Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Τι απαντά ο Άκης Τσοχατζόπουλος για τις οκτώ off shore - ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΑΜΟΓΙΩΝ;;;;

  Μετά τις νέες πληροφορίες σχετικά με τα στοιχεία που έχει στα χέρια της η εισαγγελία και δείχνουν την ύπαρξη οκτώ off shore εταιρειών που διακινούσαν μαύρο χρήμα, ο πρώην υπουργός μ'εσα από τη φυλακή δίνει τη δική του απάντηση.

Συγκεκριμένα, ο Άκης Τσοχατζόπουλος επιμένει να αρνείται ότι έχει οποιαδήποτε σχέση με όλες αυτές τις εξωχώριες εταιρείες.

«ΨΕΥΔΟΝΤΑΙ, ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΝ και ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΥΝ όποιοι υποστηρίζουν ότι δήθεν έχω οιαδήποτε σχέση με εταιρείες στο εξωτερικό, που διακίνησαν χρηματικά ποσά. Επαναλαμβάνω για ακόμη μια φορά αυτό που επανειλημμένα έχω δηλώσει και στη Βουλή: ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση έχω με εταιρείες στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό, ούτε με τις επιχειρηματικές και οικονομικές δραστηριότητές τους.

Καταγγέλλω ως εκ τούτου δημόσια, όσους έχουν την ευθύνη αυτών των διαδόσεων, τις οποίες διαρρέουν «αφανώς», που εξυπηρετούν συγκεκριμένες πολιτικές σκοπιμότητες στο πλαίσιο σχεδίου επηρεασμού εις βάρος μου της κοινής γνώμης και των πολιτών, όπως και των θεσμικών οργάνων της Δικαιοσύνης, που έχει την ευθύνη της έρευνας της υπόθεσης. Καταγγέλλω δημόσια αυτά τα τοπικά και αλλοδαπά κέντρα συμφερόντων, που διατηρούν ύποπτες διασυνδέσεις με το Κράτος και τις ιδιωτικές αγορές.

Ζήτησα από τους δικηγόρους μου, από δω και στο εξής να βρίσκονται σε ετοιμότητα για άμεση προσφυγή στη Δικαιοσύνη απέναντι σε όλες τις δυσώδεις και συκοφαντικές επιθέσεις ψεύδους τις οποίες δέχομαι».

Σημειώνεται ότι ξεκινά νέος κύκλος διώξεων για την υπόθεση Τσοχατζόπουλου και η ώρα της δίκης φαίνεται να πλησιάζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: