαού που προτίμησε τον καναπέ και την εκδρομούλα του παρά να μαυρίσει με τη γροθιά της ψήφου του τους δύο μεγάλους του Μνημονίου.

Είμαι ένας από εκείνους που έδωσα σιωπηρά ψήφο εμπιστοσύνης στην ολέθρια κυβέρνηση της Ελλάδας.

Είμαι ένας από κείνους οι οποίοι, κατά τα λεγόμενα της κυρίας Διαμαντοπούλου-Bildenberg "δεν ψήφισαν,αλλά και δεν καταψήφισαν".

Να τα δεχτώ όλα αυτά,να παραδεχτώ το σφάλμα μου,εντάξει.

Αλλά εσείς μάγκες της "καταδικαστικής ψήφου" απαντήστε μου στο εξής ερώτημα:
Αν,κατά το όραμά σας,προσήρχετο το 100% του εκλογικού σώματος και ώ! του θαύματος ανεδείκνυε ως πρώτες παρατάξεις τους λεγόμενους "μικρούς",αυτό τι θα προοιώνιζε για τον τόπο?

Με κάποιο μαγικό τρόπο θα απήλλασσε την Ελλάδα από το κακό σπυρί που λέγεται ΔΝΤ ή από το βραχνά που ακούει στο όνομα"μεταπολιτευτική πολιτική αντίληψη"??
Ε,λοιπόν,όχι!

Το πρόβλημά μου δεν είναι τι χρώμα έχει η υπογραφή που απλώθηκε φαρδιά πλατιά στην εξόντωσή μου ως Έλληνα,ως ανθρώπου,ως νέου αυτής της χώρας.
Το πρόβλημά μου είναι ότι πρέπει να ξεριζωθεί το πράσινο,μπλε,κόκκινο ή πορτοκαλί ή όποιας άλλης αποχρώσεως ζιζάνιο της στρεβλής άποψης των κρατούντων περί δημοκρατικών θεσμών!

Πώς θα το ξεριζώσω??Φυτεύοντας άλλα ζιζάνια στη θέση του ή σκάβοντας μέχρι να φτάσω βαθιά,εκεί που ξεκινά το κακό?? Απαντήστε μου,παντογνώστες,εσείς νηφάλιοι δημοκράτες της κάλπης...

Θα μου αντιγυρίσετε βέβαια ότι "δεν ήταν ανάγκη να ψηφίσεις με γνώμονα το χρώμα,υπήρχαν ανεξάρτητοι συνδυασμοί και υποψήφιοι,εκεί έπρεπε να ρίξει το βάρος του ο λαός"...και άλλες τέτοιες μπουρδίτσες...

Για ποιους ανεξάρτητους υποψήφιους μιλάμε??Για τους κράχτες και τις εφεδρείες των μεγάλων ή και των μικρότερων??Όλοι τους το ίδιο παιχνιδάκι παίζουν, στο ίδιο μαγαζάκι υπάλληλοι είναι.Γιατί να εμπιστευθώ το λευκό χρώμα του ψηφοδελτίου τους??Ποιος μου εγγυήθηκε ότι εκείνοι δεν αποτελούσαν το "σχέδιο Β" των λαμογιών που άλωσαν τη χώρα μου??

Το γεγονός ότι το 50% του ελληνικού λαού τους γυρίσαμε την πλάτη με αηδία και απαξίωση δεν απασχόλησε κανέναν τους,είναι λογικό,είναι η τακτική τους.Αυτό όπως αποτελεί και λόγο να μη διαμαρτυρηθούμε συλλήβδην για την ομηρία της Ελλάδας και των πολιτών της??

Όχι φίλοι μου,εκφραστές και θιασώτες ενός στείρου πλέον πολιτικού δικαιώματος-του εκλέγειν.

Δε θα τολμήσετε να αναζητήσετε τα κακώς κείμενα της επομένης των εκλογών σ'εμάς που μπορέσαμε να δούμε τη σούπα της πολιτικής σκηνής από απόσταση,σε όλο της το "μεγαλείο",σ'εμάς που είχαμε την παρρησία να την κρίνουμε ως προς το βδελυρό περιεχόμενό της και εν τέλει να την αποστραφούμε και να την απορρίψουμε!!

