Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

ΚΟΥΤΑΒΑΚΙ ΒΡΕΘΗΚΕ ΠΕΤΑΜΕΝΟ ΣΕ ΚΑΔΟ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ - ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙ;

ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΝΩ-ΠΑΤΗΣΙΑ

Το σκυλάκι των φωτογραφιών ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ το "έχωσε" σε νάυλον σακούλες και το πέταξε στον κάδο των σκουπιδιών.

ΕΥΤΥΧΩΣ χρειάστηκε να κάνουμε χρήση του κάδου και το ανακαλύψαμε. Το φιλοξένησα στο σπίτι μου για 2 ημέρες, αλλά έχω ήδη 2 σκυλιά και δεν μπορώ να το βοηθήσω όσο χρειάζεται. Στις 19 Ιανουαρίου το πήρε η κοπέλα της 4ης φωτογραφίας η οποία το φιλοξένησε έως τις 6 Φεβρουαρίου και από εκείνη την ημέρα βρίσκεται στο σπίτι μου ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΚΛΕΙΣΜΕΝΟ Σ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΜΠΑΝΙΟ 1Χ1, επειδή το άλλο μου σκυλί ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ. Παρακαλώ όποιον θέλει να το υιοθετήσει άμεσα να επικοινωνήσει μαζί μου με μήνυμα στο fb ή στο lucozate@gmail.com

Δείτε περισσότερες φωτογραφίες από το γλυκό αυτό κουταβάκι που περιμένει μία ζεστή αγκαλιά να το υιοθετήσει εδώ:

http://www.facebook.com/#!/album.php?fbid=1803208648124&id=1477106908&aid=2112337

Δεν υπάρχουν σχόλια: