Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

Aπόστρατος αξιωματικός κάτω των 55 γράφει για τον Βενιζέλο

 
Εκτος των ευθυνων σου για την σημερινη κατασταση της πατριδας και των ΕΛΛΗΝΩΝ...
Εκτος του οτι ησουνα ο χειροτερος ΥΠΕΘΑ που γνωρισα στα 30 χρονια στις ενοπλες δυναμεις

Θα αναφερθω σε προσωπικο θεμα ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΑΖΟΝΙΑ ΣΟΥ

Eιμαι αποστρατος αξκος με 34 ετη και για 2 μηνες (δεν εχω 34 ετη, 6μηνες και μια ημερα, η πτητικα) επεσα θυμα του Ν4024/2011 βαση του οποιου με μοναδικο κριτηριο την ηλικια μου (50 ετων) και οχι οπως επρεπε τις εισφορες που εχω καταβαλει μου μειωνει 40% την συνταξη μου πανω απο τα 1000 ευρω εως οτου γινω 55 ετων.  Κατά τον χρόνο της αποστρατείας μου καμία διάταξη δεν προέβλεπε ότι με μοναδικό κριτήριο άλλοτε την ηλικία μου και άλλοτε τον τρόπο αποστρατείας μου, και όχι
τους νόμους , θα μου επιβάλλονταν επιπλέον εισφορές , κρατήσεις και φόροι από άλλους απόστρατους συναδέλφους που εξήλθαν του στρατεύματος με τους ίδιους νόμους και έχοντας πληρώσει τις ίδιες η και λιγοτερες εισφορές με εμένα. Με λιγα λογια παιρνω 300 ευρω λιγοτερα καθε μηνα επειδη ειμαι κατω απο 55ετων και επειδη ετσι σου καπνισε εσενα, ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΜΕΙΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.

Οπως ομως δεν θυμασαι κε Βενιζελο την αποστρατεια μου την υπογραψες
ΕΣΥ το 2010 όντας ΥΠΕΘΑ. Μετα απο λιγους μηνες με την αλαζονια που σε
διακρινει (δυστυχως ακομα) εμφανιζεις ως ΥΠΟΙΚ το νομικο εκτρωμα του
ηλικιακου ρατσισμου και με οδηγεις στην οικονομικη καταστροφη.

Και θα σχολιασουν μερικοι για το οικονομικο αρνητικα η θετικα, το
σεβομαι γιατι υπαρχουν λογω της οικονομικης πολιτικης που ΕΣΥ
εφαρμοσες συνανθρωποι μου ΣΕ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ χωρις δουλεια
και με τα παιδια μας χωρις μελλον.

Ομως για την απαξιωση, τον εμπαιγμο και την κατασυκοφαντιση των ΕΛΛΗΝΩΝ
ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ που ειχες φροντισει με πολυ καλο τροπο αξιοποιώντας στο
επακρο το δημοσιοκαφρικο κατεστημενο και τα κομματοσκυλα σου δεν
προκειται να σε ξεχασω ποτε.

Μεσα λοιπον απο την κοινωνικη απαξιωση και τις οικονομικες δυσκολιες
που ΕΣΥ, με αναγκασες να ζω βλεπω με χαρα τον πολιτικο σου ασταματητο
κατηφορο και περιμενω με αγωνια να υπογραψω στις ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ το
πολιτικο σου ΤΕΛΟΣ.

Με πολιτικο ρατσισμο και αλαζονια

Ενας ΕΛΛΗΝΑΣ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΑΞΚΟΣ ΕΑ κατω ΑΠΟ 55 ΕΤΩΝ

ΥΓ Ευχομαι ο οδικος χαρτης της οικονομικης καταστροφης που
εμπνευστηκες και εφαρμοσες στους ΕΛΛΗΝΕΣ (με εξαιρεση τους φοροφυγαδες,
τα κομματοσκυλα, τις συντεχνιες, τους τραπεζιτες και τον κομματικο
στρατο που δημιουργησες) να εχει ενα αδιεξοδο και μονο ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΣΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ.

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΖΗΤΗΣΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ
ΒΓΗΚΕ Η ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑΞΑΝ ΟΙ ΓΑΙΔΑΡΟΙ ΓΝΩΜΗ.
Αναγνώστης