Τα αίτια της κατάντιας μας θα τα ερυνήσετε μεταξύ σας,που ακόμα και τώρα,ακόμη κι έτσι,στη θλιβερή συγκυρία στην οποία η φήφος σας έσυρε τη χώρα,εσείς στέκετε πάνω από το φέρετρο και μοιράζετε την περιουσία του νεκρού εν ίδει ποσοστών!!

Και για την ιστορία...

Είμαι τριάντα ετών άνεργος,με ένα κάρο πτυχία να βαραίνουν τους τοίχους του σπιτιού μου και τη συνείδησή μου,χωρίς μέλλον,χωρίς ελπίδα για αποκατάσταση,χωρίς αξιοπρέπεια,χωρίς ζωή... Είμαι ένας ζητιάνος του ίδιου μου του εαυτού.

Δεν πήγα να ψηφίσω επειδή είμαι βαθύτατα αηδιασμένος και οργισμένος με το καραγκιοζιλίκι που επικρατεί στη χώρα μου.Με ένα καραγκιοζιλίκι το οποίο εσείς και η ψήφος σας (η όποια ψήφος σας) αναπαράγετε και χειροκροτείτε.

Δεν κάθησα στον καναπέ μου,επειδή δεν έχω καναπέ.

Δεν πήγα εκδρομούλα με τους κολλητούς μου,επειδή δεν έχω βενζίνη αλλά ούτε και κολλητούς.

Δεν πήγα για καφέ αυτή τη μαύρη Κυριακή του Νοέμβρη του 2010 επειδή στο σπίτι μου ο καφές κοστίζει 20 λεπτά ενώ εκατό μέτρα παραπέρα,πίσω από τη τζαμαρία, κοστίζει 3,5 ευρώ!!

Δεν πήγα να ψηφίσω επειδή ήθελα να κατακεραυνώσω με την εκκωφαντική σιωπή μου όλους όσους εσείς κολακεύετε στις κάλπες ή στα γραφεία τους,όποιοι κι αν είναι αυτοί!!

Δε θα απολογηθώ λοιπόν εγώ σε σας φίλοι μου αλλά εσείς σε μένα. ΕΣΕΙΣ οφείλατε να τους στρέψετε τα νώτα φτύνοντάς τους. ΕΣΕΙΣ έπρεπε να διασφαλίσετε τα δικαιώματά μου, όπως έκανα κι εγώ μαζί με τους μισούς Έλληνες για σας.
ΕΣΕΙΣ και η τιποτένια ψήφος σας τους δώσατε το δικαίωμα την επομένη να ζυγίζουν,να αμβλύνουν και να καρπώνονται ένα μεσοβέζικο ποσοστό καθαρής απαξίωσής τους, ως επιτυχία και σιωπηρή επιδοκιμασία στο άνομο έργο τους.

Δεν προστατέψατε εσείς εμένα, αλλά εγώ εσάς...

Ας με ακολουθούσατε είτε στην "εκδρομούλα" είτε στον "καναπέ",ώστε σήμερα να είχαμε καταστήσει όλοι μαζί "άλαλα τα χείλη των ασεβών".Ώστε σήμερα να μη μπορούσε κανείς τους να αμφισβητήσει την οργή και τη βδελυγμία ενός ολόκληρου λαού. Ωστε σήμερα να είχαν φύγει πανικόβλητοι για άλλα λιβάδια.

ΕΣΕΙΣ είστε τα πρόβατα,επειδή ΕΣΕΙΣ βόσκετε.Ό,τι χρώμα ζιζάνιο κι αν σας πλασάρουν!!!

Καλή σας επιτυχία την επόμενη Κυριακή. (έτσι που τα καταφέρατε είναι δεδομένη...)
(σχόλιο αναγνώστη εδώ)

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ετοιμαζονται οι τουρκοι να παρουν την θρακη το μισο αιγαιο οι αλβανοι την ηπειρο και εχουμε και τους σκοπιανους που θα λεγονται μακεδονια,και εμεις καθομαστε και πανω στις πλατες και την ιστορια της ελλαδας καποιοιεχουν στησει το μαγαζακι τους και πλουτιζουν.α ρε λαε.θελω να μας δω μετα που θα φηγουν ολοι οι εθνοπατερες και σια και θα μεινουμε τα φουκαριαρικα ξεζουμισμενα ανθρωπακια.

Ανώνυμος είπε...

ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΑΠΟ ΑΡΒΥΛΑ ΝΟΥΜΕΡΟ 46

Δεν ξέρω εάν έχετε καταλάβει ότι αυτοί κόλλησαν για τα καλά στην εξουσία και δεν έχουν σκοπό να φύγουν με εκλογές
ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΠΑΝ
«Εάν οι εθνικές εκλογές γίνονταν χθες εμείς θα τις κερδίζαμε», τόνισε σήμερα σε ομιλία του στο London School of Economics (LSE) ο Έλληνας υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου. και πρόσθεσε «παρά τις διαμαρτυρίες, παρά τα τόσα προβλήματα, υπάρχει κατανόηση πως ό,τι έγινε ήταν απαραίτητο»!
ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΠΟΥΝ
«Εάν οι εθνικές εκλογές γίνονταν χθες εμείς θα τις κερδίζαμε» θα πουν , γιαυτο τον λόγο και επειδή επίσης η οικονομική κρίση διακατέχει την χωρά ,
δεν θα κάνουμε εκλογές
………………………………………….
Μόνο με κλωτσιές .
Και από αρβύλα νούμερο 46 θα ξεκουμπιστούν

HEIL GAP

Ανώνυμος είπε...

Το πρόβλημά σου είναι ότι δεν έχεις την παραμικρή ιδέα από στρατηγική μάχης. Θα έλεγα ότι δεν έχεις την παραμικρή ιδέα από την έννοια της στρατηγικής, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα, αφορά εσένα και τις επιλογές σου.

Αφού πιστεύεις ότι η στάση σου -το να απέχεις- ήταν η σωστή, κάνε μου την χάρη και κοίταξε από το παράθυρό σου αν πανηγυρίζει ο κόσμος έξω στον δρόμο επειδή ο ένας στους δύο Έλληνες δεν ψήφισε. Όσο για την επιχειρηματολογία σου είναι κενή περιεχομένου και αυτό αποδεικνύεται αν διαβάσεις Πολιτική Ιστορία και αρκετά εγωϊστική αφού μας λες μόνο την άποψή σου και όχι Ιστορικά γεγονότα που να αποδεικνύουν την αλήθεια των σκέψεών σου.

Έγραψες "Όχι φίλοι μου,εκφραστές και θιασώτες ενός στείρου πλέον πολιτικού δικαιώματος-του εκλέγειν".


Ρωτώ : Στείρο πολιτικό δικαίωμα το εκλέγειν ;;;;;


Μήπως σε χρηματοδοτεί ο Soros ;;;

Δεν μας γράφεις και τι άλλο θεωρείς στείρο ;;


Ένας συνοδοιπόρος

Ανώνυμος είπε...

Το πρόβλημά μου αγαπητέ "συνοδοιπόρε" είναι ότι από κάποιους "ψύχραιμους" και κατέχοντες "στρατηγική μάχης" φτάσαμε εδώ που φτάσαμε...
Αλλά το ότι νομίζεις πως στήθηκες μπροστά στην κάλπη και έπραξες το καθήκον σου, είναι άλλο θέμα, το οποίο όμως αφορά κι εμένα, διότι με πήρες στο λαιμό σου.
Σου έκανα τη χάρη και κοίταξα έξω από το παράθυρό μου. Ο κόσμος πράγματι πανηγυρίζει, όχι όμως επειδή ενθουσιάστηκε με το ποσοστό της αποχής(σιγά μην κατάλαβε τι έγινε ή τι θα μπορούσε να γίνει!), αλλά με το ότι "αποσοβήθηκε η καταστροφή της χώρας από τις πρόωρες εκλογές"(εδώ γελάμε).
Πανηγυρίζει επειδή είδε αυτό που επικροτούσε επί δεκαετίες τώρα, να κυριαρχεί και σήμερα στη ζωή του.
Όσο για την επιχειρηματολογία μου, προτιμώ να την εκφράζω με βάση αυτά που αισθάνομαι και αυτά τα οποία υφίσταμαι. Άλλωστε ποιος έκανε λόγο περί επιχειρημάτων?? Το παράπονό μου εκφράζω, ως πολίτης αυτής της χώρας...
Να επιχειρηματολογήσω για ποιο λόγο?? Να αποδείξω τι και σε ποιον, μέσω επιχειρημάτων?? Ότι θέλω να φωνάξω όμως κανείς δε με ακούει?? Ότι προσπαθώ να βρω άκρη στην πιο "έκτακτη επικαιρότητα" των τελευταίων δεκαετιών αλλά όπου και να στραφώ αντικρίζω τοίχους??
Όχι, δε θα το κάνω.
Να μου πουν τα καταγεγραμμένα των πολιτικών επιστημόνων, τι??
Ποια ομοιότητα να προκύψει συγκρίνοντας το σημερινό μπάχαλο με την περιβόητη Πολιτική Ιστορία (χωρίς να θέλω να υποβαθμίσω της χρησιμότητά της ή την αλήθεια της).
Όσο για τα "ιστορικά στοιχεία" τα οποία αναζητάς προσπαθώντας να εκθέσεις το σχόλιό μου στα μάτια των άλλων αναγνωστών, δε νομίζω ότι θα είχε κουνηθεί φύλλο εάν ο Κολοκοτρώνης ή ο Καραϊσκάκης (φευ!δεν τολμώ να συγκρίνω κανέναν από μας μ'Εκείνους) έψαχναν ερείσματα τύπου "ιστορικών στοιχείων" προ κειμένου να ξεκινήσουν τον αγώνα τους για την αποτίναξη του ζυγού της εποχής κατά την οποία έδρασαν.
Η αλήθεια των σκέψεών μου πηγάζει από αυτό που βιώνω κι από όλα εκείνα τα οποία επίκεινται. Και σε διαβεβαιώ ότι είναι πέρα για πέρα αληθινές...
...Και απαντώ(δεν υπάρχει λόγος, αλλά τέλος πάντων)...
Άσκησες το "υπέρτατο δημοκρατικό σου καθήκον". Τι γέννησε, άλλο από από απελπισία και παράταση της προσπάθειας εξολόθρευσης του ελληνικού λαού?? Τίποτε απολύτως.
Ναι, έχεις δίκιο. Μακάρι να ήταν στείρο το "εκλέγειν". Δε θα γεννούσε το βδέλυγμα της ισοπέδωσης των πάντων.
Δεν ψήφισα, επειδή δεν υπήρχε τίποτα άξιο ψήφου!
(συνεχίζεται...)

Ανώνυμος είπε...

(συνέχεια προηγούμενου)...Όσο για το ποιος με χρηματοδοτεί...
Σίγουρα όχι κάποια θεσούλα σε κανά υπουργειάκι ή κάποια ΔΕΚΟ, ώστε να μπορώ να αντιμετωπίζω την τεχνητή κρίση που μου επέβαλαν, με φανφάρες τύπου "ας επιχειρηματολογήσουμε με βάση εκείνα που γράφουν τα κιτάπια
περί στρατηγικών μάχης,Πολιτικής Ιστορίας και ιστορικών γεγονότων, έτσι για να'χουμε να λέμε"...
Δυστυχώς υπάρχουν και αρκετοί σ'αυτόν τον τόπο οι οποίοι μοχθούν για τον επιούσιο (με δουλειές του ποδαριού παρά τις δεκάδες χιλιάδες μαθητο/φοιτητο-ώρες τους στα θρανία) και δεν διαθέτουν χρόνο ούτε και βαλάντιο για "ακαδημαϊκές προσεγγίσεις".Όσο για τον Soros, φαίνεται να τον ξέρεις πολύ καλά, όπως και τη δυναμική της χρηματόδότησής του. Τι να υποθέσω??
Και κάτι ακόμα:
Εσύ "συνοδοιπόρε", είσαι βέβαιος ότι κοίταξες έξω από το παράθυρό σου την επομένη των εκλογών??
Μήπως τα παράθυρα που κοίταξες ήταν παράθυρα καναλιών και δελτίων ειδήσεων, εκεί όπου λαμβάνουν χώρα "πολιτισμένες συζητήσεις" οι οποίες βρίθουν επιχειρημάτων και Ιστορικών στοιχείων, εκεί όπου κάθε συλλαβή είναι πλήρης περιεχομένου...??Αν όχι, κάνε μου κι εσύ την αντίστοιχη χάρη... Παράτα τα δεκανίκια σου των μεγάλων Πολιτκών επιστημόνων, παράτα τα μυθιστορήματα που σε συμφέρει να διαβάζεις (περί τέτοιων πρόκειται...δεν έχουν τίποτα να πουν μπροστά στον εξαθλιωμένο εργάτη ή τον άνεργο, ή τον οικογενειάρχη που ψάχνει τους κάδους της λαϊκής για να πορέψει τα παιδιά του εν έτει 2010). Δε θα σε σώσουν οι θεωρίες και οι "στρατηγικές της παπαγαλίας" τις οποίες τόσο αγαπάς. Εκτός βέβαια κι αν οι δικοί σου χρηματοδότες έχουν εγγυηθεί ότι είσαι στο απυρόβλητο, και η γυάλα από πλεξιγκλάς την οποία σου έστησαν θα σε προστατεύει πάντα. Μέσα σε μια τέτοια γυάλα όλοι μπορούμε να κοκορευόμαστε περί των Ιστορικών και Πολιτικών γνώσεών μας, και να διυλίζουμε μια ζοφερή (για τους άλλους φυσικά) πραγματικότητα, σε στρατηγικές και επιχειρήματα πλήρη στοιχείων, κενά όμως παντός πρακτικού περιεχομένου.
Και η απάντηση στο τελευταίο ερώτημά σου, όσον αφορά το τι άλλο θεωρώ στείρο.
Στείρο θεωρώ το κάθε αγκυλωμένο μυαλό το οποίο προσπαθεί να διαμορφώσει γνώμη όχι με βάση αυτά που του συμβαίνουν (ίσως επειδή δεν του συμβαίνει τίποτα), αλλά με βάση τις κονσέρβες που καταναλώνει κομπάζοντας ότι τρέφεται με "επιχειρήματα".
Στείρο θεωρώ ό,τιδήποτε αντιμετωπίζει τη ζώσα πραγματικότητα ως κεφάλαιο βιβλίου.
Στείρο θεωρώ οποιονδήποτε ο οποίος, αντί να βγει και να αγωνιστεί για το καλό του και το γενικό καλό, προσπαθεί να θρέψει τη ματαιοδοξία του στήνοντας πανεπιστημιακά έδρανα σ'εκείνους που μιλούν με την ψυχή τους, και δεν αναπαράγουν παπαγαλιστί με το ηχείο του μυαλού τους.
Όσα επιχειρήματα κι αν αραδιάσεις φίλτατε "συνοδοιπόρε"...
Όσους τόμους Πολιτικής Ιστορίας και αν αποστηθίσεις...
Τίποτα απ'αυτά δε σε καθιστά διαφορετικό, ως προς την προσέγγισή σου, από την αδαή, αγαθή ως προς τα πολιτικά της "πιστεύω", γριούλα που την έσυραν μέχρι την κάλπη να στηρίξει "το κόμμα". Τίποτα "δανεικό" δε θα σου προσδώσει την παραμικρή πολιτική αξία εάν δεν διαθέτεις τα μέσα να το σπείρεις, να το καλλιεργήσεις και να το κάνεις ο ίδιος να ανθίσει.
Με βαριοπούλες και σφυριά δανεικά από βιβλία και Πολιτικές Επιστήμες δε θα μπορέσεις να σπάσεις το απόστημα που φύτεψαν στη ζωή σου (εφόσον φυσικά επιθυμείς κάτι τέτοιο...και στο βαθμό που σου το επιτρέπουν οι δικοί σου χρηματοδότες ασφαλώς...)
Αν θες τη συμβουλή ενός ρομαντικού, εγωιστή μπουνταλά (με τρία πτυχία, ένα μεταπτυχιακό και τέσσερις ξένες γλώσσες σημειωτέον...)θα πρέπει να χτυπήσεις με την ίδια σου τη γροθιά το απόστημα...ώστε μόνο από το βαθμό που πόνεσες θα αντιληφθείς πόση ζημιά του έκανες (νόμος δράσης-αντίδρασης, στοιχειώδης φυσική γυμνασιακού επιπέδου).
Καλή ζωή να έχεις, και καλή συνέχεια στο έργο σου.Εύχομαι δε τα βιβλία σου να μπορέσεις τα τα πλαστικοποιήσεις κάποτε...Ξέρεις...στον τυφώνα που έρχεται, το χαρτί τους θα λιώσει σε δευτερόλεπτα, δε θα σε προφυλάξει τόσο όσο νομίζεις.

Ανώνυμος είπε...

...Κι επειδή δεν έχω κατανοήσει ακριβώς το ύφος της προσωπικής αντιπαράθεσης στο οποίο αποδύθηκες φίλε "συνοδοιπόρε", ρίξε σε παρακαλώ μια ματιά στις ακόλουθες επισημάνσεις:
1) Δε νομίζω ότι έχει γίνει πλήρως κατανοητό από πλευράς σου, αλλά μπροστά σου δεν έχεις γραπτό έκθεσης μαθητή Λυκείου ώστε να έχεις το δικαίωμα να το βαθμολογήσεις ή να γράψεις τις παρατηρήσεις σου σαν καλός δάσκαλος για καθεαυτό το γραπτό.
Μπορείς, όπως κάθε αναγνώστης, να το κρίνεις και να ταχθείς υπέρ ή ενεντίον του, αλλά όχι να το αξιολογήσεις, πολλώ μάλλον με βάση τις προσωπικές σου εκτιμήσεις περί αισθητικής και ευστάθειας, οι οποίες μάλιστα σε ορισμένα σημεία τους αγγίζουν τα όρια της εμπάθειας (ποιος σε χρηματοδοτεί, ο Soros/ εγωιστική -κενή επιχειρηματολογία κλπ.)
2) Δε θα γίνει το ιστολόγιο chat room ώστε να στήσουμε λεκτική αντιπαράθεση.
3) Όσα επεσήμανες εξ αφορμής του σχολίου μου ήταν παντελώς άσχετα ως προς το περιεχόμενό του, ως εκ τούτου εντελώς εκτός θέματος.
4) Πρέπει να πόνεσε πολύ -εικάζω άλλά δεν εκφράζω γιατί..έχει να κάνει με κάποια μετεκλογική πικρία ίσως...??? Αν είναι έτσι, το πρόβλημά σου δεν είμαι εγώ, αλλά εσύ αγαπητέ.
5) Αν πραγματικά είχες αντίλογο δε θα διέθετες ούτε ένα δευτερόλεπτο από το χρόνο σου σε μια κατά πρόσωπον και άνευ ουσίας επίθεση δεδομένου ότι αντί να σχολιάσεις την ανάρτηση, προτίμησες (???) να βαθμολογήσεις το γράφοντα...(!!!)
Αντ'αυτού θα ήταν προτιμότερο να παραθέσεις τη δική σου "εμπεριστατωμένη" και "καλώς εκπεφρασμένη" μέσω Ιστορικών ερεισμάτων, άποψη. Χωρίς ίχνος ειρωνίας, πιστεύω πως κάτι τέτοιο θα συνεισέφερε κατά πολύ σε έναν ζωντανό και εποικοδομητικό (και, γιατί όχι? επιμορφωτικό) διάλογο.
6) Κάτι τελευταίο το οποίο είμαι βέβαιος ότι θα εκλάβεις (ίσως είναι, αλλά τι να κάνουμε?? ας πρόσεχες)ως εγωιστικό:
Το ότι η προσέγγιση και η άποψη ενός απλού πολίτη (οι ακαδημαϊκές μου γνώσεις και παιδεία απέχουν μακράν από την κατεύθυνση των κοινωνικο-πολιτικών επιστημών) χρήζουν επιστράτευσης ορολογίας και βιβλιογραφίας εξειδικευμένων επιστημονικών ατραπών προ κειμένου να αντικρουσθούν (εσύ ο ίδιος έκανες λόγο για Πολιτική Ιστορία και στρατηγικές μάχης), αυτό μόνο του τα λέει όλα όσον αφορά τη δομή, το περιεχόμενο και το μήνυμα του σχολίου μου!!! Καλό σου βράδυ "συνοδοιπόρε"...
Σ'ό,τι με αφορά δεν έχω να προσθέσω τίποτε παραπάνω και θα θεωρήσω το ατυχές περιστατικό λήξαν και ανάξιο από τούδε κι εφεξής οιουδήποτε περαιτέρω σχολιασμού.
Ευχαριστώ το ιστολόγιο για την φιλοξενία του και ζητώ ειλικρινά συγγνώμη για την ενδεχόμενη κατάχρηση της φιλοξενίας αυτής.
Κάποιος "συνένοχος"...