Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

ΕΝΑΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ ΕΛ-ΛΗΝΑΣ

Είμαι ένας απογοητεύμενος ΕΛ-ΛΗΝΑΣ.

Απογοητευμένος από αυτά που γίνονται το τελευταίο διαστημά μέσα στην πατρίδα μου.

Απογοητευμένος απο το μεθοδευμένο ξεπούλημα της πατρίδος μου.

Απογοητευμένος απο την ύπουλη και προδοτική συμπεριφορά των πολιτικών.

Απογοητευμένος απο την καταστροφή της εθνικής μας ταυτότητας και συνείδησης.

Απογοητευμένος απο τα ΜΜΕ και την προπαγάνδα που προωθούν.

Απογοητευμένος απο την έλλειψη γνώσης της ιστορίας μας και της καταγωγής μας.

Απογοητευμένος απο τους συμπατριώτες μου που πιστεύουν οτι το Δ.Ν.Τ. είναι εδώ για να βοηθήσει τον τόπο μας.

Απογοητευμένος γιατί όλοι σκύβουν το κεφάλι στον οικονομικό κατακτητή αρκεί να μην πειράξει τα δικά τους κεκτημένα και ας καίγεται το σπίτι του γείτονα τους.

Απογοητευμένος γιατί όποτε μιλήσω για θρησκεία ή για εθνός με αντιμετωπίζουν λες και τους έχω σκοτώσει την μάνα.

Απογοητευμένος γιατί ως λαός δεν έχουμε ψυχή όπως οι προγόνοι μας.

Απογοητευμένος γιατί έχουμε γίνει μοιρολάτρες και απαισιόδοξοι.Απογοητευμένος που κάποιοι κύριοι παρουσιάζουν τους ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ "21 σαν πλιατσικολόγους και συμφεροντολόγους.

Απογοητευμένος απο τον ίδιο μου τον εαυτό που δεν μπορώ να
κάνω κάτι τόσο δυνατό ώστε να αλλάξω την υπάρχουσα κατάσταση.

Δεν είμαι ακραίος άνθρωπος.Ενας οικογενειάρχης είμαι βιοπαλαιστής και προσπαθώ για το συμφέρον της οικογενειάς μου και του τόπου μου.Πληρώνω τους φόρους μου και δεν έχω αδικήσει ποτέ κανέναν.

Η σκέψη που με βασανίζει πιο πολύ απο όλα όμως είναι στο ΤΙ ΘΑ ΠΩ ΣΤΟΝ 2.5 ΕΤΩΝ ΓΙΟ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΙ "ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΤΕΡΑ ΕΣΥ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΜΕΤΕΡΙΖΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ?

Αυτή η σκέψη ήταν και η αφορμή να γράψω εδω σήμερα.

ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΛ-ΛΗΝΕΣ.
ΜΑΘΕΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΕΣΤΕ!

ΜΑΘΕΤΕ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΜΑΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.

ΜΑΘΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ.

ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΛΑΤΩΝΑ,ΣΩΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ.

ΜΑΘΕΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Δ.Ν.Τ. ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΛΗΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ.

ΜΑΘΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΑΛΗΝΗ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ.

ΣΗΚΩΣΤΕ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ.

ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ ΟΣΟ ΑΥΤΟΙ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.

N.A.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο...!!