Παρασκευή, 24 Φεβρουαρίου 2017

γονείς επιδιώκουν να ταμπελοποιήσουν το παιδί τους με διάγνωση για σοβαρές μαθησιακές δυσκολίες, για να έχουν αβαντάζ στις σχολικές εξετάσεις



Λονδίνο, γονείς δέχονται με ανακούφιση την αρνητική ταμπελοποίηση και το στιγματισμό του παιδιού τους για να έχει αβαντάζ στις σχολικές εξετάσεις. Οι πιεστικοί αυτοί γονείς  επιδιώκουν να διαγνωστούν τα παιδιά τους με μαθησιακές δυσκολίες για να αποκτήσουν έξτρα, ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις εξετάσεις.
Μια έρευνα σε 810 δασκάλους πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από την ομάδα αξιολόγησης "testing group GL Assessment" του Λονδίνου,  δείχνει πως το 57% των δασκάλων πιστεύει ότι η διάγνωση για τις παιδικές μαθησιακές δυσκολίες της "Special Educational Needs (SEN)"  συχνά είναι λανθασμένη και στηρίζεται σε πληρωμένη ιδιωτική ιατρική γνωμάτευση.
το 39% των δασκάλων λέει ότι οι γονείς θέλουν να βάλουν την ταμπέλα για "ειδικές ανάγκες" στα παιδιά τους,  ώστε αυτά να έχουν ένα αβαντάζ στη διάρκεια των εξετάσεων
Η Lorraine Petersen, μια ειδική για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες  και πρώην διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής Ένωσης των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών (National Association of Special Educational Needs) είπε ότι οι γονείς αισθάνονται ανακούφιση όταν μαθαίνουν ότι η αλλόκοτη συμπεριφορά του παιδιού τους, οφείλεται σε κάποια διαταραχή.
Δεν αναγνωρίζουν ότι οι ίδιοι μπορεί να έχουν κάνει κάτι λάθος,  θεωρούν ότι ο κόσμος θα είναι λιγότερο επικριτικός απέναντι σε λανθασμένες συμπεριφορές του παιδιού τους, εάν αυτό κουβαλάει την ετικέτα, αλλά και απέναντι στις δικές τους γονικές δεξιότητες.
πιέζουν για να χαρακτηριστούν τα παιδιά τους δυσλεκτικά (to gain extra time in GCSEs and A-levels) ενώ άλλοι επιδιώκουν τη διάγνωση με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας (ADHD) για να δικαιολογηθεί η κακή συμπεριφορά των παιδιών τους, μέσα στην τάξη.
Μάλιστα πληρώνουν πρόθυμα για μια σχετική ιδιωτική διάγνωση
οι εκπαιδευτικοί προειδοποιούν ότι αυτή η τάση για στρέβλωση της αξιολόγησης -διάγνωσης για τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες special educational needs (SEN) στα σχολεία, έχει σαν αποτέλεσμα να χάνουν το σχετικό βοήθημα, τα παιδιά που έχουν πραγματικό πρόβλημα.
Σύμφωνα με την  έρευνα το 72% των εκπαιδευτικών πιστεύει ότι κάποιες οικογένειες επιθυμούν να χαρακτηρίζεται το παιδί τους με κάποια μαθησιακή δυσκολία, ακόμα κι όταν υπάρχουν ελάχιστα στοιχεία που να τεκμηριώνουν αυτή την πεποίθηση.
όταν οι γονείς ρωτήθηκαν για τους λόγους που επιθυμούν να "ταμπελοποιήσουν" το παιδί τους, ισχυρίστηκαν ότι θέλουν μια ιατρική ή ψυχολογική εξήγηση για τις δυσκολίες του παιδιού τους.
το αποτέλεσμα είναι να διοχετεύονται οι υπάρχοντες οικονομικοί πόροι σε παιδιά που δεν χρειάζονται πραγματικά βοήθεια και να χάνουν το σχετικό βοήθημα, τα παιδιά που πραγματικά το χρειάζονται.
Σύμφωνα με την έρευνα, μερικές φτωχότερες οικογένειες επιδιώκουν επίσης να αποκομίσουν πρόσθετα οφέλη, με τη διεκδίκηση ότι το παιδί χρειάζεται υποστήριξη για ADHD και αυτισμό.
πηγή 24-2-17
http://www.dailymail.co.uk/news/article-4254906/Parents-demand-learning-difficulties-diagnosis-exams.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: