Η έννοια της πατρότητας χρειάζεται «δραματική αναπροσαρμογή» προκειμένου να ευθυγραμμιστεί με τον σύγχρονο κόσμο, αναφέρει η σημαντική έρευνα του ΟΗΕ που παρουσιάστηκε χθες στην Νέα Υόρκη και η οποία καταλήγει πως απαιτείται ένας νέο τρόπος περιγραφής των «ρευστών και μεταβαλλόμενων» τρόπων με τους οποίους οι άνδρες νοιάζονται και υποστηρίζουν τα παιδιά τους.
Ίσως το κλειδί των συμπερασμάτων είναι η υπόδειξη πως «πρέπει να σταματήσουμε να αξιολογούμε τους άνδρες βάσει ενός «μητρικού μοντέλου», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην έρευνα με τίτλο «Οι άνδρες στην Οικογένεια και Οικογενειακή Πολιτική στον Μεταβαλλόμενο Κόσμο».
Οι άνδρες σήμερα υιοθετούν έναν γονεϊκό ρόλο που περιγράφεται πολύ καλύτερα ως «κοινωνική πατρότητα», αναφέρει η έρευνα, την οποία δημοσιοποίησε το Τμήμα Οικονο0μικών και Κοινωνικών Υποθέσεων της Γραμματείας του ΟΗΕ.
«Σήμερα οι άνδρες είναι πιο πιθανό να ζουν χωριστά από τα παιδιά τους και να έχουν παιδιά εκτός γάμου», δηλώνει η καθηγήτρια Μάργκαρετ Ο Μπράιαν, μια εκ των συγγραφέων της έρευνας και διευθύντρια του Κέντρου Έρευνας για τα Παιδιά και την Οικογένεια του University of East Anglia.
«Πολλοί άνδρες βιώνουν την πατρότητα ως μια σειρά σχέσεων με τα παιδιά, ορισμένα εκ των οποίων είναι βιολογικά δικά τους παιδιά ή άλλα είναι παιδιά των συζύγων ή των συντρόφων τους» προσθέτει η Ο' Μπράιαν. «Αυτή η κατάσταση πραγμάτων απαιτεί μια εξαιρετικά δραματική αναπροσαρμογή της αντίληψής μας για την πατρότητα και για το πώς οι πατεράδες μπορεί να εμπλέκονται στις ζωές των παιδιών».
Η έρευνα διαπιστώνει ότι όλο και περισσότερο, διαφορετικοί άνδρες – συμπεριλαμβανομένων των πατριών, των θείων, των παππούδων, των μεγαλύτερων αδελφών, των εξαδέλφων και άλλων ανδρών – παίζουν διάφορους πατρικούς ρόλους στις ζωές των παιδιών. Ο οποιοσδήποτε από αυτούς τους άνδρες, από μόνος του ή συλλογικά, μπορεί να είναι η πρωταρχική πηγή ανδρικής υποστήριξης του παιδιού. «Πέραν της σπερματοδοσίας, η πατρότητα είναι θεμελιωδώς μια κοινωνική κατασκευή», καταλήγει η Ο' Μπράιαν.
Ο αντίλογος
Ωστόσο, ο Ρομπ Ουίλιαμς, διευθυντής του Ινστιτούτου Πατρότητας, αμφισβητεί τους ισχυρισμούς της έρευνας, αποδίδοντας στον πυρήνα τους ένα χαρακτήρα «χρησιμότητας» στο ρόλο του πατέρα.
«Οι άνδρες μπορούν βεβαίως να είναι πατεράδες και των δικών τους παιδιών αλλά και των παιδιών από άλλες σχέσεις. Όμως αυτή η έρευνα κάνει λάθος όταν δεν θεωρεί καθοριστικό το να γνωρίζει το παιδί ποιος είναι ο βιολογικός του πατέρας», αναφέρει ο Ουίλιαμς.
«Αυτή η χρηστική άποψη της πατρότητας δεν συλλαμβάνει το τί είναι να είσαι πατέρας – ή τί είναι να έχεις πατέρα. Το να είσαι πατέρας είναι κάτι πολύ περισσότερο από το να παρέχεις τροφή και νερό. Εχει να κάνει με το από πού προέρχεσαι», επισημαίνει.
6 σχόλια:
...η πατρότητα είναι θεμελιωδώς μια κοινωνική κατασκευή», καταλήγει η Ο' Μπράιαν.
ΑΡΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑ Ο' ΟΜΠΡΑΙΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΦΥΛΟ ΟΠΩΣ ΗΔΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΜΑΣΟΝΟΚΙΝΗΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ, Η ΠΑΤΡΙΔΙΑ, Η ΜΗΤΕΡΑ, Ο ΠΑΤΕΡΑΣ
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ Ο.Η.Ε ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΣ Ο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΣ ΓΑΜΙΑΣ Ή ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ Ή ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ... Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΣΠΕΡΜΑΤΟΣ.
Πρώτα καταργήθηκε ο γονικός ρόλος του πατέρα , μετά θέλουν να καταργήσουν, σαν σεξιστικό, και τη μητέρα.
Ο ΟΗΕ, ουσιαστικά επιτίθεται κατά της βιολογικής πατρότητας, κάτι που έχει κάνει ήδη ο Άρειος Πάγος με την από 9/2009 απόφασή του.
Το μέλλον ανήκει στις Φεμιναζιλεσβίες!
Σωπασαμε στη απαξίωση του πατρικό ρόλου και στην θυματοποιηση των γυναικών που επέβαλε η Νέα Τάξη μέσω του Φεμινισμού!
Κάποιοι ακόμα , ειδικά άνδρες δεν, νοούν να καταλάβουν ότι όταν το ένα φύλο παραγκωνίζεται , και τα δύο χάνουν.
Κάποιοι εδώ μέσα ( με ύφος και όνομα βαρύγδουπο ) μας 'ενημερώνουν για ρόλους που οι ίδιοι ιδέα δεν έχουν.
Όσο για τα χριστιανόπουλα, αυτά ακόμα περιμένουν στοργή από την επουράνια μαμά τους. Αυτό δηλαδή , που οι ίδιοι είναι ανίκανοι να δώσουν ακόμα και στα παιδιά τους.
Η κοινωνία της Κυψέλης με Βασίλισσες, Εργάτριες και Κηφήνες είναι εδώ!
Ζούμε σε ένα σύστημα Εχθρικό στον Άνθρωπο.
Ξυπνήστε ρε! εεεεεεεεεεεεεεεεεε!
Πρώτα η δουλειά, και τα παιδιά ...βάρος!
"σύμφωνα με σχετική έρευνα, περισσότερες από 75.000 Ελληνίδες άφησαν τη δουλειά τους το 2006, με βασικότερη αιτία την έλλειψη βοήθειας για τη φροντίδα των παιδιών... «Αγαπώ τη δουλειά μου και ευτυχώς που έχω βοήθεια από την οικογένεια, διαφορετικά θα ήμουν αναγκασμένη να κάνω επιλογές εις βάρος της», λέει η κ. Νίκη Ψάλτη, δημοσιογράφος, μητέρα 2 παιδιών, 4μισι και 2μισι ετών. Στο ίδιο μήκος κύματος, και η κ. Μικαέλα Θεοφίλου, αρχισυντάκτρια του site Stylewatch.gr και ραδιοφωνική παραγωγός, μητέρα ενός 12μηνου αγοριού. «Για να είναι ευτυχισμένο το παιδί, πρέπει να είναι ευτυχισμένη η μαμά. Ενας παράγοντας ευτυχίας είναι η δουλειά μου. Ακόμα κι αν είχα λυμένο το οικονομικό, και πάλι θα εργαζόμουν, αλλά θα επέλεγα άλλη εργασιακή σχέση, ίσως με λιγότερες ώρες ή εργασία από το σπίτι, θα διαπραγματευόμουν διαφορετικά»."
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=13759&subid=2&pubid=8757102
ΤΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΡΟΚΦΕΛΕΡΣ ΑΥΤΟΥΣΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ "Η μητέρα της νέας εποχής"
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=13759&subid=2&pubid=8757102
«...Για να είναι ευτυχισμένο το παιδί, πρέπει να είναι ευτυχισμένη η μαμά. Ενας παράγοντας ευτυχίας είναι η δουλειά μου. Ακόμα κι αν είχα λυμένο το οικονομικό, και πάλι θα εργαζόμουν, αλλά θα επέλεγα άλλη εργασιακή σχέση, ίσως με λιγότερες ώρες ή εργασία από το σπίτι, θα διαπραγματευόμουν διαφορετικά...»
ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΤΙΦΑΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΓΥΝΑΙΚΑ Η Phyllis Schlafly
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΤΙΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ Phyllis Schlafly
http://www.eagleforum.org/
ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ Η ΠΡΟΠΑΓΝΑΔΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ (πατήστε πανω στον τίτλο (πάνω) ή χρησιμοποιήστε το URL (κάτω)
http://polemos.pa-sy-a.gr/pa-sy-a_polemos.htm#polemos_10
Δημοσίευση σχολίου