Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

ΤΑ ΔΟΛΑΡΟΣΤΟΜΩΜΕΝΑ ΕΒΡΑΙΟΛΑΜΟΓΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΚΑΨΗΣ-ΑΛΕΞΙΟΥ "ΤΣΑΚΩΝΟΝΤΑΙ" ΚΙ ΑΠΟΧΑΥΝΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΗ ΠΟΥ ΛΙΜΟΚΤΟΝΕΙ


Τα σκληρά λόγια της τραγουδίστριας...

Νέος πόλεμος ξέσπασε ανάμεσα σε  δύο τρανταχτά ονόματα που έγιναν διαδικτυακώς... μαλλιά κουβάρια. Ο Μανώλης Καψής και η Χαρούλα Αλεξίου δεν έχουν πια καμία ελπίδα να γίνουν φίλοι μετά την σκληρή επίθεση του δημοσιογράφου στην τραγουδίστρια με αφορμή τη διοσιοποιήση της λίστας με τα εισοδήματα που δήλωσαν τα διάσημα πρόσωπα στην Ελλάδα!

Επειδή πολλοί πιστεύουν ότι το συγκεκριμένο προφίλ δεν είναι του γνωστού δημοσιογράφου, το ZAPPIT έψαξε και διαπίστωσε πως πρόκειται για το πραγματικό προφίλ του Μανώλη Καψή, όσο...παράξενο και αν σας φαίνεται!

ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΑΨΗΣ




Η Χαρούλα Αλεξίου έγινε έξω φρενών και απάντησε άμεσα με οργή στον Μανώλη Καψή

«Μανώλη Καψή,

Κανείς πριν από εσένα δεν με έχει κάνει μέχρι τώρα να νοιώσω τέτοιο ανακάτεμα στο στομάχι με την επίθεση του.

Γιατί; είπα.
Τέτοιο μίσος, τέτοια αηδία μπορεί να έχω προκαλέσει σε έναν άνθρωπο που δεν με ξέρει παρά μόνο μέσα από το τραγούδισμα μου;

Γιατί δεν έχω το δικαίωμα να έχω γνώμη για ό, τι συμβαίνει στον τόπο μου ακόμη κι αν κάνω λάθος;

Γιατί αφού εσύ πονάς περισσότερο την χώρα από εμένα δεν έψαξες να βρεις (μια και δεν είδες το δικό μου όνομα στις λίστες που δεν είναι δική μου ευθύνη) το πόσο εντάξει ή όχι είμαι;

Αν ψάξεις και εκπλαγείς θα ζητήσεις συγγνώμη;

Έχεις το δικαίωμα να διασύρεις ανθρώπους και να χρησιμοποιείς τέτοιο λεξιλόγιο χωρίς λόγο;
Μήπως δεν είσαι εσύ αλλά κάποιος άλλος κακοήθης που χρησιμοποιεί το όνομά σου;

Μόνο “Γιατί” έχω να επαναλαμβάνω.
Δεν υπάρχει λογική στα γραφτά σου για να μπορέσω να σε κατανοήσω ακόμη κι αν τα έγραψες εν θερμώ (;).
Μακάρι να μην είσαι ο αληθινός.
Τί να πω;

Χαρούλα Αλεξίου

Δεν υπάρχουν σχόλια: