Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

Η περίθαλψη των λαθρομεταναστών σε βάρος της περίθαλψης των πολιτών

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ

Αθήνα 1-7-2012

Θέμα: Η περίθαλψη των λαθρομεταναστών σε βάρος της περίθαλψης των πολιτών.

Η περίθαλψη των λαθρομεταναστών σε βάρος της περίθαλψης των πολιτών
Κύριε υπουργέ,

(αν και αυτή η προσφώνηση είναι λανθασμένη διότι μετά το ''κύριε'' πρέπει να ακολουθήσει όνομα και όχι ιδιότητα), συγνώμη που δεν γνωρίζω το όνομά σας, διότι, κάτι η απέχθειά μου για τις απανωτές εκλογές που ξάπλωσαν κάτω, την μέχρι πριν καθισμένη αγορά, κάτι η αδιαφορία μου για τους από το πάλαι ποτέ επαίσχυντους τρόπους άσκησης της κοινωνικής πολιτικής που ασκείται στο βυζαντινορωμαίϊκο θεοκρατούμενο προτεκτοράτο το οποίο επιμένει να ονομάζεται ελληνικό κράτος, (ο όρος ελλαδικό κρατίδιο θα ήταν αντιπροσωπευτικότερος),δεν μου δημιουργούν το ενδιαφέρον να μάθω τα ονόματα της υπουργικής σύνθεσης της μιας, απ` τα ίδια, κυβέρνησης.
Άλλωστε νομίζω ότι τα ονόματα δεν έχουν σημασία διότι εγώ απευθύνομαι στον θεσμό της υπουργικής σας θέσης και όχι στο πρόσωπο.

Στο θέμα μας τώρα.

Στις 30-6-2012, ύστερα από ένα αιφνιδιαστικό οίδημα που μου εκδηλώθηκε στα άκρα αμφοτέρων των ποδιών μου, μετέβην στο εφημερεύον Λαϊκό νοσοκομείο με το ΙΧ αυτοκίνητό μου το οποίο οδήγησε η σύζυγος, διότι το να περιμέναμε ασθενοφόρο, θα ήταν σαν να πρωταγωνιστούσαμε στο γνωστό θεατρικό έργο του παραλόγου ''ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΓΚΟΝΤΟ''.

Εκεί λοιπόν, μου έδωσαν τον αριθμό αναμονής 87 καθ` ην στιγμή εξυπηρετείτο ο αριθμός 40. Και μέχρι εδώ.καλά. Σε εφημερεύον νοσοκομείο πήγα, του θανατά δεν ήμουνα, Σάββατο ήταν, να μη περιμένω και 47 νούμερα επί 10 λεπτά το κάθε νούμερο, ήτοι 7 ώρες μέχρι να εισέλθω στο ιατρείο; Και επειδή κάποιοι θα είχαν απαυδήσει και θα είχαν φύγει, μπορεί να ήμουν ''τυχερός'' και να έμπαινα σε 4-5 ώρες. Ε, κύριε υπουργέ; Πως σας φαίνεται αυτός ο χρόνος αναμονής σε ελλαδικό νοσοκομείο εν έτη 2012 μετά χριστιανικού ημερολογίου; Καλός είναι;

Εκείνο που δεν ήταν καλό, ήταν το γεγονός ότι από τα 47 νούμερα τα οποία προηγούντο εμού, τα μισά περίπου εξ αυτών τα είχαν λαθρομετανάστες.

Τί είπατε; Δεν είναι σωστός ο όρος; Πρέπει να τους λέμε παράνομους μετανάστες και όχι λαθρομετανάστες; Διότι δεν είναι λαθραία εμπορεύματα αλλά άνθρωποι; Καλά λοιπόν, παράνομοι μετανάστες. Αν και οι διάφοροι κρατούντες, υπουργοί, βουλευτές και λοιποί, που συμμετέχουν στις συζητήσεις των δημοσιογραφικών τραπεζιών, εδώ και 15 χρόνια τουλάχιστον, χρησιμοποιούν λανθασμένα τον όρο ''ρατσισμός'' και τα παράγωγά του, για να στηλιτεύσουν τις διακρίσεις μεταξύ ανθρώπων, ενώ ο όρος αφορά στη διάκριση μεταξύ ζώων κύριε υπουργέ. Για τις διακρίσεις μεταξύ ανθρώπων υπάρχει ο όρος ''φυλετισμός''. Αλλά θα μου πείτε: Eννοιολογικές προσεγγίσεις λεξιλογίου θα κάνουμε τώρα άνθρωπέ μου; Έλα στο θέμα σου.

Λοιπόν, επειδή δεν έχω εξαθλιωθεί ακόμα κύριε υπουργέ, (το ''εξαθλιωθεί'' πάρτε το όπως θέλετε. Οικονομικά, ηθικά, δεν έχω χάσει την ιδέα για τον εαυτό μου, παρά τις επίμονες προσπάθειες που ασκεί η πολιτεία γι` αυτό;), σηκώθηκα κι έφυγα και πήγα σε ένα ιδιωτικό μαγαζί, δηλαδή ιατρείο και πλήρωσα για να εξεταστώ και το ζήτημα του θέματος μου αρχίζει τώρα.

Είμαι 54 ετών και εργάζομαι αδιαλείπτως 29 χρόνια καταβάλλοντας τις εισφορές μου στο ΙΚΑ των οποίων οι παρακρατήσεις ανέρχονται στα 350 ευρώ μηνιαίως για να έχω την περίθαλψη που δεν έχω, όταν την χρειάζομαι. Οι λαθρομ., συγνώμη οι παράνομοι μετανάστες σας και ενίοτε ευκαιριακοί εγκληματούντες (διότι τα κυβερνόντα σας κόμματα τους έμπασαν στη χώρα από την άρση του εμπολέμου με την Αλβανία με την φαρδιά πλατιά διάνοιξη των συνόρων μας και εξακολουθούν να τους μπάζουν μέχρι σήμερα. Δεν τους έμπασε ο περιπτεράς του υπουργείου σας), πόσα πληρώνουν για να προηγούνται της δικής μου περιθαλπτικής αναμονής και να την απολαμβάνουν δωρεάν, στέλνοντάς με, μέσω υμών (γιατί εσείς με στέλνετε δεν με στέλνουν αυτοί) σε ιδιωτικά μαγαζιά να πληρώσω επιπλέον των χρημάτων που μου παρακρατείτε;

Τι είπατε; Oι ανθρωπιστικές ευαισθησίες της κοινωνικής σας πολιτικής δεν σας επιτρέπουν την παράκαμψη περίθαλψης παράνομων μεταναστών έστω κι αν δεν συνεισφέρουν τίποτα στον κρατικό κορβανά, για να προηγηθεί η περίθαλψη ενός Έλληνα πολίτη που την πληρώνει αδρά μέσω των παρακρατήσεων και λοιπών κεφαλικών φόρων και χαρατσίων (μην το ανοίξουμε άλλο)που του επιβάλετε;

Σ` αυτή την περίπτωση ποιος είναι το θύμα των φυλετικών σας διακρίσεων κύριε υπουργέ;
Θα ήθελα να σας γράψω κι άλλα, διότι τυγχάνει να διαθέτω επαρκή στοιχεία που καταδεικνύουν τις διακρίσεις οι οποίες γίνονται σε βάρος των νεοελλήνων πολιτών και σε όφελος των παράνομων μεταναστών, στο θέμα πάντα της περίθαλψης εφημερευόντων νοσοκομείων και των εξωτερικών ιατρείων του ΙΚΑ, αλλά ειλικρινά βαριέμαι κύριε υπουργέ. Απλά θα κοιτάξω να δω πως θα πορευθώ στο θέμα της περίθαλψης κι εγώ και τα μέλη της οικογένειας μου, με δεδομένο ότι η κοινωνική σας πρόνοια-πολιτική, με κλέβει κατά 350 ευρώ μηνιαίως και με δεδομένο ότι εσείς και τα δικά σας οικογενειακά μέλη, βάση του νόμου των προστατευμένων πιθανοτήτων σας, δεν πρόκειται να τύχετε της ανάγκης παρόμοιου περιστατικού περίθαλψης σε εφημερεύον δημόσιο νοσοκομείο. Διότι αν τυγχάνατε, μάλλον θα ρίχνατε γέφυρα επικοινωνιακής κατανόησης με πολιτική βούληση υπέρ της διακριτικής περίθαλψης νεοελλήνων πολιτών έναντι παράνομων μεταναστών, των οποίων δεν γνωρίζετε ούτε τα πραγματικά τους ονόματα, ούτε τις πραγματικές χώρες προέλευσής τους.
Εν ονόματι των συνεχώς εκπτωτικών πολιτειακών δικαιωμάτων μου και εν ονόματι της συνθήκης του Δουβλίνο ΙΙ, που οι πολιτικοί σας συνάδελφοι έχουν αποδεχθεί, συνεχίστε την πολιτική της κοινωνικής σας πρόνοιας κύριε υπουργέ σε βάρος μου και σε όφελος των συνονθυλευμάτων που εισέρχονται στη χώρα κι ύστερα προσπαθήστε να εξηγήσετε το φαινόμενο της φοροδιαφυγής.
Κι ένα τελευταίο κύριε υπουργέ, άσχετο με τα προαναφερόμενα.

Τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα του υπουργείου σας, έχουν επιβάλει τη δικτατορία της ασφάλτου καταλαμβάνοντας ετσιθελικά το επί της οδού Αριστοτέλους οδόστρωμα, απέναντι από την κυρία είσοδο του υπουργείου σας όπου βρίσκεται η δική μου (και άλλων βεβαίως) είσοδος. Μάλιστα οι υπηρεσιακοί σας παράγοντες, έχουν τοποθετήσει και απαγορευτικές πινακίδες για την στάθμευση οποιονδήποτε άλλων αυτοκινήτων πλην των αυτοκινήτων του υπουργείου.

Αποτέλεσμα. Εγώ (όπως και άλλοι) να πληρώνουμε πάρκινγκ ενώ το υπουργείο σας να χρησιμοποιεί και τις δύο πλευρές του οδοστρώματος για να μην πληρώνει τίποτα.

Ξέρετε; Στην Αχαρνών πίσω ακριβώς από το υπουργείο, υπάρχει χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων με 5 ευρώ όλη μέρα. Για πέντε περίπου αυτοκίνητα του υπουργείου σας και με την έκπτωση που θα πετύχουν οι αρμόδιοι υπηρεσιακοί σας παράγοντές, θα απαλλάξετε κάποιους επαγγελματίες και κατοίκους από τη δαπάνη στάθμευσης και το κυριότερο θα σταματήσετε να προκαλείτε! με την κατάληψη του οδοστρώματος. Διότι, γιατί κι αυτό να το πληρώνω εγώ, ο ιδιώτης, πολίτης, φυσικό πρόσωπο και όχι το κονδύλι εξόδων του υπουργείου σας;

Άλλωστε μέσω των παρακρατήσεών που μου κάνετε για τη δήθεν περίθαλψή που μου προσφέρετε, καλύπτετε τα έξοδα της περίθαλψης των λαθρομεταναστών σας, πληρώνοντας τις χρονοώρες απασχόλησης ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού που αναλώνονται γι` αυτούς, το φαρμακευτικό υλικό, την χρήση μηχανημάτων, καθώς και τις δαπάνες που καταβάλετε για την φυματίωση και άλλες ξεχασμένες ασθένειες που επαναφέρατε στη χώρα.

Ε, πληρώστε και το πάρκινγκ των υπηρεσιακών σας αυτοκινήτων κύριε υπουργέ και αφήστε μου τουλάχιστον τον δρόμο. ελεύθερο!



Μετά τιμής και πικρίας
Δρ. Λεωνίδας Λ. Μπίλλης
Οικονομολόγος-Κοινωνιολόγος

Πηγή: ηλ.τα.

1 σχόλιο:

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΣΑΛΑΜΑΝΟΥΔΗ είπε...

έτσι και πολύ-πολύ χειρότερα είναι δυστυχώς τα πράγματα. Η πολύωρη αναμονή συχνά οδηγεί στο θάνατο και όχι μόνο σε ιδιωτικά μαγαζιά. Χάνουμε τα λόγια μας από τον πόνο που νιώθουμε για την άδικη απώλεια της ζωής αγαπημένων μας ανθρώπων και για την απίστευτη εξαθλίωση όλων μας.