Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Το τέλος της ελευθερίας του λόγου και της σκέψης είναι εδώ! Με νόμο που έρχεται…

Πόσο εύκολα μπορεί να χαρακτηριστεί κάποιος ρατσιστής; Πανεύκολα μπορούν να του φορέσουν αυτή την ταμπέλα! Αρκεί απλά να εκφράσει την άποψη του με μερικές λέξεις. Αρκεί απλώς να πει πως δεν δέχεται άλλους παράνομους στη χώρα του για να χαρακτηριστεί ρατσιστής, νεοναζί και χιτλερικός. Εύκολα μπορούν κάποιοι να κάνουν συνειρμούς πως ο άνθρωπος αυτός που απλώς μιλά για νομιμότητα έχει βίαιες διαθέσεις, και ας είναι ο πιο φιλήσυχος άνθρωπος του κόσμου, από τη στιγμή που μιλά για νομιμότητα σε αυτή τη χώρα και στρέφεται “εναντίον” κάποιων ξένων παρανόμων είναι “ρατσιστής” και πρέπει να καεί στην πυρά, να περάσει από μια σύγχρονη ιερά εξέταση, να φοβάται πως θα τον στείλουν στη Γυάρο οι εκπρόσωποι της “σοσιαλιστικής” Χούντας, ή πως θα χρειαστεί να ζητήσει πολιτικό άσυλο σε κάποια χώρα που επιτρέπει την ελευθερία της σκέψης και της διάδοσης ιδεών! Όχι δε σας κάνω πλάκα! ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ… Και ναι, ίσως δεν θα ήταν τόσο τρομακτικός αν δε χαρακτηρίζαμε ο ένας τον άλλον “ρατσιστή” έτσι ελαφρά τη καρδία!

Το νέο Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Καταπολέμηση ορισμένων μορφών και εκδηλώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας μέσω του Ποινικού Δικαίου», που θα υποβληθεί το Μάρτιο για ψήφιση στη Βουλή, στο Άρθρο 3 και στις δύο πρώτες του παραγράφους αναφέρει: “ 1. Όποιος από πρόθεση, δημόσια προφορικά ή διά του τύπου ή μέσω του διαδικτύου ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο ή τρόπο, προκαλεί ή διεγείρει σε βιαιοπραγίες ή εχθροπάθεια κατά ομάδας ή προσώπου, που προσδιορίζονται με βάση τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, την εθνική ή εθνοτική καταγωγή, το γενετήσιο προσανατολισμό, ή κατά πραγμάτων που χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από τις παραπάνω ομάδες ή πρόσωπα, κατά τρόπο που μπορεί να εκθέσει σε κίνδυνο τη δημόσια τάξη, τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον έξι (6) μηνών έως τριών (3) ετών και χρηματική ποινή χιλίων έως πέντε χιλιάδων (1.000 – 5.000) ευρώ. 2. Αν η πράξη της προηγούμενης παραγράφου είχε ως άμεσο επακόλουθο την τέλεση εγκλημάτων, επιβάλλεται φυλάκιση τουλάχιστον ενός έτους και χρηματική ποινή τριών έως δέκα χιλιάδων (3.000 – 10.000) ευρώ, αν η πράξη δεν τιμωρείται βαρύτερα με άλλη διάταξη.”

Σε αυτό το σημείο θα σας παραθέσω αυτούσιο το σχόλιο που άφησα στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Δικαιοσύνης

“Το συγκεκριμένο άρθρο στην 1η του παράγραφο ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ!
Σε μια τάχα μου δήθεν αριστερίστικη κοινωνία είναι πολύ εύκολο οποιοδήποτε άρθρο ή οποιαδήποτε άποψη που δημοσιεύεται δημόσια να χαρακτηριστεί ρατσιστική.
Αν θέλετε να φιμώσετε τους πολίτες και να τους αναγκάσετε να μην εκφράζονται δημόσια με το φόβο του προστίμου ή της φυλάκισης σημαίνει πως οδηγούμαστε σε μια «σοσιαλιστική» ΧΟΥΝΤΑ!
Εγώ προσωπικά έχω χαρακτηριστεί πάρα πολλές φορές «ρατσίστρια» για κείμενα μου. Τι σημαίνει αυτό; Πως είμαι; Πως υποκινώ τη βία; Ή πως είναι απλώς ΚΑΘΕΣΤΩΣ να έχεις κάποιες συγκεκριμένες απόψεις και όταν πας να εκφράσεις κάτι διαφορετικό πέφτουν τα κοράκια να σε φάνε;
Είναι μόδα να παριστάνεις τον δήθεν αριστερό, και οποιοσδήποτε άλλος είναι ρατσιστής… Τι θα με κάνετε εμένα; Θα με βάλετε μέσα; θα με στείλετε στη Γυάρο επειδή ΔΕΝ είμαι κομουνίστρια; Να πάω να ζητήσω από τη Μέρκελ πολιτικό άσυλο επειδή στην Ελλάδα δε μ’ αφήνουν να γράφω ελεύθερα;

Ως δημοσιογράφος και διαχειρίστρια του ειδησεογραφικού site http://www.trupokarudos.com
θα ήθελα να μου κάνει την τιμή να απαντήσει ο Υπουργός ο ίδιος στο σχόλιο μου!

Κύριε υπουργέ με βάση την παραπάνω παράγραφο κείμενα σαν τα παρακάτω
θεωρούνται ρατσιστικά; Ή απλώς κοιτάζουν τα πράγματα από άλλη οπτική γωνία;
Αν είμαι ρατσίστρια ελάτε να με πιάσετε…

http://trupokarudos.com/?p=2864
http://trupokarudos.com/?p=2262
http://trupokarudos.com/?p=1886

Ναι ελάτε! Με λένε Ευαγγελία Καλλιόπη Πακάκη. Γεννήθηκα στη Ρόδο. Ζω στη Θεσσαλονίκη και αν μπείτε στο site μου έχει και τηλέφωνο να σας πω και διεύθυνση να ρθείτε αμέσως να μου φορέσετε χειροπέδες! Δε θα αντισταθώ!

Εμπρός λοιπόν! Μαστιγώστε με!
Και θα βρείτε και πολλούς σαν εμένα!!!”

Το Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων θα έπρεπε να φροντίζει για τα δικαιώματα όλων και όχι να μεριμνά για τα δικαιώματα κάποιων καταργώντας κάποια άλλα επίσης θεμελιώδη δικαιώματα! Φυσικά και πρέπει η πολιτεία να μεριμνήσει ώστε να μην υπάρχουν κρούσματα βίας έναντι κάποιων συγκεκριμένων κοινωνικών ομάδων, αλλά αυτό δεν πρέπει να γίνει καταργώντας την ελευθερία της σκέψης, την ελευθερία της έκφρασης και την ελεύθερη διάδοση ιδεών! Ναι κύριε υπουργέ, η ελευθερία έκφρασης είναι θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα που θα έπρεπε επίσης να προστατέψετε!

Κάποτε είχε πει ο Βολταίρος: “Διαφωνώ με ότι λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμα σου να το λες”… Εσείς όμως αμφισβητείτε το μεγάλο Γάλλο φιλόσοφο! Και όμως κύριοι και κυρίες μου έτσι είναι, δεν έχουμε το δικαίωμα να φιμώνουμε και έπειτα να έχουμε την απαίτηση να λέμε πως το πολίτευμα μας είναι δημοκρατικό! Δεν έχει σημασία τι πρεσβεύεις, δεν έχει σημασία, αν διαφωνώ μαζί σου, αλλά δεν έχω κανένα δικαίωμα να σε φιμώσω ακόμη και αν έχεις εντελώς αντίθετες απόψεις από εμένα.

Δικαιολογημένα και εγώ αναρωτιέμαι “Ποιος κυβερνά αυτή τη χώρα;”, εκτός από την Τρόικα φυσικά… Όταν σπούδαζα θυμάμαι κάτι αστεία τυπάκια από κάτι πεταμένες φοιτητικές παρατάξεις που μας προσέγγιζαν στα πρώτα έτη με το στανιό και ούρλιαζαν με φανατισμό στους διαδρόμους. Αν έλεγες κάτι που δεν τους άρεσε φώναζαν όλο και πιο δυνατά, και κάποιοι νταγλαράδες μεγαλόσωμοι θα ορκιζόσουν πως θα σε πλάκωναν στο ξύλο. Όμοιοι τους είναι οι προστάτες κάθε λαθραίου και μη νόμιμου σε αυτή τη χώρα. Και συγχωρέστε με δε με πειράζει το χρώμα, η καταγωγή και η θρησκεία αλλά η παρανομία που είναι η ρίζα του προβλήματος. Ναι με τον ίδιο τρόπο που με ενοχλεί και κάθε πρόβλημα που δημιουργήθηκε και από εμάς τους ελληναράδες. Αλλά εγώ είμαι “ρατσίστρια”, συγνώμη και πάλι το ξέχασα! Αυτοί κυβερνούν τη χώρα (ανεπίσημα φυσικά), οι πεταμένοι τσολιάδες των αριστερών τάχα-μου-δήθεν παρατάξεων, και αυτούς ευνοεί το νομοσχέδιο. Ποιος νοιάστηκε τώρα για τα δικαιώματα του Κινέζου και του Αφγανού! Θυμάται κανείς το παιδί που πέθανε επειδή έσκασε μια βόμβα στα χέρια του; Εγώ η “ρατσίστρια” όμως τον θυμάμαι!

Οι τάχα-μου-δήθεν αριστερές παρατάξεις που παίζουν με τον πόνο αυτών των ανθρώπων και είναι πάνω από όλα “φιλάνθρωπες” εξυπηρετούνται από αυτό το νομοσχέδιο που μόνο στόχο έχει τη φίμωση του Τύπου και των ελεύθερων μέσων του διαδικτύου, ώστε να συνεχίσουν ακάθεκτες το “έργο” τους… Οι ξένοι αντί για τη χώρα τους θα πεθαίνουν στην Ελλάδα, από βόμβες ή ασθένειες, οι Έλληνες θα τους εκμεταλλεύονται με κάθε πιθανό και απίθανο τρόπο, και όποιος μιλάει για ευθύνες και των ίδιων των μεταναστών (είναι ενήλικοι) και του κράτους που πρέπει να τους απελάσει και να μην τους μαντρώνει σε αυτά τα άθλια κέντρα υποδοχής μεταναστών είναι ρατσιστής. Αλλά είπαμε οι τάχα-μου- δήθεν- αριστερές παρατάξεις που παίζουν ένα τεράστιο ανήθικο πολιτικό παιχνίδι εντυπώσεων σε βάρος τους είναι πάνω από όλα “καλές” και “φιλάνθρωπες”!

Τώρα στα αλήθεια αφού μιλάμε για δικαιοσύνη, ποιος πρέπει να πάει φυλακή;

trupokarudos

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Στη χούντα ενδεχομένως να υπήρχε περιορισμός της ελευθερίας λόγου.Εδώ που θα έχουμε απαγόρευση της υποχρέωσης να λέμε την αλήθεια, σε τι καθεστώς ζούμε;