Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ ΕΝΕΡΓΑ ΣΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΤΩΝ "ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΩΝ"

Καλησπέρα σας, ονομάζομαι Παντελής Κ...., είμαι ένας απλός Έλληνας πολίτης , είμαι ένας αντιρατσιστής , δεν μπορώ να δεκτό τον ρατσισμό για οτιδήποτε , ειδικότερα ενάντια σε ότι ελληνικό.

Σας φαίνεται παράξενο αλλά έτσι είναι , όλοι μιλάνε για τον “ρατσισμό” των Ελλήνων ενάντια στους παράνομους μετανάστες, η πραγματικότητα όμως είναι η ακριβώς αντίθετη. Σήμερα εάν μπορούμε να μιλήσουμε για ρατσισμό, τότε μόνο για ρατσισμό εναντίων των Ελλήνων μπορούμε να δούμε και να εντοπίσουμε.
Πλέον η πραγματικότητα είναι πως οι ανθέλληνες – αναρχικοί – αντιεξουσιαστές – ακροαριστεροί είναι οι μεγαλύτεροι ρατσιστές που υπάρχουν στην Ελλάδα , μάλιστα ο ρατσισμός τους είναι τόσο φανατικός και επικίνδυνος που ξεπερνάει τα όρια της λογικής , της ανθρωπιάς.

Περνάνε στον κόσμο πως είναι αλληλέγγυοι με τους 300 παράνομους μετανάστες και πως προσπαθούν να δικαιώσουν τον δίκαιο αγώνα τους. Τα ερωτήματα που γεννιόνται είναι :

Ποίος είναι ο απώτερος σκοπός αυτών;

Πως είναι δυνατόν να είναι ανθρωπιστές για 300 παράνομους μετανάστες και να μην είναι ανθρωπιστές για 10.000.000 Έλληνες;
Τα πράγματα αρχίζουν και φαίνονται καθαρά τώρα πια, παρακολουθώ τα πράγματα αρκετά χρόνια, χρησιμοποιώ για την ενημέρωση μου τα blog, την τηλεόραση, τα σχόλια , τις συζητήσεις των φίλων μου και μόνο τότε βγάζω τα συμπεράσματα μου.

Έχω καταλήξει σε ένα συμπέρασμα, ο σκοπός τους είναι να καταστρέψουν την Ελληνική κοινωνία , οι παράνομοι μετανάστες είναι ένα όπλο στα χέρια τους , είναι μία βόμβα που την έχουν ετοιμάσει όπως ετοιμάζουν και τις μολότοφ πριν από μία πορεία, έχουν ανάψει το φιτίλι και περιμένουν να έρθει η στιγμή να την πετάξουν χωρίς ίχνος ανθρωπιάς στην Ελληνική κοινωνία. Δεν πιστεύω να νομίζετε πως λυπούνται τις μολότοφ που πετάνε; έτσι ακριβώς και δεν νοιάζονται για του παράνομους μετανάστες.

Πως θα σκάσει αυτή η βόμβα όμως; όλα θα αρχίσουν όταν δολοφονήσουν έναν από τους παράνομους μετανάστες, όταν κάποιος από αυτούς τους κακομοίρηδες φύγει από την ζωή πιστεύοντας πως αγωνίζεται για έναν δικό του αγώνα, θα ξεκινήσει το κακό.

Όλοι οι μετανάστες , νόμιμοι και παράνομοι περιμένουν αυτό το γεγονός , όταν γίνει τότε θα βγούνε έξω να τα σπάσουν , θα ζητήσουν εκδίκηση για τον άδικο χαμό ενός δικό τους ανθρώπου, θα γίνουν (εάν και οι παραπάνω είναι) ρατσιστές εναντίον τον Ελλήνων. Τότε εμείς τι θα πρέπει να κάνουμε; δυστυχώς θα αντιδράσουμε και εμείς , λέω δυστυχώς γιατί αυτός είναι ο σκοπός των ανθελλήνων – αναρχικών – αντιεξουσιαστών – ακροαριστερών, εμείς θα αντιδράσουμε για να προστατεύσουμε την οικογένεια μας και την πατρίδα μας , θα ξεκινήσει μία αλυσιδωτή αντίδραση που πραγματικά δεν μπορώ να φανταστώ καν πως θα καταλήξει.

Ερωτώ φίλε μου αναγνώστη , μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει το κακό , ακόμα μπορούμε να αλλάξουμε το μέλλον μας αρκεί να αποφασίσουμε να δουλέψουμε και να αγωνιστούμε όλοι μαζί για αυτό ΚΑΙ έξω από τον εικονικό κόσμο του Ίντερνετ.

Δεν είμαι αρνητικός με αυτό που κάνουμε όλοι μας, με την προώθηση της πραγματικής είδησης μέσω τον ηλεκτρονικών μέσων , αλλά πλέον δεν φτάνει μόνο αυτό, Εμείς οι Έλληνες έχουμε κατακτήσει τον ηλεκτρονικό κόσμο , εάν κοιτάξουμε γύρο μας βλέπουμε πως το συντριπτικό ποσοστό είναι σαν εμάς , είναι Έλληνες ή φιλέλληνες οι οποίοι μιλάνε πατριωτικά, οι ανθέλληνες – αναρχικοί – αντιεξουσιαστές – ακροαριστεροί έχουν περιοριστή σε έναν χώρο που ονομάζετε indymedia και 1-2 φόρουμ που ανήκουν σε αυτούς, όποτε βγαίνουν να πούνε κάτι σε δημόσιο ηλεκτρονικό χώρο τους ανταπαντούν εκατοντάδες Έλληνες πατριώτες κάθε φορά και τρέπονται σε φυγή. Δεν μπορούν να πιστέψουν πως είμαστε τόσοι πολλοί και για να το δικαιολογήσουν αυτό λένε πως κάθε ένας από εμάς έχει κάνει 150 λογαριασμούς και απαντάμε με διαφορετικά ονόματα.

