Η Ελληνική θυγατρική της Ολλανδικής εταιρίας FrieslandCampina(ετήσιος τζίρος 10 δισεκατομμύρια Ευρώ) δεν αρκείται στο να ταΐζει τα παιδιά μας μεεισαγόμενο γάλα ΝΟΥΝΟΥ kid (λες και δεν έχουμε Ελληνικό γάλα να τα ταΐσουμε) συνεχίζει να «ταίζει» με διαφημιστικά κονδύλια και τον «Σουλειμάν» πιθανόν για να κρατηθεί «μεγαλοπρεπής»!
Όταν εδώ και δύο βδομάδες έχει ξεσπάσει σάλος για την τουρκική τηλεοπτική σειρά «Σουλειμάν» που «μεταμορφώνει» ένα ψυχρό δολοφόνο σε άκακο αγγελούδι παραμορφώνοντας κάθε έννοια ιστορικής αλήθειας για τις ανάγκες της «γνωριμίας» του ελληνικού τηλεοπτικού κοινού με το «οθωμανικό μεγαλείο», (βλπ. σχετικό άρθρο«Σύγχρονα γιουσουφάκια και Σουλειμάν ο μεγαλοπρεπής»), όταν πολύ σοβαροί διαφημιζόμενοι όπως οι εφημερίδες «Δημοκρατία» και «Real News» αρνήθηκαν προκαταβολικά κάθε διαφημιστική παρουσία στην σειρά αυτή, όταν οι πολυεθνικές LOREAL,Nestle, Vodafone, η ελληνική αλυσίδα καταστημάτων «Βερόπουλος» κ.α. γνωστοποιούν πως δεν προγραμματίζουν πλέον καμιά απολύτως διαφημιστική παρουσία στην τηλεοπτική σειρά «Σουλειμάν», η εταιρία FrieslandCampina (Διάφορα γάλατα ΝΟΥΝΟΥ, Τυριά Gouda, Edam,Milner, Fina κ.α.) συνεχίζει ακάθεκτη να τροφοδοτεί, όχι με γάλα ή τυρί, αλλά με διαφήμιση την τηλεοπτική σειρά «Σουλειμάν».
Για να μην παρεξηγηθούμε, ας ξεκαθαρίσουμε το εξής: Ασφαλώς και είναι δικαίωμα της FrieslandCampinaνα διαφημίζεται όπου επιθυμεί, όπου τραβάει η καρδιά της. Ασφαλώς και είναι δικαίωμα της να αγνοεί τις εκκλήσεις ή τις διαμαρτυρίες που λαμβάνει στα τηλέφωνα 210 616 6400ή 800-11-668-668.
Είναι όμως και δικό μας δικαίωμα, σαν ευαισθητοποιημένοι καταναλωτές, να μην αγοράζουμε κανένα γάλα ΝΟΥΝΟΥκαι κανένα από τα τυριά τηςFrieslandCampina για την αναισθησία που θεωρούμε ότι επιδεικνύει απέναντι στην ευαισθησία των χιλιάδων Ελλήνων που υπέγραψαν εδώ το αίτημα απόσυρσης της τηλεοπτικής σειράς «Σουλειμάν» – και όχι μόνο.
Απευθύνουμε και πάλι έκκληση σε όσες εταιρίες εξακολουθούν να διαφημίζονται στον ωραιοποιημένο «Σουλειμάν» να σταματήσουν να το κάνουν. Έχουν άλλωστε άπειρες επιλογές για να δαπανήσουν τα διαφημιστικά τους κονδύλια – και μην μας πουν πως η συγκεκριμένη σειρά έχει «αποδεδειγμένα υψηλή τηλεθέαση» γιατί υπάρχουν πολλές άλλες σειρές με πολύ μεγαλύτερη «αποδεδειγμένα υψηλή τηλεθέαση» που μπορούν να διαφημιστούν χωρίς να προκαλούν ένα ευαισθητοποιημένο μέρος των πελατών τους. Εκτός αν επιμένουν να καταλαβαίνουν μόνο αριθμούς, συμφέρον και λεφτά, αγνοώντας τις εύλογες ευαισθησίες μέρους των καταναλωτών τους. Οπότε δεν μένει τίποτε άλλο από το να μην αγοράζουμε τα προϊόντα τους!
Λεωνίδας Κουμάκης
Σάββατο, 22 Σεπτεμβρίου 2012
olympia
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου