- Γιατί οι συσκέψεις για τις τομές στην παιδεία είναι μυστικές;
- Τί το μυστικό κρύβει το ψηφιακό σχολείο, το ψηφιακό βιβλίο, η ψηφιακή τάξη;
- Ποιός ο ρόλος του Κροάτη επιχειρηματία που συμμετείχε στην σύσκεψη;
- Από πότε οι επιχειρηματίες συμμετέχουν σε υπουργικές συσκέψεις στο Μαξίμου;
- Ο Γερουλάνος με ποιές αρμοδιότητες συμμετέχει σε θέματα που άπτονται των εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων;
- Μήπως η συμμετοχή του αφορά τον ρόλο του στα θέματα επενδύσεων και ανάπτυξης;
- Τί έγινε στο Υπουργείο Παιδείας; Ξεπουλάμε; Βρήκαμε λεφτά για αρλούμπες, βρήκαμε και τους επιχειρηματίες και κάνουμε τα μυστικά μας deals πουλώντας εκσυγχρονισμό; Μαθαίνουμε πως όλη η συζήτηση έγινε στα Αγγλικά. Φαντάζομαι πως θα είμαστε η πρώτη χώρα που θέματα της εθνικής της παιδείας και δη της ελληνικής συζητιώνται στα Αγγλικά και μάλιστα επί πέντε ώρες.
- Για ποιό λόγο στις συνεδριάσεις συμμετέχουν μόνο Αμερικάνοι «σοφοί»; «Σοφοί» άλλων εθνικοτήτων δεν υπάρχουν; Οι Έλληνες «σοφοί» που ήτανε; Μήπως οι Έλληνες «σοφοί» δεν διαθέτουν το κατάλληλο budget για επενδύσεις στην παιδεία;
- Οι άλλες χώρες, με εκπαιδευτικά συστήματα πιο ώριμα και προηγμένα, είναι οπισθοδρομικές και δεν εφαρμόζουν τα φρου φρου και αρώματα και τα μεγαλοπιάσματα τα δικά μας τα μεταμοντέρνα;
Οι εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις γίνονται με μυστικές συμφωνίες στο Μαξίμου, με συμμετοχή επιχειρηματιών και αποκλειστικά αμερικανών συμβούλων.
Η πολιτική ηγεσία της Ελλάδας αντιδρά σαν τους ιθαγενείς που χαίρονται με τις χάντρες και τα καθρεφτάκια που τους δίνουνε.
«Είσαστε πολυ μπροστά», τους λέει ο Αμερικάνος.
Παγόνι οι δικοί μας.
Καλό θα ήταν οι Αμερικάνοι σύμβουλοι να ασχοληθούν με τα χάλια της χώρας τους κάποια στιγμή, για τα οποία ευθύνονται οι πολιτικές που προωθούν και εδώ. Δεν είμαστε για πούλημα και δεν καταπίνουμε χωρίς να σκεφτούμε τα «εκσυγχρονιστικά» σχέδια, που οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια σε παθητικούς και αγράμματους πολίτες.
Και σε τελική ανάλυση ας μας πούνε επιτέλους στο Υπουργείο αυτή την ψηφιακή τάξη σε λυόμενα και τριτοκοσμικά σχολεία την οραματίζονται; Και πόσους μαθητές θα έχει μέσα; Πεντακόσιους;
Άλλα είναι τα προβλήματα της παιδείας. Τα ξέρουν. Τα αγνοούν ηθελημένα και όχι μόνο αυτό, αλλά φορτώνουν την ήδη σοβαρή κατάσταση και με καινούρια θέματα.
Όταν τελειώσει αυτός ο παραλογισμός μέσα στον οποίο ζούμε το τοπίο θα θυμίζει βομβαρδισμένες συνοικίες της Βαγδάτης και εμείς θα γυρνάμε στα χαλάσματα με τους μαθητές μας σαν τρελοί.
Ελένη Παπαδοπούλου
kostasxan
1 σχόλιο:
στην αρχη ποτιζω τα μυαλα των παιδιων με κινουμενα σχεδια ετσι ωστε να δουλευω στο υποσυνηδητο τους,τα ποτιζω με ταινιες που δειχνουν πως ΠΡΕΠΕΙ να ζουμε και τι να περιμενουμε με αποτελεσμα να ταυτιζονται με αυτες και να νομιζουν οτι θα περασουν καλα αν κανουνε κατι περα απο το νομο(τον πραγματικο και τον ηθικο)με βιντεοπαιχνιδια που θα κανει τα παιδια να σπαταλανε ωρες ατελιωτες στο να περασουν μια πιστα αφηνοντας στην ακρη το σχολειο,θα τα ποτιζω με ειδωλα οπως τραγουδιστες και ηθοποιους ωστε τα παιδια να θελουν να μιασουν σε ανθρωπους βιτρινες που δηθεν κανουν καποιο επαγκελμα αλλα στην ουσια δεν γνωριζουν τιποτα για αυτο το επαγκελμα και τους λογους υπαρξης του.ψυχαγωγεια ενημερωση τεχνες και αλλα πολλα εχουν χαθει στο διεφθαρμενο συστημα που εχω φτιαξει και τους περιμενει μολις φυγουν απο τα σχολεια.οσο γι αυτους που μου εχουνε ξεφυγει και πανε στα σχολεια με σκοπο να μαθουν τους εχω το καλητερο και ποιο υποχθονιο οπλο.θα τους αλαξω αυτα που μαθαινουν και θα τους κανω να μαθαινουν αυτα που θελω εγω.
Δημοσίευση σχολίου