Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2010

ΓΙΑΤΙ ΚΡΥΒΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ;


Και εγώ δεν ακούω από τα ΜΜΕ τους εκατοντάδες βιασμούς Ελληνίδων γυναικών από λαθρομετανάστες.Προχθές πλησίον της οδού Πατησίων χουφτώσανε μια από τις φίλες μου στο φανάρι που περιμέναμε,δύο πακιστανοί.Δεν είχαν καταλάβει οτι οι κοπέλες συνοδεύονταν και φάγανε το ξύλο τις αρκούδας.Αυτοί τρέξανε σε ενα στενό τριγύρω.Ο κόσμος δεν κατάλαβε τι έγινε και μας έλεγε "ρατσιστές" και "Χρυσαυγίτες".Εξηγήσαμε στον κόσμο το περιστατικό τι κάνανε αυτά τα άτομα και μας υποστήριξαν. Φανταστείτε πόσα τέτοια περιστατικά γίνονται κάθε μέρα...

Στις χώρες της Ανατολής και του Ισλάμ το να κανεις αυτήν την πράξη σε μια κοπέλα και να την βιάσεις δεν θεωρείτε ποινικό αδίκημα. Αμα είναι Χριστιανή η κοπέλα που θα την βιάσουν και μείνει έγκυος,αυτή θα πρέπει να πιστέψει στο Ισλάμ αλλιώς θα τιμωρηθεί με θανατική ποινή.Εγώ πως θα συνυπάρξω με 2 εκατομμύρια απο αυτούς που πάνε να τους δώσουν ιθαγένεια όταν αυτό στην χώρα προέλευσης του και στην θρησκεία τους είναι ΝΟΜΟΣ!!!

Εγώ είμαι κατά της ιθαγένειας και δικαιώματος ψήφου των (λαθρο)μεταναστών.Είμαι υπέρ της απέλασής τους απο την χώρα αυτή όπου ήρθαν λαθραία.Και προτείνω ΠΟΣΟΣΤΟΣΗ των ΝΟΜΙΜΩΝ μεταναστών στο 3%.Όπως είναι σε πολλές χώρες της Ευρώπης,όπως στην Ιταλία.

Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια: