Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

Μήνυμα προς τον Αντέννα

Ό,τι δε βλέπουν τα μάτια μου, ευτυχώς το βλέπουν άλλα.
Παρακάτω είναι το μήνυμά μου προς τον Αντέννα. Προσπάθησα να είμαι ευπρεπής, αλλά και να τους χτυπήσω εκεί που πονάνε.

Απόψε, με τη σημαία την χωρίς σταυρό που βάλατε φάτσα- μόστρα, μου αποδείξατε το μέγιστο πατριωτισμό σας κ.κ. του Αντέννα.
Τελικά, αυτό που είχα διαπιστώσει για το κανάλι σας, επιβεβαιώνεται και σφραγίζεται απόψε. Άξιοι!

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Από τώρα και στο εξής δε θα είστε χρεωμένοι σε κανένα κουμπί της τηλεόρασής μου. Καληνύχτα σας!

Θ.Κ.

1 σχόλιο:

titosp.blogspot.com είπε...

Κυρι οι του ΑΝΤΕΝΝΑ, το λιγωτερο και επιεικες ειναι οτι εισαστε εκτος απο δοσιλογα τομαρια, και παληανθρωποι. Ειχατε το θρασσος και την αναιδεια να βαλλετε την Ελλ. Σημαια χωρις σταυρο. Μισεληνες, Πουλημενοι, Προδοτες ποσο ακομα θα σας ανεχομαστε? Να θυμασθε. ΕΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ. Φτου σας, χαμαιλεοντες.