Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Aκόμα ένα μάθημα απο τα ζώα...Σκυλί στην Ιαπωνία αρνείται να αφήσει πίσω το φίλο του - ΘΑ ΔΑΚΡΥΣΕΤΕ ΟΛΟΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ




peripatris

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

part 1

ΙΑΠΩΝΙΑ ΜΑΡΤΙΟΣ 2011.
ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΑΝΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ . ΛΕΗΛΑΣΙΑ ΚΑΜΙΑ .

Φωτογραφια από διαδικτυο

http://www.amren.com/mtnews/archives/2011/03/14/looting.jpg

Ιάπωνες καθώς στέκονται ήρεμοι στη γραμμή μπροστά από ένα κατάστημα από αυτά που λειτουργούν 24 ώρες και πωλούν είδη ψιλικών και τροφίμων καθώς και ιαπωνικό κολατσιό πχ βραστά αυγά ….

From HEIL GAP . Έχει πλέον περάσει μια εβδομάδα από το καταστροφικό πλήγμα που επέφερε το τσουναμι ο σεισμός και τα επακολουθήσαντα πυρηνικά ατυχήματα , στην Ιαπωνίας, και εάν δεν το συνειδητοποιήσατε , δεν είχαμε καμία πληροφορία ούτε κάποια νύξη για τυχόν λεηλασίες και βιαιοπραγίες στην χώρα των Σαμουράι .

Οι πληγέντες Ιάπωνες έχουν επιστρέψει στις ερειπωμένες κατοικίες τους , ψάχνοντας για ότι μπορεί να διασωθεί και οι συμπατριώτες από τις ραδιενεργές περιοχές , εγκατέλειψαν τα ανέπαφα σπίτια τους , χωρίς κανείς τους να ανησυχεί για κλέφτες και λοιπούς πλιατσικολόγους .
Οι άστεγοι και οι πεινασμένοι δεν προσπαθούν να παραγκωνίσουν αυτούς που προηγούνται στις σειρές , κατά τον διαμοιρασμό της βοηθείας , και παρατηρούμε τον έμπρακτο σεβασμό τους προς τους ηλικιωμένους , καθώς σύμφωνα με τις παραδόσεις της χώρας του ανατέλλοντος ηλίου, τους παραχωρούν την προτεραιότητα .
Οι κραυγές , τα κλάματα , οι λεηλασίες , οι διαπληκτισμοί και τα διάφορα επεισόδια με τις κρατικές υπηρεσίες που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε σαν τα επακόλουθα τέτοιων καταστροφών , είναι φανερό ότι απουσιάζουν από τους “Made In Japan” συνανθρώπους μας .
Και ξαφνικά συνειδητοποιούμε την τεράστια αντίθεση με ό, τι συνέβη μετά τον σεισμό στην Αϊτή τον περασμένο Ιανουάριο ή τον τυφώνα Κατρίνα το 2005 .Σε αμφότερες τις περιπτώσεις, υπήρξε μια σχεδόν άμεση προσφυγή σε αγριότητα , ακόμη και από τους εγχρώμους αστυνομικούς που συμμετείχαν στις λεηλασίες. Στο γκέτο της Νέας Ορλεάνης, , όπου τα κέντρα εκκένωσης έγιναν εφιάλτες της βίας και ανομίας, και η Εθνική Φρουρά έπρεπε να φέρει όπλα , ακόμη και για αποστολές βοηθείας και ανακούφισης των πληγέντων . Στην Αϊτή, οι σκηνές στις πόλεις όπου είχαν μεταφερθεί τα θύματα του σεισμού έγιναν και τόποι του μαρτυρίου των , αφού εκεί μέσα , τραυματίες έπεσαν θύματα μαζικών βιασμών.
Τι γίνεται όμως εάν μια καταστροφή χτυπήσει στο Μεξικό ή την Ινδονησία ή την Ινδία ή την Αίγυπτο ή την Κολομβία;
Θα πρέπει και εκεί να υπάρχουν εκτεταμένες λεηλασίες ; οι δε κατά τόπον υπηρεσίες αρωγής θα αποκομίζουν τεράστια κέρδη δια της πώλησης των προμηθειών της ανθρωπιστικής βοηθείας , αντί να τις μοιράσουν στον πληθυσμό ;
Αμερικανοί και Ευρωπαίοι θα παρουσιάζουν τηλεοπτικές σκηνές από τα φορτηγά με την βοήθεια των τροφίμων που θα είναι καταλυμένα από τον μαινόμενο όχλο , και η ανθρώπινη φαυλότητα θα καθιστούσε τη συμφορά χειρότερη για τους επιζώντες ;
Κατ΄ ουσίαν είναι βέβαιο ότι όλοι οι άνθρωποι επιδίδονται σε πλιάτσικο όταν οι δυνάμεις της τάξης βγαίνουν εκτός συναγωνισμού, και αυτό δεν έχει να κάνει με «ατομικισμούς» ή «αλλοτριώσεις και κοινωνικά χάσματα ." Αυτή είναι η φύση του ανθρώπου " .

Ανώνυμος είπε...

part 2

Θα μπορούσε όμως ένας αμιγώς λευκός πληθυσμός να συμπεριφερθεί όπως ακριβώς οι Ιάπωνες ;
Μπορεί να υπάρξει ένα μέρος της λεηλασίας και της κερδοσκοπίας, όχι μεγάλο , αλλά στην πραγματικότητα οι περισσότεροι λευκοί θα βοηθήσουν τους γείτονές τους, και θα σταθούν στην ουρά, περιμένοντας τη σειρά τους. Σίγουρα ψάχνοντας , θα μπορούσαμε να βρούμε τέτοιες παλιές φωτογραφίες από μεγάλες καταστροφές στην χώρα μας , που απεικονίζουν τους Έλληνες να αντιμετωπίζουν υπερήφανα ακόμη και την καταστροφή .
Πριν δεχθούν τα εκατομμύρια των μη λευκών μεταναστών, οι Βορειοευρωπαίοι θα είχαν ενεργήσει όπως και το μεγάλο κομμάτι των Ιαπώνων. Διότι Έλληνες ,Σουηδοί, οι Σκωτσέζοι, Ολλανδοί, Γερμανοί, Δανοί, όπου κι αν βρίσκονται και δεν έχουν ακόμα αραιωθεί πληθυσμιακά , από τους μετανάστες , μπορούν να λογαριασθούν ως εκείνοι που θα καταδείξουν το θάρρος, την αυτοσυγκράτηση , και την αξιοπρέπεια τους . Αυτό το βλέπουμε σε κάθε πτυχή των κοινωνιών που χτίζουν και το ζήτημα δεν είναι μόνο το πώς θα αντιδράσουν στην τραγωδία.
Οι κοινωνίες τους, όσο και εάν το αμφισβητεί κάποιος που δεν έχει ζήσει ποτέ κάπου αλλού , έχουν , μικρότερη εγκληματικότητα, ελεγχόμενη παρανομία, και την ελαχίστη αγριότητα και επίσης έχουν υψηλά επίπεδα δημόσιας τάξης .
Διότι η αλήθεια είναι ότι μόνο ολίγοι πληθυσμοί είναι ικανοί να κτίσουν αυτές τις κοινωνίες, και είναι κατά πολύ ανώτεροι από όλους τους υπόλοιπους . Αυτός, φυσικά, είναι ο λόγος του γιατί τόσοι πολλοί άνθρωποι από υστερημένες κοινωνίες θέλουν να μεταναστεύσουν, αλλά όταν έρχονται , αμέσως καταστρέφουν αυτό που ήρθαν να βρουν .
Aντε τώρα να βάλεις τώρα μυαλό στους οπαδούς της παγκοσμιοποίησης .

Τα πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετική στην Ιαπωνία, αν η χώρα είχε δεχθεί μεγάλο αριθμό, ας πούμε, Μαλαισιανούς ή Πακιστανούς.
Μέχρι στιγμής, η Ιαπωνία με σοφία , έχει περιορίσει τη μετανάστευση από τον τρίτο κόσμο, και μπορεί να αντιμετωπίσει μια καταστροφή με την πεποίθηση ότι όλοι οι Ιάπωνες είναι ενωμένοι τόσο στον πόνο και στον αγώνα για την ανοικοδόμηση. Η Ιαπωνία είναι πάρα πολύ καλύτερα προετοιμασμένη για να αντιμετωπίσει καταστροφή από την Αμερική ή την Ευρώπη επειδή η Ιαπωνία είχε τη σοφία να παραμείνει Ιαπωνική .
HEIL GAP ( or don’t argue with the truth )