Ακρόπολη 9.9.2012 -
Πρωτοβουλία πολιτών ανοίγει Ελληνικές σημαίες και τραγουδά των εθνικό ύμνο στον βράχο της Ακρόπολης ως πράξη αντίστασης και ανυπακοής.
Το βίντεο ξεκινάει με μία υπάλληλο του αρχαιολογικού χώρου που ζήτησε να μην γίνει η δράση.
Η δράση δεν είχε εθνικιστικό χαρακτήρα, οι πολίτες αυτοί δεν είναι νεοναζί-φασίστες αλλά είναι ελεύθερα σκεπτόμενοι Έλληνες.
H ενέργεια έγινε προφανώς για την απαγόρευση που υπήρξε σε Ελληνίδα πολίτη που προσπάθησε να απλώσει ελληνική σημαία στην Ακρόποηλη και κάποιοι κουφιοκεφαλάκηδες την...εμπόδισαν.
5 σχόλια:
Να μας λέτε και από ποιούς πολίτες όμως.
Η πρωτοβουλία ανήκει στο Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο.
ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΤΟ ΚΑΠΕΛΩΜΑ ΗΤΑΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ...ΣΥΜΝΜΕΤΕΙΧΑΜΕ ΟΛΟΙ ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ...ΕΙΠΑΜΕ ΟΧΙ ΚΟΜΜΑΤΟΣΗΜΑΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΣΕΒΑΣΤΗΚΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ...
HR
Από όσο ξέρω το κόμμα είναι ομάδα ομοιδεατών. Το ΕΠΑΜ είναι μέτωπο, ανεξαρτήτως ιδεολογικής κατεύθυνσης. Έχει τη νομική μορφή κόμματος, αλλά η ιδρυτική του διακύρηξη στηρίζεται σε 3 - 4 προτάγματα όλα κι όλα, όχι σε ολοκληρωμένη ιδεολογική / ποργραμματική πλατφόρμα επί παντός επιστητού.
Το να θέλει ένας λαός να διαχειρίζεται το νόμισμά του όπως εκείνος κρίνει είναι πράξη εθνικής κυριαρχίας και δε βλέπω γιατί θα πρέπει να είναι αριστερός ή δεξιός κάποιος για να το καταλάβει. Το να διαγράψεις το δημόσιο χρέος της χώρας είναι στοιχειώδης πράξη επιβίωσης και παρόμοια δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο θα πρέπει να ανήκει σε κόμμα κανείς για να το καταλάβει.
Αλλά αν ακομμάτιστος για σένα σημαίνει το να κάνεις πολιτικό πρόταγμα αγώνα την απουσία πολιτικής, τότε μάλλον το απολίτικος είναι που εννοείς. Πράγμα καθόλου ελληνικό σε τελική ανάλυση. Στην αρχαία Ελλάδα, δεν υπήρχε καν η έννοια του ανθρώπινου δικαιώματος. Υπήρχαν μόνο δικαιώματα του πολίτη. Ελεύθερος πολίτης ήταν ο ενεργός πολιτικά άνθρωπος.
Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ.ΣΟΦΟΝ ΤΟ ΣΑΦΕΣ. ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΑ
HR
Θα πάψει το "πρώην" μέλος του ΚΚΕ να προσπαθεί να αλώσει τον Ελληνικό δημοκρατικό χώρο;
Δημοσίευση σχολίου