Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

"Ομολογώ, είμαι φοροφυγάς - Ελάτε να με συλλάβετε. Δεν θα σας κάνω τη χάρη να αυτοκτονήσω"


Ανοιχτή επιστολή - κόλαφος εργαζόμενου προς το Υπουργείο Οικονομικών και την Εφορία - "Δεν έχω να σας δώσω ούτε λεπτό αλλά ....Δεν θα σας κάνω τη χάρη να αυτοκτονήσω" 

"Ομολογώ, είμαι φοροφυγάς - Ελάτε να με συλλάβετε"
"Δεν θα σας κάνω τη χάρη να αυτοκτονήσω" δηλώνει απευθυνόμενος στο Υπουργείο Οικονομικών και την Εφορία ένας αγανακτισμένος Ηρακλειώτης, σε ανοιχτή επιστολή του την οποία έστειλε στο Cretalive.

Στην επιστολή αναφέρεται:

"Εγώ ο Εμμανουήλ Ανδρέα Βιτώρος κάτοικος Ηρακλείου και επί της οδού Κομοτηνής αριθμός 7 υπάλληλος Βενιζέλειου Νοσοκομείου έχων σώας τας φρένας ομολογώ τα παρακάτω:


1)    Πιστεύοντας τις κατά καιρούς εξαγγελίες για ανάπτυξη της υπαίθρου και στην ακεραιότητα του  κρατικού μηχανισμού προχώρησα το 2002 στην σύνταξη ενός επενδυτικού φακέλου στο όνομα της συζύγου μου για την δημιουργία μιας παραδοσιακής ταβέρνας σε ένα εγκαταλελειμμένο οικισμό του Ηρακλείου. Μετά από δεκατέσσερις μήνες συνεχούς ταλαιπωρίας εκδόθηκε η οικοδομική άδεια και μετά από εννέα μήνες δόθηκε ρεύμα, σύνολο καθυστερήσεων δύο χρόνια . Υποβολή μελέτης για 180.000€, έγκριση για 130.000€,τελικό κόστος 185.000€

2)    Συνήφθηκε  ανοικτό επιχειρηματικό δάνειο από την εθνική τράπεζα με σταθερό επιτόκιο 6,5% το οποίο με τα ψιλά γράμματα έφτασε να είναι 12,35%. Αναγκάστηκα λοιπόν να πάρω από ΤΕΑΔΥ,ΤΠΔΥ,ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ, ΜΤΠΥ,ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ το ποσό που χρειαζόταν με χαμηλότερα επιτόκια για να εξοφλήσω την εθνική. Υπολογίζοντας το μισθό μου που ήταν 1380€ καθαρά συν επίδομα Χριστουγέννων, Πάσχα, άδειας μου έμεναν κάποια για να ζήσω.

3)    Η επιχείρηση εξ αιτίας της κρίσης έκλισε το 2010 μη μπορώντας να καλύψει ούτε τα λειτουργικά έξοδά της.

4)    Ήλθε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ του οποίου μέλος ήμουν και οπαδός και ένθερμος υποστηρικτής καθώς και  του ιδίου του προέδρου, Γεωργίου Παπανδρέου(κρίμα το όνομα) και θεωρώντας με ότι ανήκω στους έχοντες(ήμουν στα 5 μέτρα από αυτόν στην ομιλία του στο Ηράκλειο όταν διακήρυττε ότι θα τα πάρει από τους έχοντες)μου κατεβάζει επειδή έτσι ήθελε τον μισθό μου στα 980€ καθαρά με 25 χρόνια προϋπηρεσία. Περικόπτει επιδόματα περικόπτει μισθούς κατεβάζει άκουσον, άκουσον στις 5000€ από 120000€ το αφορολόγητο κάτω ακόμα και από το όριο της φτώχιας, βάζει χαράτσια βάζει έκτακτους φόρους σε ποιους; στους μικρούς.                                                                                                                  Αφήνει στο απυρόβλητο αυτούς που καταλήστευαν το δημόσιο πλούτο δηλ τους ομοίους του και επιδίδετε με την συνδρομή των ομοίων του βλέπε ΝΔ,ΔΗΜΑΡ σε ένα ανηλεή αγώνα  εξόντωσης ,εξαθλίωσης των μη εχόντων. 

5)    Αξιότιμοι κύριοι που εμπνευστήκατε αυτόν τον τραγέλαφο και ξεπουλάτε εκτός από την χώρα και την αξιοπρέπειά μας. ΟΜΟΛΟΓΩ ότι δεν μου περισσεύουν για να σας δώσω να φάτε και άλλα. Και εξηγώ: Καθαρός μισθός 980€ μείον οι κρατήσεις των δανείων που δεν είναι εορτοδάνεια αλλά μιας 
 προσπάθειας για καλύτερη ζωή μένουν 71 ολόκληρα € για να ζήσω εγώ και η τετραμελής οικογένειά μου.

6)    Προσπαθώντας να επιβιώσω εγώ και η τετραμελής οικογένειά μου εργάζομαι υπερωριακά και σε άλλους τομείς του χώρου μου. Συμπλήρωσα το ιλιγγιώδες ποσό (με 12 έως 15 νυκτερινά)των 22.055,48€ εκ των οποίων τα 10.908€ πήγαν στα δάνεια. Ενώ πέρυσι πήρα 850€ επιστροφή φέτος θεωρώντας με πλουτοκράτη μου παρακρατάτε 1982,64€ και μου ζητάτε άλλα 1193,32€.

7)    Όλα τα απαραίτητα έγγραφα για την αλήθεια των ανωτέρω είναι στην διάθεση του οποιουδήποτε όποτε τα ζητήσει.

8)    ΟΜΟΛΟΓΩ ΕΙΜΑΙ ΦΟΡΟΔΙΑΦΕΥΓΩΝ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΕ ΣΥΛΛΑΒΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΟΥΤΕ ΛΕΠΤΟ.

9)    ΔΗΛΩΝΩ ΕΥΘΑΡΣΩΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΛΑΚΙΣΩ ΟΠΩΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΟΥ.ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΤΗ ΧΑΡΗ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΩ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΙ".

Δεν υπάρχουν σχόλια: