Τι έχουν να πουν οι έντιμοι και οργανωμένοι Γερμανοί γι αυτό;
Τι κάνει το Υπουργείο Δικαιοσύνης (α, ξέχασα΄, ειναι απασχολημένο να κυνηγάει ρατσιστές).
Αναγνώστης
Η οφειλή «προέρχεται από την μη υλοποίηση των προγραμματικών συμβάσεων που είχαν υπογραφεί μαζικά το 1997 με τον ΟΣΕ για την κατασκευή βαγονιών. Τα ΕΝΑΕ είχαν πάρει την μερίδα του λέοντος, στην κατασκευή των βαγονιών, έστω και αν σε αρκετές από αυτές τις συμβάσεις από πίσω βρισκόταν η… Siemens!» αναφέρει το ίδιο δημοσίευμα.
«Τα λεφτά δόθηκαν από το ΟΣΕ, αλλά τα βαγόνια ουδέποτε παραδόθηκαν. Η τότε νέα ηγεσία των Γερμανών έφτιαξε μια εταιρεία-μαϊμού στην οποία πώλησαν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των συμβάσεων, η οποία εταιρεία λειτουργούσε στο εσωτερικό των ΕΝΑΕ. Πριν δύο χρόνια περίπου, ο Γερμανός ιδιοκτήτης ‘βάρεσε κανόνι’ και άφησε απλήρωτους κάπου 180 εργαζόμενους στην εν λόγω εταιρεία και τον ΟΣΕ χωρίς βαγόνια» αναφέρει το DefenceNet.
Στο ίδιο δημοσίευμα αναφέρεται ότι «οι εργαζόμενοι κατέφυγαν στα δικαστήρια και πριν δύο μήνες περίπου δικαιώθηκαν, αλλά με μια απόφαση που επιστρέφει στην ιδιοκτησία των ΕΝΑΕ ολόκληρη την ευθύνη για την εταιρεία. Αναγνώρισε δηλαδή ότι επρόκειτο για εικονική πώληση δεν αναγνώρισε την πτώχευση της προηγούμενης εταιρείας και συνεπώς όλες οι απαιτήσεις μεταφέρθηκαν στο νέο ιδιοκτήτη! Το αποτέλεσμα ήταν ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος να στείλει εγγράφως πλέον την απαίτηση των 200 εκατ. ευρώ στα ΕΝΑΕ και τον Ι. Σάφα ο οποίος βέβαια αγνοούσε παντελώς το θέμα αφού οι Γερμανοί πρώην ιδιοκτήτες δεν του είχαν αναφέρει αυτή την ‘μικρή’ λεπτομέρεια!».
capital.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου