Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΛΑΘΡΟΕΠΟΙΚΟΥΣ ΣΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ

Θέλω να θεσω ενα γενικο ερωτημα και οποιος καλος ανθρωπος μπορει, ας μου απαντησει σας παρακαλω. Ειμαι κακος ανθρωπος που εχω φτασει σε ενα σημειο να βλεπω αλλοδαπο στο δρομο και να μου γυριζουν τα ματια?? (Ισως επειδη δε βλεπω Ελληνα πια)

Ειμαι κακος ανθρωπος που σε καθε φαναρι ερχεται ο καθε βλακας που στο παιζει και μαγκας για να σου πλεινει τα τζαμια και εγω τον βριζω?? (Μηπως ειναι λιγο παραπανω μαγκες απ'οσο πρεπει σε μια ξενη για αυτους χωρα?)

Ειμαι κακος ανθρωπος που δε θελω αυτο το κρατος να παρεχει τιποτα πια στους ξενους απο τις τσεπες των Ελληνων οταν εμεις δεν εχουμε να φαμε??

Ειμαι κακος ανθρωπος που θεωρω αυτους τους 300 της βουλης τους μεγαλυτερους προδοτες αυτης της χωρας οταν δινουν εντολη να συλλαμβανονται μονο οσοι αλλοδαποι πιανονται με οπλα?? (Αυτοι που ειναι με μαχαιρια, στιλετα, ναρκωτικα, νταβατζιδες, κτλ...μαλλον δεν ειναι επικινδυνοι εε??)

Μηπως ειμαι κακος ανθρωπος που αυτο που θελω σαν τρελλος ειναι να φυγουν ολοι, να αλλαξει αυτη η κατασταση,! κι ας μας λενε μετα ρατσιστες, αλλ! α θα εχουμε μια χωρα με Ελληνες μονο και ουτε εναν αλλοδαπο??

Βαρεθηκα ρε γαμωτο! Βαρεθηκα με ολα αυτα. Μπουχτισα να ζω σε μια χωρα που σε λιγο δε θα ειναι χωρα μου, αλλα καποιων αλλων, ξενων, που ηδη κανουν κουμαντο στη ζωη μου...

Μηπως λοιπον ειμαι κακος ανθρωπος επειδη θελω να λεγομαι, να ειμαι και να νοιωθω Ελληνας, με "Ε" κεφαιλαιο, χωρις κανεναν πανω απ'το κεφαλι μου, και οτι το εμποδιζει αυτο να θελω να το πεταξω εξω απο εδω?? (Πολιτικους οι οποιοι και αυτοι ξενοι ειναι, αλλοδαπους, ΔΝΤ, ΕΕ, και ολα αυτα τα σκουπιδια)

Συγγνωμη για τον τροπο μου, αλλα σας μιλαει καποιος πολυ κουρασμενος και αγανακτησμενος με αυτο που ζει πια...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

as mhn toys pshfizes na mhn stoys fernane