Προσπαθώ να βρω έναν τρόπο για να μπορέσουμε πραγματικά να αλλάξουμε την Ελλάδα μας. Για να το καταφέρουμε αυτό πρέπει πρώτα α διορθωθούμε την “αρρώστια” που ονομάζετε προπαγανδιστικό σύστημα των ανθελλήνων – αναρχικών – αντιεξουσιαστών – ακροαριστερών.

Πως θα γίνει αυτό όμως;
Πρέπει να οργανωθούμε σε πραγματικές ομάδες ανθρώπων και να δρούμε στον φυσικό κόσμο , στην Ελληνική κοινωνία.

Ακούγετε δύσκολο όμως , πως θα το κάνουμε;
Όχι δεν είναι δύσκολο, δεν θα πρέπει να κάνουμε κάτι τραγικό , απλά θα πρέπει σε κάθε πόλη να δημιουργηθούν ομάδες ανθρώπων που θα απαντούν με κινήσεις στην προσκλήσεις των ανθελλήνων – αναρχικών – αντιεξουσιαστών – ακροαριστερών.

Τι εννοείς ;
Π.χ οι ανθέλληνες – αναρχικοί – αντιεξουσιαστές – ακροαριστεροί καταλαμβάνουν ένα κτίριο για να δείξουν την αλληλεγγύη τους στους παράνομους μετανάστες , το ίδιο ακριβός θα κάνουμε και εμείς για να τους ανταπαντήσουμε πως δεν συμφωνούμε με αυτό και πως αυτοί είναι η μειοψηφία.

Δεν έχω χρόνο για τέτοια όμως εγώ !!
Σε αυτό έχεις δίκιο , ούτε εγώ έχω , είμαι ελεύθερος επαγγελματίας , οικογενειάρχης και ο ελεύθερος χρόνος μου είναι μηδαμινός, αλλά τι να κάνουμε; να αφήνουμε αυτούς τους αργόσχολους , αυτούς που κατά 99% δεν έχουν δουλέψει ποτέ στην ζωή τους και τρώνε τα λεφτά του μπαμπά να αλωνίζουν στην Ελληνική κοινωνία και να προωθούν μονόπλευρα την ρατσιστική ανθελληνιστική προπαγάνδα ; καταλαβαίνεις πως αυτά που κάνουν αυτοί αλλάζουν την κοινωνία και τον τρόπο ζωής μας ; καταλαβαίνεις πως σε λίγα χρόνια η Ελλάδα μας δεν θα είναι η Ελλάδα που μεγαλώσαμε; δεν έχεις πια αγανακτήσει; πόσες φορές είπες “άρε και να μπορούσα να κάνω κάτι !!!!” έλα όμως που μπορείς και μάλιστα δεν είναι κάτι δύσκολο.

Η πρόταση μου είναι να δημιουργήσουμε ομάδες σε κάθε πόλη έστω και ομάδες των 10-15 ατόμων , να συντονιζόμαστε μέσω διαδικτύου και να δρούμε ομαδικά, να απαντούμε στις προκλήσεις τους και κάνουμε πραγματικό αγώνα για την Ελλάδα μας, για την Πατρίδα μας και εννοείτε χωρίς πολιτικές προεκτάσεις.

Πως θα το κάνουμε αυτό ;
Πρώτα στείλτε μου ένα μήνυμα στο προφίλ μου ή μέσω email στο zeusgrs@yahoo.gr.
Είναι σημαντικό για εμένα να παραλάβω τα μηνύματα σας για να δω τελικά πως δεν είμαι ο μόνος Έλληνας που πιστεύει πως πρέπει να το κάνουμε αυτό.
Ξεκινήστε να μαζεύετε φίλους και γνωστούς στην πόλη σας , δημιουργήστε μικρές ομάδες 3-4 ατόμων από δικούς σας ανθρώπους ώστε να τους εμπιστεύεστε , ορίστε έναν υπεύθυνο συντονιστή και αυτός ας έρθει σε επαφή μαζί μου.

Δεν είμαι κάποιος είμαι, ένας απλός Έλληνας σαν και εσάς, ένας Έλληνας που βάζει την πατρίδα του πάνω από όλα, μπορούμε να γνωριστούμε προσωπικά ή να μου στείλετε ένα email με την άποψη σας στο zeusgrs@yahoo.gr γιατί η εμπιστοσύνη είναι κάτι που μπορεί να στηρίξει το όλο αυτό το εγχείρημα.

Όπως βλέπετε την πρόσκληση την κάνω με το όνομα μου , το επώνυμο μου , την φωτογραφία μου . Σας περιμένω αδέλφια , πρέπει να κάνουμε κάτι ΤΩΡΑ που μπορούμε όχι αύριο που θα είναι πλέον αργά.

Παντελής Κ...... 6/3/2011

(αφαιρέσαμε το όνομα για ευνόητους λόγους)

Δεν υπάρχουν σχόλια: