Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

ΔΕΝΔΙΑΣ:Έχω φίλους τέκτονες, αλλά ο ίδιος δεν είμαι τέκτονας - ΠΟΙΝΕΣ ΓΙΑ "ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΑ"ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ

  Έχω φίλους τέκτονες, αλλά ο ίδιος δεν είμαι τέκτονας
«Διάλογος» στο Διαδίκτυο και … εξαγγελίες ποινών για «ρατσιστικά αδικήματα»

Αγριεύει η σύγκρουση κυβέρνησης – Χρυσής Αυγής


Κλιμακώνεται μέρα με τη μέρα η ανοικτή σύγκρουση μεταξύ της κυβέρνησης και της Χρυσής Αυγής, με αφορμή τόσο τη συνεχιζόμενη «δράση» των στελεχών της τελευταίας, όσο και την αντίδραση στελεχών της κυβέρνησης που βρέθηκαν, ή βρίσκονται στο «στόχαστρο» ή «απέναντι» από τα στελέχη της Χ.Α.

Την κόντρα υποδαυλίζει και η δυναμική που δείχνουν για το κόμμα του Νίκου Μιχαλολιάκου οι τελευταίες δημοσκοπήσεις.

Το τελευταίο 24ωρο πάντως στην επικαιρότητα ήρθαν οι υπουργοί της κυβέρνησης κύριοι Ρουπακιώτης και Δένδιας οι οποίοι «απάντησαν» στη Χρυσή Αυγή, ο πρώτος με εξαγγελίες για αυστηρές ποινές για αδικήματα ρατσιστικού χαρακτήρα και ο δεύτερος «απαντώντας» σε σωρεία φημών κα δημοσιευμάτων στο διαδίκτυο αναφορικά με το κατά πόσον είναι μασόνος, αλλά και για το εάν έχει υποβάλλει παραίτηση, δημοσιεύματα και φήμες που κατά το περιβάλλον του ανακινήθηκαν από στελέχη της Χρυσής Αυγής με τα οποία η κόντρα του έχει πλέον λάβει εκρηκτικές διαστάσεις.

Συγκεκριμένα ο υπουργός Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, με έξι διαδοχικές αναρτήσεις του στο Twitter, δηλώνει: «Δεν είμαι τέκτονας, δεν παραιτούμαι και προς το παρόν θα συνεχίσουν να με βρίσκουν μπροστά τους. Στην Ελλάδα είσαι ό,τι δηλώσεις, είχε πει ο Γιάννης Τσαρούχης. Συμπληρώνω και ό,τι γράφεις, ό,τι πιστεύεις και ό,τι αγωνίζεσαι».

Συνεχίζοντας ο κ. Δένδιας έγραψε: «Είμαι Έλληνας, χριστιανός ορθόδοξος, πατέρας 2 παιδιών, εγγονός και δισέγγονος ιερέα». Αμέσως ανέβηκε και ένα τρίτο tweet που αναφερόταν στις φήμες περί μασονίας «και ναι έχω αρκετούς φίλους τέκτονες, καθώς στην Κέρκυρα ο τεκτονισμός έχει μεγάλη παράδοση. Αλλά ο ίδιος δεν είμαι τέκτονας».





Στις 6 το απόγευμα της Τετάρτης, ο υπουργός Δημόσιας Τάξης επανήλθε με άλλα τρία tweets. Αυτή τη φορά, θέμα ήταν όλα όσα λέγονταν για την παραίτηση του. «Διαβάζω τα περί παραίτησής μου και γελάω. Δεν έχω αποφασίσει να τα “βροντήξω» έγραψε για να συμπληρώσει πως «Δεν εγκαταλείπω τη θέση που μου εμπιστεύθηκαν, όσο και να το εύχονται ορισμένοι…» και να «κλείσει» ξεκαθαρίζοντας ότι «Προς το παρόν θα συνεχίσουν να με βρίσκουν μπροστά τους…».

Κι ενώ είχε ξεσπάσει «διαδικτυακή κόντρα» μεταξύ Δένδια-Χρυσής Αυγής, ο υπουργός Δικαιοσύνης κ. Ρουπακιώτης ανακοίνωνε αυστηρές ποινές για ρατσιστικά αδικήματα!

Συγκεκριμένα εξήγγειλε ποινή ανώτερη των τριών ετών για αδικήματα πλημμεληματικού χαρακτήρα που διαπράττονται από εθνικό, φυλετικό ή θρησκευτικό μίσος.. Όπως ανέφερε, o κ. Ρουπακιώτης τροποποιείται η διάταξη εκείνη του Ποινικού Κώδικα (άρθρο 79 παρ. 3) σύμφωνα με την οποία η τέλεση τέτοιου είδους εγκλημάτων αποτελεί επιβαρυντική περίπτωση κατά την επιμέτρηση της ποινής.

Πλέον, με τη νέα ρύθμιση προβλέπεται επιπλέον ότι σε περίπτωση πλημμελήματος η ποινή είναι ανώτερη των τριών ετών, «γεγονός που σημαίνει την αποδοκιμασία της πράξεως εκ μέρους της Πολιτείας και τον περιορισμό της δυνατότητας αναστολής ή μετατροπής της ποινής».

Αλλοδαποί οι μισοί κρατούμενοι

Την εξαγγελία του αυτή πάντως συνόδευσε με συγκλονιστικά τα στοιχεία για το πρόβλημα του υπερπληθυσμού στις φυλακές, από τα οποία προκύπτει πως οι μισοί και πλέον κρατούμενοι είναι αλλοδαποί! Συγκεκριμένα, ο συνολικός αριθμός των κρατουμένων στις ελληνικές φυλακές ανέρχεται στις 12.479, εκ των οποίων οι 7.887 αλλοδαποί.

protothema

Δεν υπάρχουν σχόλια: