Έλεος με τις διαφημίσεις του ΕΟΠΥΥ -και δώρο μια μεγάλη απορία !
Όταν λέμε του ΕΟΠΥΥ, εννούμε, όχι του οργανισμού φυσικά, αλλά των
ιδιωτικών εταιρειών, που κέρδισαν το διαγωνισμό του Λοβέρδου, για την
κατάργηση του 184. Iδιαίτερα αυτή η άθλια της Newsphone (αυτής που έφερε
τα ροζ τηλέφωνα στην Ελλάδα), του 14900 δηλαδή με τον παππού και τη
γιαγιά, συγκεντρώνει..
χιλιάδες μπινελίκια στα κοινωνικά δίκτυα.
χιλιάδες μπινελίκια στα κοινωνικά δίκτυα.
Και η πολύ σοβαρή -ελπίζουμε- απορία του taxalia:
Το Υπουργείο λέει ότι κάνει τα πάντα για να μειώσει το κόστος του
τηλεφωνήματος, αλλά είναι υποχρεωμένο να συνεχίσει τη σύμβαση Λοβέρδου.
Παρά τη συμβατική του υποχρέωση πέτυχε να μειώσει 10% το κόστος.
Οι εταιρείες λοιπόν πρέπει κάτι να κερδίσουν και δεν έχουν -λένε- άλλα
περιθώρια να μειώσουν το κόστος (1,18 το λεπτό από κινητό).
Και η απορία μας είναι πολύ απλή:
Αφού δεν έχετε άλλα περιθώρια, πού βρίσκετε ρε κουφάλες τόσα εκατομμύρια ευρώ για την διαφήμιση των αριθμών σας;
Μέρα-νύχτα οι τηλεοράσεις παίζουν τα κωλονούμερά σας. Αντί να ρίχνετε
αυτά τα εκατομμύρια στη διαφήμιση, γιατί δεν ρίχνετε τις τιμές;;;;;
taxalia
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου