Γυαλιστερά περιοδικά με μοντέλα που θαυμάζουμε για το άψογο δέρμα τους και το τέλειο αναλογικά σώμα τους.
Ωστόσο πίσω από την εικόνα βρίσκεται μια μακρόχρονη, επίπονη διαδικασία που αντικαθιστά την πραγματικότητα, με ένα πλασματικό χαρακτήρα.
οι γυναίκες στις φωτογραφίες, απλά δεν υπάρχουν.
Από την 1η Οκτωβρίου, η Γαλλία εισήγαγε έναν νόμο όπου, ψηφιακά τροποποιημένες εικόνες που χρησιμοποιούνται σε ένα εμπορικό πλαίσιο, πρέπει να συνοδεύονται με το "disclaimer" "photographie retouchée"
Το "Getty images", το μεγαλύτερο "American stock photo agency"ανταποκρίθηκε στο γαλλικό δίκαιο και ανακοίνωσε επίσης τον δικό του κανονισμό "Creative Stills Submission Requirements" για απαγόρευση των εικόνων που έχουν "retouched" Δεν θα γίνονται πλέον δεκτές φωτογραφίες μοντέλων, που έχουν τροποποιηθεί για να δείχνουν πιο αδύνατα
Οι αλλαγές στο χρώμα των μαλλιών, το σχήμα της μύτης και το ρετουσάρισμα του δέρματος ή των κηλίδων είναι ακόμα αποδεκτές.
Σύμφωνα με σχέδιο διατάγματος του 2016, ο στόχος είναι να εξαναγκαστούν οι διαφημιστές να χρησιμοποιούν τις λέξεις "retouched photography" για να ενημερώνουν τους ανθρώπους εάν οι εικόνες τροποποιήθηκαν, για να αλλάξουν το σχήμα των σωμάτων των μοντέλων.
πηγή
http://abcnews.go.com/Lifestyle/getty-images-bans-retouched-images-models-body-shapes/story?id=50151349
Τώρα που η Instagram και τα apps παρέχουν εργαλεία σε όσους χρησιμοποιούν smartphone για να διαστρεβλώσουν εικόνες, η ηθική στάση σχετικά με τη ρετουσάρισμα δεν θα μπορούσε να έρθει σε καλύτερη χρονική στιγμή, σύμφωνα με τους επαγγελματίες της υγείας.
Πέρυσι, η Dove κυκλοφόρησε τη μεγαλύτερη μελέτη της, πραγματοποιώντας συνεντεύξεις με περισσότερες από 10.000 γυναίκες από 13 χώρες και αποκάλυψε ότι περισσότερες από τις μισές γυναίκες και κορίτσια αισθάνονται πίεση από τα μέσα ενημέρωσης για να εκπληρώσουν ένα μη ρεαλιστικό επίπεδο ομορφιάς. Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι η εμπιστοσύνη των γυναικών σε σχέση με την εικόνα του σώματος τους, μειώνεται συνέχεια.
Ο James *, που κάνει επαγγελματικό ρετούς, χειρίζεται εικόνες για έξι χρόνια σε περιοδικά μόδας και διαφημιστικές εκστρατείες. Έχει δημιουργήσει ένα χαρτοφυλάκιο πελατών γνωστών εμπορικών σημάτων όπως ο Alexander McQueen, ο Vogue, ο Calvin Klein, ο Gucci, ο Louis Vuitton και ο Zara και αποκαλύπτει μερικά από τα μυστικά της βιομηχανίας ρετουσαρίσματος.
Το έργο του James περιλαμβάνει ψηφιακή αφαίρεση των γραμμών χαμόγελου, αφαιρεί επίσης τις σακούλες από τα μάτια, τονίζει το σωστό περίγραμμα και αναδεικνύει τα ζυγωματικά, βελτιώνει την περιοχή του στομάχου, κάνει το στήθος αναλογικό, τις βλεφαρίδες μακρύτερες, τους μηρούς μικρότερους, τα δόντια πιο λευκά και απομακρύνοντας τους λεκέδες από το τσιγάρο, από τα νύχια των μοντέλων.
"το ρετουσάρισμα κυμαίνεται από την εξομάλυνση των χαρακτηριστικών ώστε να γίνεται εστίαση στη δράση ενός προϊόντος, μέχρι του να καταλήγεις σε μια Frankenstein εικόνα, όταν ο πελάτης λέει ότι του αρέσει κάποιο κεφάλι, αλλά σε ένα άλλο σώμα" είπε ο James
αναφέρθηκε επίσης στη διαδικασία "Reverse retouching" που περιλαμβάνει τα πάντα, από την εξάλειψη σκιών από προεξέχοντα οστά, μέχρι διορθωτικό χρώματος από την κακή κυκλοφορία στα χέρια και αλλαγές για την απώλεια βάρους και την αποτρίχωση.
το όνομα'James' δεν είναι το πραγματικό του όνομα *
πηγή 8-10-17
http://www.smh.com.au/lifestyle/beauty/confessions-of-a-retoucher-how-the-modelling-industry-is-harming-women-20171006-gyvqf2.html
Η παγκόσμια ανησυχία για τη βιομηχανία της μόδας είναι γνωστή, αλλά πολλοί δεν αντιλαμβάνονται πόσο απέχουν οι εικόνες από την πραγματικότητα.
οι αρνητικές επιπτώσεις στην κοινωνία, από το ρετουσάρισμα των εικόνων που μας βομβαρδίζουν συνέχεια, είναι σημαντικότατες.
Η κλινική ψυχολόγος Gemma Cribb, με έδρα το Σύδνεϋ, δήλωσε ότι οι ρετουσαρισμένες εικόνες μας επηρεάζουν συναισθηματικά. Οι γυναίκες συγκρίνουν αυτό που βλέπουν στον καθρέφτη με τις εικόνες της τελειότητας και ντρέπονται γιατί αισθάνονται ανεπαρκείς και ότι δεν πληρούν τα πρότυπα.
Είπε ότι μερικές από τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που μπορεί να έχουν οι γυναίκες για την εικόνα τους, περιλαμβάνουν τη χαμηλή αυτοεκτίμηση, τα προβλήματα για την εικόνα τους, τις διατροφικές διαταραχές καθώς και το άγχος και την κατάθλιψη.
Μας κάνουν πλύση εγκεφάλου με μια μη ρεαλιστική ιδέα για το πως μοιάζουν οι άνθρωποι.
«Όλοι είναι μοναδικά όμορφοι με το δικό τους τρόπου. Όλοι έχουμε ανασφάλειες για τα πράγματα που μας κάνουν να διαφέρουμε από ένα τυπικό ιδανικό της ομορφιάς. Πολλοί από εμάς, προσπαθούμε καθημερινά να δουλέψουμε πέρα από αυτές τις ανασφάλειες ».
όλο και περισσότεροι celebrities μιλούν κατά του Photoshopping και μοιράζονται τις πρωτότυπες φωτογραφίες τους για να το πολεμήσουν.
100% των εικόνων που βλέπουμε στα περιοδικά μόδας έχουν υποστεί επαγγελματικό ρετούς.
Ωστόσο δεν υπάρχει κανένας τρόπος να δημοσιευτεί μια εικόνα χωρίς καθόλου ρετουσάρισμα
πηγή 10-10-17
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-4964604/Professional-retoucher-reveals-alters-ads.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου