Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΗΤΕΡΑ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ

Πού είναι η κρατική μέριμνα για τις Ελληνίδες μητέρες;

Θέλω να απαντήσω στην κυρία (http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/03/blog-post_1195.html) ότι καλά κάνει και κοιμάται. Μην ξυπνήσει γιατί η πραγματικότητα είναι αρκετά σκληρή.

Να συνεχίσει να κάθεται βολεμένη στα λεφτά του μπαμπά της και του συζύγου της.

Το ότι δεν μπορεί η Ελληνίδα να βρει δουλειά υπεύθυνες είναι οι ελληνικές κυβερνήσεις, οι οποίες κατάφεραν να διαλύσουν την ελληνική οικονομία. Είναι γιατί κάποιοι ξεπούλησαν το κράτος μας στο βωμό των λαθρομεταναστών. Είναι γιατί κάποιοι βολεμένοι σαν εσένα προσλαμβάνουν προσωπικό αλλοδαπούς, χωρίς ασφάλιση και με χαμηλό μεροκάματο.

Και βέβαια έχω απαιτήσεις από το ελληνικό κράτος, για τα παιδιά μου, που τα μεγαλώνω μόνη μου, γιατί:

1) Έκανα δυο στρατιώτες που θα υπηρέτησαν το ελληνικό κράτος. Που θα ορκιστούν πίστη και να υπερασπιστούν την πατρίδα τους. Να δώσουν τη ζωή τους για την πατρίδα. Μια πατρίδα που δεν τους πρόσφερε τίποτα. Ούτε καν δωρεάν παιδεία. Ούτε καν δωρεάν υγεία.

2) Είναι γιατί δουλεύω (Λέξη άγνωστη σε σένα) 30 χρόνια στον ιδιωτικό τομέα και όταν ζήτησα παιδικό σταθμό, και μάλιστα του ΙΚΑ, μου είπαν ότι προηγούνται οι αλλοδαποί (για να μάθουν τη γλώσσα).

3) Όταν ζήτησα εμβόλια από το ΙΚΑ , μου είπαν ότι προηγούνται οι αλλοδαποί (γιατί πρέπει να εμβολιαστούν τα παιδιά τους).

4) Όταν αρρώστησαν και τα πήγα στο Νοσοκομείο ΠΑΙΔΩΝ, μου ζήτησαν να πληρώσω τις εξετάσεις. Δεν τους έκανε το βιβλιάριο του ΙΚΑ. Όταν είπα ότι δεν έχω χρήματα, μου είπαν να βγάλω χαρτί απορίας. Οι αλλοδαποί-λαθρομετανάστες, όμως, έκαναν τζάμπα εξετάσεις και νοσηλεία.

5) Πληρώνω φόρους, ένσημα και ότι άλλο μου ζητηθεί.

Τι έχει κάνει αυτό το … κράτος για μένα και για όλες εμάς που μεγαλώνουμε τα παιδιά μας μόνες μας ?? Ένα μεγάλο τίποτα. Ποιά είναι η μέριμνα για τις μονογονεϊκές οικογένειες? Καμία.

Αλλά όλα αυτά για σένα είναι ψιλά γράμματα. Εσύ έχεις τον πλούσιο μπαμπά, τον πλούσιο σύζυγο, ίσως την υψηλή θέση (θέση αγορασμένη από τον πλούσιο μπαμπά και σύζυγο)!!!

Μην ασχολείσαι με μας που δουλεύουμε ή είμαστε άνεργες και βράζουμε στο ζουμί μας και μεγαλώνουμε τα παιδιά μας μόνες μας, χαλάς και φαιά ουσία και δεν κάνει……

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: